Chapter 37 ● I know where your dad is.

973 65 0
                                    

- Знаех си, че ще ми звъннеш.

- А аз си знаех, че все някога ще ти звънна.

- Е, защо Велката Химена Родригес ми звъни? Ако мога да попитам, разбира се.

- Имам нужда от помощ. А ти ще ми помогнеш без да задаваш въпроси.

- От къде си толкова сигурна? – попита ме той.

-  Не би пропуснал възможността да ме видиш. – усетих как въздъхна. 

- Какво искаш?- каза след извесно време, прекарано в тишина, явно мислейки дали да приеме, или да затвори телефона.

- Ти си единственит, който знае какво се е случило и какво се случва в нарко света.

- Заинтригува ме.

- Искам да знам какво е станало между Хари и Дерек Хейл. – казах дирекно.

- Дерек Хейл, полицайчето? – попита ме той.

- Да. Е?

- Чакай ме утре в 9 пред въображаемия гроб на Ед.

- Знаеш, че е жив? – попитах, въпреки че знаех отговора. Ако не знаеше, че е жив, нямаше да подпали човека на Хари.

- Ще говорим утре. Време е да поговорим за някои неща. Ще те чакам там.- каза той и след това затвори. Той беше прав, време е да поговорим. Време е да превъзмогнем всичко и да продължим напред. Тогава защо му звъннах? Дали е само от любопитство? Хари ме излъга, а онзи не ми каза всичко. Сега е времето да разбера какво е станало между тях. Станах от дивана. 

- Не ме гледай така. – казах на Мишо. Той поклати глава и въздъхна.

- Защо просто не го попиташ?- предложи той.

- Попитах го. Той ме излъга. Знаеш, че мразя да ме лъжат.

- Хим, ще имате дете, а все още си играете на котка  и мишка. До кога ще продължи това? Докато се роди детето ли? – Отидох до него и го целунах.

- Лека нощ, Дилън. Лягай си, утре те чака дълъг ден. – отдръпнах се от него и се качих бавно по стълбите. Имам нужда от уиски. Не, Хим, бременна си. - веднага ми напомни подсъзнанието ми. Но пък  няма и един месец, така че...- започна другото. Глупаво подсъзнание. Точно то ми каза да спя с Хари и точно заради него няма да пия уиски. Влязох в стаята и затворих вратата. Хари беше легнал и преглеждаше някакви документи.

- Какво е това? – попитах, като започнах да се събличам.

- Малко ми е трудно да ти обясня, докато правиш стриптииз. – подхвърли той.

RevengeWhere stories live. Discover now