Mi ez?! Ez ez víz! És hideg! Hirtelen ültem fel, és megpillantottam apát egy pohárral a kezében.
-Eddigi legjobb kelés. - mondtam.
-Tíz percet kapsz! - lépett ki a szobámból.
-Aha. - sóhajtottam hangosan is, hogy tudtára adjam.
Gyorsan felálltam az ágyból és megigazítottam magamat. Majd el is hagytam a szobám. Egy hulla fáradt Hongjoongal találtam szembe magam a folyosón. Így együtt mentünk le apámhoz.
-Gyertek.
-Téged is vízzel keltett? - kérdezte unott tekintettel.
-Aha. - válaszoltam szinte ugyanolyan hangnemben mint ő.
Az erdőhöz érve mindhárman átváltoztunk. Apám egy fekete farkas vörös szemekkel.
Néha ijesztő, de meglehet szokni..
Sétálva, de inkább kocogva beljebb haladtunk.
Apám szaglászni kezdett, majd arra a helyre tértünk ahol tegnap hajnalban voltunk. A véremet megtalálta annál a fánál ahova csapódtam. Odamentem én is és megszagláztam. Igen ez az én vérem. Apám rám nézett, én pedig csak egy kis bólintással válaszoltam. Mostmár tovább haladtunk. Elérkeztünk egy nagyobb területhez. Apám visszaváltozott és ránk nézett.-Itt fogtok edzeni. Ha felkeltetek tovább mentek illetve szétválva mentek tovább és jelzitek hol vagytok. Először Hongjoong kezd. Lemérem mennyi idő alatt teszed meg azt a távolságot oda vissza ahol először megálltunk. - vett elő egy stopperórát.
Odamentem apám mellé és leültem. Hongjoong készült a futásra. Majd mikor apám elindította az órát Hongjoong elszaladt. Egy kicsit később vissza is tért.-54.6 mp! Wooyoung te jössz. - oda mentem ahol Hongjoong is kezdett. Apám elindított és szaladtam ahogy tudtam.
Vissza értem ahhoz a helyhez, egy gyors fordulással pedig vissza futottam.
-53.7! Wooyoung volt most gyorsabb egy másodperccel. Persze amikor menekülnötök kell valami elől ennél gyorsabbak lesztek a farkas ösztönök miatt. Gyertek megyünk a következő helyhez.
El is indultunk, majd annál a szakadéknál álltunk meg ahol menekültem.
-Ahogy tudom Wooyoung ezt a szakadékot már egyszer átugrotta. - Öhm ja, amikor menekültem.. - Hongjoong neked is menni fog akkor. - Hongjoong hátra lépkedett. - Nem fogsz alóla kibújni! Wooyoung fiatalabb nálad, mégis átugrotta.Hongjoong bólintott majd megfordult és hátrébb ment, hogy lendületet vegyen. Szaladni kezdett és elrugaszkodott, majd áttért a másik oldalra. Hátra nézett, szerintem megbizonyosodott arról, hogy tényleg átugrotta. Megint lendületet vett és ismét átugrotta.
-Ezzel meg volnánk. Most pedig szétválva mentek el valamerre, hogy vonyítással jelezzétek, hol és mint vagytok.
Átváltozott és elindultunk ismét. Majd egy kis idő múlva megálltunk. Apám bólintott egyett, ami azt jelentette, hogy most szétválunk.
Én elindultam észak irányba vagyis egyenesen mentem tovább. Hongjoong meg észak-nyugat irányba. Még jó képességünk a szaglás és a látás. Sötétben is nagyon jól látunk.. Bár vannak akik jobban látnak, mint mi. Például a vámpírok.
Egy nagyobb házat pillantottam meg, ezért félve lépkedtem tovább. Ház az erdő közepén? Majd megláttam kijönni Sant. Szóval itt lakik a vérszívó klánjával együtt. Vonyítani kezdtem, hogy jelezzem megtaláltam a házat. Majd el is szaladtam onnan. Ha akarnék sem maradhatnék itt sokáig..
.
.
{San}
Nem hallgat meg. Miért nem? Tudja, hogy apám kényszerít ilyenre. Tegnap este elment apám, két napra utazott. Tegnap ezért elmentem Wooyoung házához. Nem akart velem akkor sem beszélni. Amikor pedig kimondta, hogy enne egy kis denevér szárnyat, megijedtem. Még most is szörnyen sajnálom amit akkor tettünk apámmal.
Most pedig idegesen keltem fel. Összeszedtem magam és elindultam zuhanyozni. Úgy tíz percembe telhetett, átöltöztem és fogatmostam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bloody love [woosan] ((Befejezett))
Fiksi Penggemar~Egy vérfarkas és egy vámpír szerelme~ Jung Wooyoung aki Szöulba költözik a falkájával, mert előző iskolájában zaklatták a vámpírok. Choi San, a 116 éves vámpír pedig éli mindennapjait, míg be nem lép az életébe a személy, aki teljesen megváltoztat...