Г.Т Барбара
Този за кого се мисли? Само, ако знаеше коя съм. Кретен. Аз наистина обичам Луи. А и този идиот, Найл, същия е като Сиси,
прекалено се пали. Сиси. Исках да им звънна, но си изпуснах телефона.
...22:00 часа...
След като сериозно ме информираха да си мълча, момчетата ме запознаха с останалите от тяхната "група", както и с приятелките им.
Явно само Найл беше сам. Решихме да отидем на клуб. Облякох черна къса рокля и високи черни обувки. Погледнах се в огледалото и се засмях. Бях облечена в стил "Химена". Понякога си мисля, че тя все още не е преодоляла смъртта на Ед. Щом се сетих за Ед, една заблудена сълза се спусна по лицето ми. Сълзите за него отдавна бяха пресъхнали. Със Сиси плакахме за него много, наистина много дълго време. Сякаш плакахме не само за нас, но и за Химена. Тя плака само веднъж и може би точно това я разболя.
- Тръгваме - каза Лу, когато влезе в стаята. Изтрих заблудената сълза. Без да обеля и думичка, излязох и се качих в една от двете коли..
След като пристигнахме в клуба, миризма на алкохол и цигарен дим заля тялото ми. Хим харесва тази миризма.
Двете със Сиси ми липсват много. Седнахме в едно от сепаретата. Поръчах си маргарита. Трябваше да забравя за Ед, а това беше единствения начин.
Изпих 4 и се нахвърлих на Луи. След близо 10 минути натискане, отидохме в тоалетните.
Г.Т Хари
Бяхме в една дискотека и Наташа ми се отъркваше. Е не я понасях, но беше добра в работата си. Ах, мамка му, искам хубав
секс, а не само свирки, а тя беше добра само в това. Огледах момичетата тук, но никоя не ми допадна и точно тогава я видях,
тигрицата от вчера дърпаше някакъв дебелак към тоалетните. Ей, този го познавам! Работи за мен. Веднага бутнах Саша и
тя падна на земята, след това се насочих към тоалетните.
Г.Т Химена
След като пристигнахме в Лондон. се настанихме. Беше късно и бяхме много уморени, но все пак решихме да не губим излишно време и да отидем в клуба, в който са били Мишо и Барбара. Облякох черна, къса рокля, с гол гръб и дълги ръкави, по раменете и част от гърба имаше камъчета. Сложих и страхотни високи токове, те също бяха черни. Сиси облече къса, тъмно лилава и невероятно секси рокля, с черни, доста високи токове. А Мишо-черни джинси, тъмно синя тениска и кожено яке, което после със сигурност щях да взема.
YOU ARE READING
Revenge
Fanfiction- Нямах избор. Той искаше съдружие с Майкъл, а това беше единствения начин. - Това ли беше единствения начин? Да се превърнеш в курва на поредния нарко бос?!- изсъска Лео. - Внимавай с думите! - развиках се, а шофьора на таксито ме погледна. - Знаеш...