- Знам къде е баща ти.
- Какво?
- Чу ме. Знам къде е баща ти. – не мога да повярвам. Не съм го виждала от три години. Вече започвах да си мисля, че е мъртъв. Въпреки, че знаех, че той е виновен за всичко, което ни се случи, той бе мой баща. И много, много навътре, в леденото сърце на кучка, аз го обичам. – Е, Хим, студенокръвната ти душа иска ли да види баща си? – попита ме той.
- Не би го направил без нещо в замяна, нали? Какво искаш, за да ми кажеш къде е баща ми? – попитах го без заобиколки.
- Засега нищо. – отговори простичко.
- Как така „За сега нищо”?
- Много скоро ще разбереш. Обещавам ти.
Н.Г.Т.
Хари стоеше в кабинета си, с чаша уиски, откакто се върна от летището. Чудеше се какво ще прави от сега нататък? Чудеше се колко много неща се промениха в живота му за един месец? Срещна Химена, намери си нов враг, едва не умря на няколко пъти, срещна отново сестра си и най – важното - ще става баща. След девет месеца, дай Боже, ще държа малкото буболече в ръцете си. – мислеше си той. Но най – вече мислеше за Дерек, за баща си и за миналото си. Знаеше, че не трябва да лъже Химена и то за такива глупости, но вече го бе направил и много добре знаеше как ще реагира тя, когато разбере, че я е излъгал.
Далеч от къщата на Стайлс, в една от най – големите болници на Лондон, се чуваше тракане от токчета. Химена беше на път да направи нещо, което не бе правила от доста време.Но за пръв път от три години, не бе сигурна какво да прави. Много добре знаеше, че ако се срещне с баща си, ще се върне в началото и може би нямаше да може да продължи напред. Но тя много силно искаше да го види. Искаше да го попита защо е постъпил така? Защо ги е излъгал. Без да почука, направо нахълта в кабинета на лекарката си.
- Имам нужда от съвет. – започна тя, но лекарката и я прекъсна.
- Не съм сексолог. – засмя се Наталия.
- Не е за това. Сега имам нужда от психолог, не от сексолог. – призна си момичето.
- Откога чакам да го чуя. Ела. – подкани я тя. Хим седна на стола срещу нея и въздъхна.
- Говорих с Майкъл. Срещнах се с него днес. – тя веднага забеляза недоволния поглед на психолога си. - Не ме гледай така. Трябваше да говоря с него. Исках да сложа край. – призна си. Наталия я слушаше внимателно и си записваше. Тя много добре осъзнаваше, че случая на Хим е различен. Точно затова го пое преди толкова време. Тя беше единственият човек, освен Лео, разбира се, който знаеше абсолютно всичко за Хим. – Отидох при него. Говорихме. Казах му, че слагам край и не искам вече да се занимавам с това, че искам да живея и че е време да продължа.
YOU ARE READING
Revenge
Fanfiction- Нямах избор. Той искаше съдружие с Майкъл, а това беше единствения начин. - Това ли беше единствения начин? Да се превърнеш в курва на поредния нарко бос?!- изсъска Лео. - Внимавай с думите! - развиках се, а шофьора на таксито ме погледна. - Знаеш...