Távolság

565 37 0
                                    

{San}

Borzalmasan telt el az este. Fájt kimondani azt, de talán így biztonságban lesz mindenki.
Átöltöztem és megigazítottam a hajamat. Átváltoztam és kiröppentem az ablakon.
Vajon most edzenek? Tartani akarom a távolságot, ezért sem akarok közel menni. És ha az apja meglát ott, nekem végem.
Mikor megláttam őket, elbújtam az egyik fának a lombjába. Most az a két másik fiú van itt. Wooyoung meg Hongjoong pedig átváltozva.

-Wooyoung támadj! - kiabált neki azt hiszem Mingi. Parancsára pedig támadt is, de vissza lökte és a fának csapódott. - Ne puhulj el! Gyerünk! - megint támadt és ismét a fának repült. Gyorsan visszaváltozott és neki támaszkodva a fának, kiadta gyomra tartalmát.

-Tudhattam...volna, hogy...ez...lesz.-mondta lihegve.

-Hongjoong most te jössz! - kiabált neki a másik. Az említett támadni kezdett, de végül ő is a fának csapódva végzett, majd ő is kiadta gyomra tartalmát.

-Ennyi telik tőletek? Puhányok! Így nem fogtok tudni legyőzni senkit! Ha egy ellenséges falkával kell szembeszállnotok, meghaltok! - Wooyoung belecsapott a fába, majd átváltozott és elindult Mingi felé, aki szintén átváltozott. Így harcoltak egymással amibe Hongjoong is bele segített, végül ők vesztettek.

-Tetszik. Úgy tűnik egy kis provokálás miatt ennyire felhúzod magad. - változott vissza és leguggolt Wooyoung elé. - De az is lehet, hogy egyszer ez lesz a veszted.

-Igaza van Wooyoung. Nem szabad csak úgy neki rohanni az ellenségnek. Persze jól harcoltál, de ez akkor sem mindig jó. - mondta a másik. - Nem tudhatod mit rejteget az ellenséged.

-Tartunk egy fél órás szünetet. Mingivel elmegyünk és hozunk kaját, ti addig pihenjetek, vagy amit akartok. - változtak át és elmentek. Wooyoung és Hongjoong is visszaváltozott és leültek egymás mellé.

-Wooyoung, megkérdezhetem, hogy este mi volt a bajod?

-Nem történt semmi.

-Majd szólók, ha el hittem. Na, de most tényleg. Látszott rajtad mikor hazaértél.

-Csak annyi, hogy apának igaza volt. Minden vérszívó gonosz, lesz és marad.

-Mi történt? Aznap még mindkettővel jóban voltál.

-Megváltozott. Utálom őket.

-Ő tett valamit, igaz?

-Mikor este rátaláltam az erdőben, akkor mondta, hogy nem fogsz meghalni. De a nyaka...vérzett, és a szeme pedig vörös volt. Erősen vörös. - szóval még mindig olyan volt. - Azt mondta jobb ha kerüljük egymást. Hát megkapja. Engem hagyjon békén, még jobb életem is lesz nélküle. - ezt most fájt hallani.

-Végülis nincs szívük. Ők nem érzik át azt a fájdalmat amit mi. - mégis érzem, de nem tudom miért.

-Igazad van.

-Másik iskola?

-Ezt az évet már végig járom. Elegem volt a folytonos költözésekből.

-Hát abból nekem is.

-Az igazat megvallva, még Minjun-nak sem mondtam el az estét. De egy kicsit megkönnyebültem, hogy elmondtam neked.

-Ennek örülök.

-Én is...

.

.

.

{Wooyoung}

-Tessék, egyetek. - dobták le elénk a megszokott szarvas húst. De nekem már étvágyam nincs hozzá.

Bloody love [woosan] ((Befejezett))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin