Özel bölüm 'küçük sevgilim'

25.9K 383 31
                                    

Sadece urazın düşüncelerinin konuşacağı bir bölüm keyifli okumalar müziği açmayı unutmayım hikayeyi tam özetleyen  bir şarkı....

Küçük sevgilim ona başka ne ad verebilirim bilmiyorum o küçüktü kalbi daha insanları tanımamıştı benim onu büyütebileceğime inanıyor bense bunu yapamayacağıma her ne kadar olayı altan almaya çalışsamda ciddi düşünürsek ikimizinde hayatı mahvolur özellikle onun gençliği...

Onu kırmak istemiyordum kibar bir şekilde belirtmeme rağmen beni bırakmıyordu belki bırakamıyordu olacakları bile bile beni kabulleniyordu bu ateşe yürümek gibi bişeydi ben onu bitirecek ateştim o çok kararlıydı ona inanmıyordum başkasına aşık olmayacağına inanmıyordum...

O beni değiştirmişti kendimle yüzleştirip düşüncelerin içinde boğmuştu o bir masal kadar masumdu tatlı tavşanların rengarenk çiçeklerin olduğu bir masal kadar onu bıraksam başkası yine onu kıracaktı onu korumayacaktım buna yüzüm kalmayacaktı çünkü bir zamanlar kırdığım kalbi düzeltmeye çalışmak saçmaydı...

O elimden gidince dahada değer verecektim başkasıyla olması bana iyi gelmeyecekti birinden severken vazgeçmek çok zordu her seçtiğim yol yine ona çıkıyordu ona çok kızıyordum içten içe oda bana kimse bilmiyordu içimizde yaşadığımız fırtınaları anlamıyorlardı bizi...

Böyle şeyler kafayı yememe neden olabilirdi aslında ondan ne kadar uzaklaşmaya çalışsam o kadar yakınlaşıyordum hayat biz kaçtıkça birbirimize ittiriyordu bizi beni deli ediyordu hareketleriyle bakışlarıyla tavırlarıyla sözleriyle kalbiyle ruhuyla bedeniyle kendime hakim olmaya çok çalıştım ona deli olmamaya çok gayret gösterdim gayret gösterdikçe dahada teslim oldum ona...

Ben dağ gibiydim kimse beni yıkamazdı diye düşünürken onun rüzgarları dalgaları beni bitirdi...

Sözleri beni eritti...

Bakışları içime işledi...

Hareketleri beni baştan çıkardı...

Ruhu beni ezdi geçti...

Tavırları beni deli etti...

Bedeni beni kendine çekti....

Kalbi beni darmadağın etti....

Ama sana hala köpek gibi sırılsıklam aşığım 'küçük sevgilim'.

Üvey abim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin