{San}
-A vámpíroknak nincsenek érzéseik. Könnyen játszhatnak más érzéseivel.. Kihasználják másét, mert nekik nincs. - sosem használnám ki Wooyoung érzéseit. És nem is akarom őt megbántani.
-Kihasználják?
-Igen. Többnyire igen. Bízol Sanban?
-Azt hiszem igen. - bízik bennem. Ez egy jó jel, igaz?
-Miért?
-Nem tudom.
-Csak ne feledd a feladatodat. Azt helyezd előbbre, ne az érzéseid. Te is tudod, hogy az alfa nem hiába rád bízta.
-De ha te itt vagy, miért nem te keresed meg?
-Mert nem nekem kell. De most megyek. Nekem még dolgom van.
-Rendben.
-De mindenképp írj, ha van valami, ha megtaláltad.
-Rendben. - átváltozott és elszaladt, őt pedig egyedül hagyva. Wooyoung elindult erre, én meg gyorsan megbújtam valahol. Megint hallgatóztam. Le kéne szoknom erről. De... ő érez valamit irántam? Azt mondta Minginek, hogy igen. Most boldog vagyok. Nem tudom miért, de annyira örülök ennek a tudatnak.
Egyébként meg milyen feladatról beszéltek? Valamit meg kell keresnie. Vajon mi lehet az? Valahol itt van elrejtve?Visszaérve a helyszínre megkerestem a házat és elindultam felé. Wooyoung pont akkor ment be. Egy kis hezitálás után én is bementem.
-És te hol jártál? - jött egyből a kérdés.
-Csak, csak beszélgettem a többiekkel.
-Hazudsz. - mi? Ezt mégis honnan tudta? - Most meg félsz.
-Öhm, akkor inkább nem mondok semmit. - néztem le a parkettára.
-San. Ha nem mondasz semmit, akkor is érzem, hogy félsz. De nem tudom mitől.
-Az érzékeid már visszatértek?
-Nem teljesen. És ezt a képességet nem szoktam használni amúgy sem. Kíváncsi voltam.
-Értem. Bocs, hogy ilyen vagyok. Te nekem sok mindent elmondasz, de én neked nem.
-San, már megint kezded? Nekem is vannak titakaim amit nem mondok el neked. Meg ott van a falkán belüli titkok. Neked is van ilyen, nem?
-De van. De nem szeretnék titkolózni előtted. Így is van egy titok amit te tudsz rólam, de én magamról nem.
-Talán tényleg jobb ha nem tudod. A biztonságod sokkal fontosabb San.
-Miért kezdesz hasonlítani Seonghwara? Elegem volt belőle.
-Nem akarok olyan lenni, mint ő. - mondta nevetve. - Most megsértődtem. - durcázott be.
-Csak hogy tudd, ilyenkor aranyos vagy.
.
.
.
{Wooyoung}
Nem tudom miért. Azt hiszem tényleg érzek valamit San iránt. De Minginek is igaza lehet. Habár nem hiszem, hogy San játszik az érzéseimmel. Ő nem olyan, ugye? Nem tűnik annak, és tényleg inkább félénkebb típusú.
-San. - szólaltam meg és a mellettem kévőre néztem, akire erre felfigyelt. - Ugye te nem használsz ki?
-Nem tennék olyat.
-De nektek vámpíroknak nincsenek érzéseitek.
-Azt hiszem nekem van.
-Mi? - kaptam fel a fejem a kijelentésére.
-Ezt meg, hogy érted?
ESTÁS LEYENDO
Bloody love [woosan] ((Befejezett))
Fanfic~Egy vérfarkas és egy vámpír szerelme~ Jung Wooyoung aki Szöulba költözik a falkájával, mert előző iskolájában zaklatták a vámpírok. Choi San, a 116 éves vámpír pedig éli mindennapjait, míg be nem lép az életébe a személy, aki teljesen megváltoztat...