Édes pillanatok

526 34 0
                                    

Mostanra már egy dombosabb helyen vagyunk. Hongjoong melettem farkasként fekszik, miközben én puha bundáját simogatom. Ami tudom, hogy tetszik neki.

-Seonghwa.

-Hm? Mi az? - néztem rá.

-Neked is volt családod, igaz?

-Igen, volt. De kiskoromban a fővámpír kezei alá adtak. Azóta nem tudom mi van velük. Nem is emlékszem rájuk nagyon. Ők pedig eddig se kerestek. Akkor sem, mikor először haltam meg.

-Wooyoung mesélt erről, hogy neked ez már a második életed.

-Igen, az. Ezért is tartok a tűztől, mivel próbáltak felgyújtani akkoriban.

-Remélem ez többet nem fog előfordulni.

-Reméljük.

-Seonghwa.. Ha nem lennék most farkas, ugyanígy simogatnál?

-Ha szeretnéd. - ekkor felállt és ölembe hajtva fejét ismét lefeküdt, így fejét kezdtem ujjaimmal cirogatni.

-Ez tetszik.

-Majd legközelebb is lesz ilyen. De neked mikor kell hazamenni?

-Felnőtt vagyok. Akkor megyek haza, amikor akarok. Ráadásul Wooyoungal vagyok, aki most nálatok van.

-Akkor hazajössz velem egy kicsit.

Végül Hongjoongal hazaindultam. Szerencsére innen közel van, így nem kell ezzel is bajlódni.
Mikor bementünk a házba, San nyávogására figyeltünk fel mindketten.

-Hagyjál! Végre tudok feküdni normálisan! - ezen Hongjoong felnevetett, majd odament Wooyoung mellé, aki San előtt áll a kanapénál, ezért én Yunhohoz társultam a konyhába.

-Szóval ezek mit csinálnak? - kérdeztem.

-San kiélvezi azt, hogy le tudott végre feküdni, mert a láncok most nem állítják meg benne.

-Eltudnám képzelni milyen lenne pár hónapig láncokkal élni.

-Szar.

-Az. - mentem a hűtöhöz, majd onnan kivettem egy vértasakot.

-Nekem is hozz! - mondta, így mégegyet kivettem és odavittem neki, majd mindketten elkezdtük elfogyasztani.

-Ha nem tudnánk eltűntetni a szagokat, San apja valószínűleg kinyírna minket azért, mert farkasok vannak a házban.

-Igazad van.

-És milyen volt kettesben? Jól éreztétek magatokat? Vagyis ő?

-Mióta érdekel téged ez?

-Csak kérdeztem.

-Jól érezte magát.

-A vérét már szívtad?

-Yunho! Állj le!

-Szóval igen. És finomabb mint ez?

-Nem fogsz hozzányúlni, megértetted? - fenyegettem.

-Jól van jól van, nyugi! Nem nyúlok hozzá.

-Ajánlom.

-Seonghwa.. - jött ide Hongjoong és Wooyoung. - Izé..

-Megijedtél? - kérdeztem, mert az arca teljes mértékben azt mutatta.

-Nem, nem igazán, csak nem számítottam erre.. Mindegy. Mi megyünk, csak szólni akartam.

-Rendben. Holnap jöttök?

-Biztos ez Hwa? - kérdezte Yunho.

-Miért ne. A hét eleje van. San apja csütörtökre vagy később várható.

Bloody love [woosan] ((Befejezett))Donde viven las historias. Descúbrelo ahora