- Значи ти харесва да те докосвам, а? - О не! Мамка му, мога да позная този сексав, дрезгав глас навсякъде. Надигнах се, но тогава осъзнах, че хавлията прикрива само долната част на тялото ми.
- Спокойно, скъпа, няма да видя нищо ново. - каза ми той и аз станах. Подсмихнах се. Изглежда Хари не можеше да откъсне поглед от тялото ми.
- Какво правиш тук и къде е секси масажиста ми? – прекъснах го и започнах да се обличам.
- Днес ми звънна лакейчето ти. - засмя се той
- Първо, той не ми е лакей и второ това не обяснява защо си тук.- казах и седнах.
- Тук съм, защото съм на път да сключа една от най - големите сделки в живота ми, а ти ми пречиш.- каза Хари и седна до мен.- Но вчера, след бутилка уиски, се замислих кое ли е по - добре. Дразнеща секс богиня, която мога да чукам, или идиот, с повече плочки от мен.
- Първо, нямам намерение да спя с теб и второ ти си по-секси от него.
- Така ли?
- Да, предполагам.
- Предполагаш?
- Не стига, че ти казах, че си секси, ами и продължаваш да се дразниш.
- Добре де, добре. Е какво предлагаш ? - попита ме той. Беше твърдо решен да сключи сделката с Майкъл, но няма да го позволя.
- Цяла Европа. - очите му се разшириха.- Ще ми помогнеш да съсипя Майкъл и цяла Европа ще е твоя.
- Какво толкова ти е направил, че си готова да ми дадеш цяла Европа? - мамка му, трябваше да попита нали?
- Това не те засяга.
- Напротив, засяга ме. С моите съдружници сме като семейство, така че, ако искаш да си една от нас, без тайни.
- Точно ти ли ще ми говориш за семейство? - попитах саркастично. Много добре знаех какъв е баща му. - Стига ти само да знаеш, че ще го съсипя, със или без твоя помощ. Ще му взема всичко, което има. Накрая ще падне на колене и ще ме моли да го убия.
- Добре, явно човек не може да спори с теб. Няма да те питам повече. Но имам едно условие - каза той. Не ми харесва накъде отиват нещата. Защо винаги са против мен. Не стига, че му предлагам цяла Европа, а той пак има условия. Винаги имат условия. - Ти и момичетата се местите при нас.- каза с много сладка усмивка.
- Тук, в Англия? – попитах, а той кимна – В Лондон? – пак кимна - Във вашата къща? - той пак кимна - Няма начин!
YOU ARE READING
Revenge
Fanfiction- Нямах избор. Той искаше съдружие с Майкъл, а това беше единствения начин. - Това ли беше единствения начин? Да се превърнеш в курва на поредния нарко бос?!- изсъска Лео. - Внимавай с думите! - развиках се, а шофьора на таксито ме погледна. - Знаеш...