{San}
Bántottam. Az egyetlen olyan barátom, aki még érdekel is. Nem azért mert különleges, hanem a személyisége ami úgy megfogott engem. Tegnap megcsókóltam. És nem, nem azért mert elakartam tűntetni a vért! Az, hogy becéz, már attól az egekbe szökik a pulzusom, ami egyébként nem is lehetséges. Nem tudom, hogy hogy, vagy mikor és miért, de nem tagadhatom. Teljesen belezúgtam. Szerelmes lettem belé. De egy olyannak, mint én, nem lehetnek érzései. Igaz? Hiszen nem dobog a szívünk, mint másnak, csak van. Ott ahol mindenkinek. Mi mégsem vagyunk képesek érezni vele. De most valahogy, mégis. Nem tudom mi történik velem, ahogy azt sem tudom, mit tettem Wooyoungal.
-Seonghwa! - kiabáltam le neki, mivel lusta vagyok lemenni. - Seonghwa!
-Mi az? - lépett be a szobába. - Mi a baj?
-Segítesz? - kérdeztem.
-Miben?
-Tanácstalan vagyok. És nem értek valamit.
-Na, mesélj. - csukta be az ajtót és idejött mellém az ágyra.
-Te neked vannak érzéseid?
-Érzéseim? A vámpíroknak nincsenek érzéseik. - ezt eddig is tudtam.
-Nekem szerintem van.
-Na, és az hogy lenne lehetséges? Vámpír vagy San.
-Nem tudom. Pont ezért akarom a segítséged. Azt hiszem, szerelmes vagyok.
-Szerelmes? Wooyoungba? - ennyire átlátszó lenne, hogy kibe?
-Most elítélsz miatta?
-Nem tudom. Egy vámpír és egy vérfarkas? Egyáltalán hogy lehetséges hogy érzel?
-Igen vámpír vagyok, ő meg egy vérfarkas.
-Honnan hiszed, hogy szerelmes vagy?
-Tegnap mikor itt volt a szobámba, megcsókóltam azzal a kifogással, hogy elakarom tűntetni a vért a szájáról. Mikor megcsókóltam, azt hittem szárnyalok.
-Akkor valóban érzel. De nem hiszem, hogy jó ötlet szerelmi kapcsolatot létesítenie egy vámpírnak és egy vérfarkasnak. Persze nem akarlak lebeszélni róla, csak ez nem lenne jó ötlet. Azt sem tudom, hogy miért érzel. Nem tudnál, mivel vámpír vagy.
-Hát ez az! Seonghwa, vámpír vagyok, én sem értem. - mondtam kiakadva.
-Talán az miatt.
-Az?
-Majd beszélek a töbiekkel, vagy apáddal.
-Apával ne, kérlek. Nem akarom, hogy tudjon róla.
-Rendben. Nem mondok neki semmit.
-Biztos?
-Tartom a szám. Egyébként meg, nem tudtam, hogy meleg vagy.
-Öhm.. Mi??
-Me..leg. Tudod, mikor két fiú együtt van. A saját nemedhez vonzódsz. - magyarázta el nekem.
-Seonghwa, ez-ez kínos! - rúgtam meg őt.
-Ne rúgdossál már! Viszont! Nem bízunk a farkasokban, ezt te is tudod. Jól válaszd meg, hogy kivel akarsz lenni. És mivel farkas, nem lesz ideje rád.
-Seonghwa. De ha nem lehetséges egy vámpírnak az, hogy érezzen.. Akkor az apám és az anyám? Velük mi van? Hogy jöttek össze?
-Hát, erről fogalmam sincs.
-Apád ma hazajön, kérdezz rá.
-Neked elment az eszed! Sőt, tegnap sem volt eszed Yunhoval együtt. Mi az, hogy megitassátok vele a vérem?
ESTÁS LEYENDO
Bloody love [woosan] ((Befejezett))
Fanfic~Egy vérfarkas és egy vámpír szerelme~ Jung Wooyoung aki Szöulba költözik a falkájával, mert előző iskolájában zaklatták a vámpírok. Choi San, a 116 éves vámpír pedig éli mindennapjait, míg be nem lép az életébe a személy, aki teljesen megváltoztat...