{San}
Seonghwa apámmal beszélget. Mindent hallok, de ezt valószínűleg ők nem tudják.
Arról van szó, hogy apám elvileg elutazik pár napra és, hogy Seonghwa ne is próbálja leszedni rólam ezeket a távollétében. Őt ismerve pedig hallgat rá..
Miután pedig apám elment, Yunho jelent meg mellettem.-Mi az? - kérdeztem.
-Egy pillanat. - ekkor megjelent Seonghwa is mellettem.
-Most mi van? - néztem rájuk értetlenül.
-Vedd le a pólódat San. - utasított, én meg tettem amit mondott.
-Seonghwa.
-Maradj csendben. Meg kell vizsgálnunk a láncot. - így hát csendben maradtam és csak néztem őket. - Yunho, hívd ide Yeosangot. Neki jobb érzéke van az ilyenekhez.
-Seonghwa, mire gondolsz? - szólaltam meg ismét.
-Először is megnézzük. Mert ezt csak apád távollétében lehet.
-Értem. - mikor Yeosang is megérkezett, idejött elém és valamit csinált a kezével, amit nem értettem.
-Hwa, nem tudom mi ez pontosan. Utána kéne olvasni, nem gondolod?
-Te csak próbálj kideríteni róla valamit, majd én elmegyek abba a könyvtárba.
-Milyen könyvtár? - értetlenkedtem.
-Az erdőben van valahol egy bejárat az eldugott könyvtárunkban. Állítólag ott vampíros dolgok vannak. Csak kérdés, hogy hogyan megyek majd be oda, ha egyáltalán meg találom. De megoldom. Yunho te pedig írd majd fel, hogy Yeosang mit tudott ki deríteni. Én most megyek. - tűnt el ezután.
.
.
.
{Seonghwa}
Az erdőben sétáltam, hiszen nappal, bárki észrevenne egy denevért most.
San apja átutazóban van egy másik kontinensre. A pontos okát nekem sem mondta el, hogy miért, de rögtön utána közölte, hogy meg se próbáljam leszedni Sanról a láncokat. Csak most pont azt akarom. San az elmúlt napokban panaszkodott arra, hogy így alig tudja megölelni Wooyoungot. Bevallom, már azelőtt is terveztem, hogy valahogy le szedjem róla, de az apja még akkor nem ment el. Yeosangnak van egy olyan képessége, amivel ki tudja deríteni a fontosabb információkat róla. Yunhot pedig inkább ott hagytam vele, mert Yeosang valamikor elveszti a fejét. Ez még tavaly kezdődött nála.
Én pedig a régi könyvtárunkba megyek. Igaz még azt sem tudom hol van, csak azt tudom, hogy van valahol. De muszáj vagyok megkeresni, ha nem akarom Sant így hagyni. Tele láncokkal.Az utam már mélyen az erdőbe vezetett, mikor is megláttam Hongjoongot farkas alakjában. El is mosolyodtam a látványon, de ő nem nagyon vett észre, hiszen valamit keresett. Halkan odalépkedtem mellé, amire felnézett rám, majd visszaváltozott emberré.
-Seonghwa. Szia. - ölelt meg, amit viszonoztam.
-Szia. Mit keresel? - kérdeztem.
-Tegnap elvesztettem valamit itt valahol, azt hiszem..
-Mi volt az? - érdeklődtem.
-Egy gyűrű, amit még az alfáktól kaptunk a kiképzés után. De elveszett és nem találom.
-Az a helyzet, hogy most nekem is keresnem kell valamit.
-Ez vicces. Te mit keresel?
-Egy eldugott bejáratot.
-Ohh. Ez ilyen vámpíros dolog?
-Aha. Szeretnék segíteni neked, mert azért egy gyűrűt megtalálni egy ekkora erdőben... Kicsit nehéz lesz.
YOU ARE READING
Bloody love [woosan] ((Befejezett))
Fanfiction~Egy vérfarkas és egy vámpír szerelme~ Jung Wooyoung aki Szöulba költözik a falkájával, mert előző iskolájában zaklatták a vámpírok. Choi San, a 116 éves vámpír pedig éli mindennapjait, míg be nem lép az életébe a személy, aki teljesen megváltoztat...