-Wooyoung! - kiáltott Mingi, majd próbálta leszedni rólam ezt a fiút.
-Mi-Mingih. - az említett átváltozott és leterítette a vámpírt, aki így elengedett.
Én a földre rogytam és a kezemet egyből a vérző testrészemre tettem, közben pedig néztem a kis harcukat. Mingi sokkal erősebb, mint mutatja magát. Nem akarja megölni, de érzem a haragját, ami nem kicsi. Mingi megsebezte őt, emiatt az alatta lévő vámpír vére pedig a földre fröccsent.-Wooyoung! - szaladt ide hozzám valaki. Az illetőre néztem és megláttam Sant. Körbe néztem és megláttam Yunhot és Seonghwat is. Hogy kerülnek ide?
Mingi leszállt a vámpírról és lemorogta a többieket.-Mingi, ők nem bántanak. - szóltam oda neki, mire idenézett és lassan idesétált hozzám. San pedig ijedtében hátra lépkedett.
-Yeosang!! Te mégis mit képzelsz?! Hülye vagy? Először Yunho, most meg te?? Mi van veletek há?! - kérdezte Seonghwa idegesen, ezek szerint Yeosangot.
-Mingi, miért kell mindig áldozatnak lennem? - kérdeztem az engem védelmező farkast.
-Máshogy gondolnád, ha megkóstólnád a vérét Seonghwa! - veszekedtek tovább.
-Jó, lehet, hogy finom és értékes, de könyörgöm! San már egyszer ránk hozta a farkasokat, te mégis miért tennéd ezt??
-Seonghwa, kóstold meg a vérét, és megtudod!
-Nem fogom! Yeosang kérlek viselkedj már normálisan! Ha annyira vért akarsz inni, akkor ott van egy csomó másik ember, de ne Wooyoungot bántsd. San, ugye nem haragszol annyira??
-Legszívesebben szétmarcangolnám őt, amiért hozzányúlt Wooyounghoz.
-Nyugodj le, oké?
-Na persze. - Mingi elkezdett kicsit rángatni, arra utalva, hogy menjünk. Felálltam és Mingi mellett elindultam, viszont San utánam szólt.
-Wooyoung, kérlek állj meg. - tettem amit kért. San közelebb jött, és nem kérdés Mingi ismét lemorogta. - Eltűntethetem?-Nem kell hagyjad. Most viszont mennem kell. - válaszoltam szépen, majd átváltoztam és Mingi mellett elszaladtunk a helyszínről...
.
.
.
{San}
-Yeosang, miért tetted?
-Hallottam, hogy mennyire finom, ezért én is megszerettem volna tudni.
-Most akkor mindkettőtöknek világosan elmondom! Ha mégegyszer áldozatotokká válik Wooyoung, akkor a farkasok nem csak titeket fognak bántani, hanem már az egész klánt. Legalább ember vérét innátok ti hülyék! - vágta őket tarkón.
-De én most nem is csináltam semmit! - tiltakozott Yunho.
-Most nem, de ma igen.
-Komolyan, ez a nap rohadt hosszú. - mondtam majd elindultam arra, amerre ők mentek. Nem tudok átváltozni szóval marad a séta.
-Hova mész? - kérdezte Seonghwa, mire megfordultam.
-Wooyounghoz.
-De lehet otthon van az alfájuk!
-Nem érdekel, el akarom tűntetni azt a förtelmet, amit Yeosang csinált.
-De hát mindjárt este van.
-És? Mi akadályoz?
-A kezed? El van törve, nem tudsz átváltozni.
-És? Mi bajom lesz?
YOU ARE READING
Bloody love [woosan] ((Befejezett))
Fanfiction~Egy vérfarkas és egy vámpír szerelme~ Jung Wooyoung aki Szöulba költözik a falkájával, mert előző iskolájában zaklatták a vámpírok. Choi San, a 116 éves vámpír pedig éli mindennapjait, míg be nem lép az életébe a személy, aki teljesen megváltoztat...