Chapter 14 ● Мagic pills.

1.3K 75 1
                                    

- Хора, имаме сериозен проблем. – връхлетя внезапно Мишо. В ръцете си държеше някакви папки. Хвърли ги на бюрото и си сипа уиски. Взех една от папките, отворих я и започнах да чета.

- “Вълшебни хапчета” ,екстази? – попитах Мишо.
- Ще ми се да бяха екстази. - той дойде до голямото махагоново бюро, отвори една от папките и извади някакви снимки. – Тези розови хапченца, дами и господа, вдигат ерекцията три пъти по – бързо  от бразилска стриптизьорка.
- Всеки би си купил от тях. – каза Лу.
- Именно. – продължи Мишо - Всеки би си взел от тях. Ще съсипе не само нашия бизнес,но и на всички други.
- Затова не реагира, когато сключихме сделка с Андреес. – казах аз. Сега вече всичко севързва. Фактът, че не се ядоса за Гърция, не ми обягна. Значи това било розови хапченца.
- Какво ще правим? Не може да му позволим да ги изнесе на пазара. – каза Сиси и беше права. Тези подобия на екстази щяха да съсипят обикновената дрога.
- Затова ще го спрем, преди да ги е пуснал на пазара. – каза Мишо и всички го погледнахме въпросително.
- Тук пише,че държи стоката в мазето си. – прочете Бар.
- Тоест имението му. То е по - охранявано и от Пентагона. – възкликна Сиси.
- По принцип да, но точно тази вечер, господин голямата работа, прави купон. И то с маски. – подхвърли Мишо.
- Не ми казвай, че искаш да влезем в имението на Майкъл. Моля те. – замоли го Бар.
- Това е гениална идея. – извиках аз – Това ще е голям удар. Той няма да може да го понесе. Ще го унищожим. Ще му покажем кой е шефа. Чакай малко, ти от къде знаеш за хапчетата? – попитах.
- Имам си начини. – отвърна ми Мишо.
- С кой си спал? – попита го Хари.
- Не се наложи. На второто уиски, Майкъл дрънка повече от мен. Курвите му знаят всичко.
- И какъв е умният план този път, шефе – попита ме Хари.
- Ще играем.


Неутрална ГТ


Музиката от имението на Майкъл се чуваше от далеч. Къщата бе претъпкана с надрусани, пияни и натискащи се. Разбира се, всеки от които опитал вълшебните хапчета. Точно това бе целта на Майкъл, да зариби хората, да им достави неописуеми оргазми и да ги задоволи. Знаеше, че после те сами ще се върнат . Беше невъзможно да не поискаш отново от тези. Това е все едно да не искаш секс. Пред голямата къща спряха две коли. Но от тях слязоха само четири души. Химена остави лъскавото, червено ферари отворено, за всеки случай и кимна към Сиси, която караше другата кола, русото момиче също кимна и подкара колата. Химена хвана Хари под ръка и двамата влязоха вътре без проблем. Той беше с черни дънки, черна риза и бяла маска, прикриваща цялото му лице. Химена беше с къса черна рокля, черни високи обувки и разбира се, пистолет в деколтето, както и черна елегантна маска, която я прикриваше доста добре. Малко след тях, ръка за ръка, влязоха Барбара и Мишо. Тя беше със синя, къса, лъскава рокля и синя маска, а Мишо с черни дънки, тъмно синя, прилепнала блуза и маска. Малко след като влязоха двете “ двойки ”, се събраха в кухнята.
- Той е на дивана в хола, обграден от курви. Няма да ти е никак трудно – каза Хим и подаде малко пликче , с бял прах , на Бар. Тя кимна и тръгна.
- Какво има в пликчето? - попита Мишо.
- Уиски. – отговори простичко тя.

RevengeWhere stories live. Discover now