Pov Link
Ik trek mijn Poestijger kleren aan. Voor we vertrekken knuffel ik Joost stevig. We geven elkaar nog een laatste kus.
'Link, wij winnen dit.' Zegt hij hoop vol. Ik lach lief.
'Tuurlijk.' Lach ik terug. We lopen elk naar onze auto en motor en rijden naar het gebouw van Jeremy's bedrijf.Pov Jeremy
Als ik mijn Traanman kleren aan heb sluit ik mijn ogen en adem nog een keer goed diep in en uit. Ik voel twee armen rond me. Ik ruik heerlijke vrouwen parfum.
'Wees voorzichtig.' Fluistert Roos.
'Zal ik proberen.'
'Beloof het me.' Fluistert ze.
'Ik wil en kan niks beloven.' Roos laat me los en geeft een kus op mijn papieren zak.
'Zo ben ik toch een beetje bij je.' Glimlacht ze met waterige ogen. Ik doe mijn zak af en geef haar nog een kus op de mond.
'Jer, we moeten gaan.' Hoor ik Don zeggen. Ik laat Roos los. Ik loop naar mijn Traan20 terwijl ik mijn zak weer op zet. Ik zie in de achteruitkijk spiegel de lippenstift van Roos op mijn zak staan. Ik moet ecen glimlachen als ik het zie.Harm vliegt er heen. Voor hem is dit geen moeite. Ik parkeer mijn auto. Als ik uitstap, word ik vast gepakt aan mijn hand en vlieg ik naar omhoog. Harm slingert me het dak op.
'Wel, wel, hij is ook nog echt gekomen.' Zegt Link kil. Ze zitten wat nonchalant op een elektriciteitskast. Ze springen er af en komen stoer naar ons toegelopen. Link knipt razend snel in zijn vingers. Ik zie een vonk naar me toekomen en maar een zwaai met mijn hand kan ik met en waterschild de vlam stoppen. Link kijkt verbaasd en vuil aan.
'Nu sta je met je mond vol tanden he! Vuile kat.' Hij word woedend en meteen vliegen zijn vlammen in het rond. Ik ontwijk ze. Harm en Joost zijn ook meteen beginnen vechten.'Je bent echt een schijnheilige klootzak!' Zeg ik terwijl ik water stralen op hem afvuur.
'Oh ja? En wie heeft mijn moeder vermoord?!' Zegt hij woedend. Hij zet zich af en springt hoog in de lucht, met zijn vuist naar me toe en er komt een grote vlam af. Ik reageer te traag en krijg zijn gloeiend hete vuist vol in mijn gezicht. Ik val op de grond en rol een klein stukje. Mijn zak is een stukje verbrand. De vieze smaak van bloed zit in mijn mond. Ik spuug mijn kies uit.
'Blijf je daar liggen en mag ik je van het dak duwen? Of ga je nog vechten?' Zegt hij spottend. Ik spring recht.
'Manieren heb je wel geleerd he!' En ik sla naar hem maar hij ontwijkt ze perect. Hij stampt me in mijn buik.
'Oef!' Ik zie dat Harm hagel op Joost afvuurt van uit zijn handen, terwijl Joost zich verdedigt met ijs.
'Kom dan! Ukkie!' En Joost springt het gebouw af terwijl hij een baan van ijs maakt. Ondertussen ontwijk ik een paar slagen van Link. Zijn oogkleur is niet meer groen maar rood. Ik blijf hem slaan maar hij is sterker. Hij slaat me weer in mijn buik met zijn elleboog, als ik dubbel klap van de shock krijg ik zijn vuist vol in mijn gezicht en word ik getackelt.
'Auw!' Jammer ik. Link pakt zijn revolver en laad hem. Ik kruip naar achter terwijl hij net naast me schiet. Ik kruip achter de elektriciteitskast
'Oh Jerry! Gaan we verstoppertje spelen?' Zegt hij op een kinderachtig zangerig toontje. Hij lacht even psychopatisch. Dit is Link niet meer. Ik sluip rond de elektriciteitskast. Net als een kat en muis spel.
'Ik kom je halen, stuk vuil.' Zegt hij kil. Ik wacht tot hij ver genoeg is en spring recht.
'Oh ja?' Zeg ik en ik richt mijn geweer op hem. Hij draait zich en ik haal de trekker over.
'Aaah!' Link schreeuwt even. Hij heeft een schram bij zijn oog. Een stuk van zijn oogmasker is er af geschoten. Woedend schiet hij op mij, maar ik duik net weg. Hij stopt met schieten en springt over de elektriciteitskast. Hij is veel te snel, hij grijpt me bij mijn nekvel.
'Wil je mijn oog eruit hebben?! HÉ?! Klote jong!' Hij duwt me op de grond. Ik schuif over de grond. Dat worden schaafwonden op mijn knieën. Ik rol op mijn rug. Link houd zijn wapen voor me.
'Nu ben je een rat in de val.' Zegt hij psychopatisch.
'AAAAAAAAH!' Hoor ik Joost schreeuwen. Hij word bekogelt met steen en bliksem. Link word afgeleid. Dit is mijn kans. Ik spring recht en sla Link vol in zijn gezicht. Maar hij verdedigt en geeft me uit reflex een knietje en een elleboog in mijn gezicht. Plots zie ik Link even schrikken. Ik ga bijna dood van de pijn.
'Dat was onder de gordel.' Zeg ik kermend van de pijn.
'Dat was niet te bedoeling. Dat was zeer onsportief.' Zegt hij. Ik voel even aan mijn neus waar echt liters bloed uitstromen. Excuses ga ik van hel toch niet meer krijgen.
'Ik ben weer oke.' Zeg ik dan maar.
'Mooi!' En het volgende moment krijg ik een voet in mijn buik en ik vlieg naar achter.Pov Harm
Ik vuur hagel en bliksem op Joost af. Zijn ijsschild breekt als ik bliksem laat inslaan.
'AAAAAAAAH!' Joost bedekt zijn gezicht voor de hagel. Hij draait zich om en krijgt ze in zijn rug. Joost draait zich plots grijnzend om knipt in zijn vingers. Kleine scherpe ijspegels, de grote van negen millimeter kogels vliegen naar me toe. Ik vlieg snel wat hoger.
'Kom naar beneden! Lafaard!' Schreeuwt hij. Ik geef niet graag toe maar hij heeft gelijk, met een dode blik daal ik naar beneden.
'Zo, zo, ons feetje staat eindelijk met haar voetjes op de grond.' Hij kraakt grijnzend zijn handen. Ik slik even. We rennen op elkaar af, ik ben niet zo snel in een tegen reactie geven. Dus ik krijg vol zijn vuist in mijn oog. Ik val plat op mijn rug. Meteen voel ik een ijskoude hand die mijn keel vast grijpt. Hij is zo koud, alsof je een pil hebt geslikt waar Siberië in zit.
'Koud he?' Zegt hij psychopatisch. Ik tril helemaal. Ik zie zelfs een damp wolkje uit mijn mond komen. Hij knijpt niet in mijn keel, maar toch lijk ik te stikken. Hij vriest met zijn rechterhand mijn handen vast aan de grond. Daarna steekt hij zijn rechterhand in de lucht. Zijn oog kleur is grijs. Hij maakt een vuist en er groeit een vlijmscherpe ijspegel uit. Nog groter en scherper dan een naald.
'Pak aan "vriend".' Zegt hij spottend. Hij steekt de ijspegel helemaal door mijn arm als een mes.
'AAAAAAAAAH! Gggnnnnnn.' Ik bijt op mijn tanden. Grijnzend staat hij recht, mijn handen komen los van de grond. Ik sta recht, mijn kracht verslapt. Maar toch met mijn laatste kracht trek ik de ijspegel uit mijn arm en laat ik mijn arm snel geforceerd toegroeien. Er groeit een soort klimop rond de wonde.
'Kom op dan! Laten we verder vechten.' Zegt Joost uitdagend.(Gaar er bloederig aan toe ;))
(Which side do you choose? Traan of poes?)
JE LEEST
{Traanman VS poestijger}
FanfictionJaren, na de dood van de leeuwin en de verdwijning van het watermeisje, duikt er weer een superschurk op. De pjoestijger. Hij teistert heel Nederland! Maar dan duikt de traanman op. Die de strijd aan gaat om de rust te laten terug keren. Maar dat d...