Животът е отчайващ в повечето случаи. Такъв бе и техният живот. Болката, която бяха насъбрали, ги убиваше. Но никой от тях не смееше да се откаже. Но защо? Какво толкова им пречеше? И да се бяха отказали, нямаше да изглеждат слаби. Напротив. Щяха да са много по-силни.
Ед стоеше сам на терасата, когато телефонът му звънна.
- Ало. - каза той с унил глас.
- Срамота. Жив си от толкова време и не се сети да звъннеш на стария си приятел, нали?
- Отне ти доста време, за да звъннеш.
- Така е. Бях прекалено зает с малката ти сестричка.- подсмихна се той.
- Не ти ли омръзна, Майкъл? Защо просто не я оставиш намира. Проблемът ти е с мен, не с нея.
- За да си жив, явно все още не знае за малката ни сделка.- каза Майкъл и се засмя. Държише много голям коз в ръцете си и го знаеше много добре.
- Баща ти сключи сделка с баща ми, не с мен. - заяви Ед
- Да, но ти много добре знаеше за нея.
- Сделката беше да не докосваш Химена. А ти направи точно обратното. - извика силно Ед, събори чашата с кафе на земята. Порцелана падна и се счупи на парчета.
- Скъпата ти сестра каза, че иска да живее и се отказва от мен. Затова аз реших да взема друго мое нещо. - заяви спокойно Майкъл и се засмя.
- Какво? - попита озадачено Ед.
- Баща ти е при мен. Ела и си го вземи. - заяви той и затвори. Ед остана буквално с отворена уста. Как Майкъл е разбрал за баща им. Дали наистина ги следеше, или Хим бе права и баща им наистина работи с Майкъл. Момчето знаеше, че трябва да отиде, но не бе сигурен дали да каже на сестра си. Тя веднага щеше да тръгне към Майкъл, а той точно това искаше.
На долния етаж на къщата, Химена и Хари бяха на дивана. Той беше седнал,а тя бе легнала и бе положила главата си в скута му. Къдравото момче си играеше с косата на майката на детето си, докато тя четеше някакви документи, свързани с германския бизнес.
-Е, как ти се струва договора? – попита я Хари.
- Не ме устройва особено. Може би ако увеличат малко процентите, ние можем да увеличим парите. – предложи тя.
- Ще пиша на Лиам. – каза Хари и се протегна, за да вземе телефона си. Хим затвори папката и я хвърли на земята.
YOU ARE READING
Revenge
Fanfic- Нямах избор. Той искаше съдружие с Майкъл, а това беше единствения начин. - Това ли беше единствения начин? Да се превърнеш в курва на поредния нарко бос?!- изсъска Лео. - Внимавай с думите! - развиках се, а шофьора на таксито ме погледна. - Знаеш...