Chapter 12 ● Look like you've been married for 40 years but with more sex.

1.1K 72 0
                                    

 ГТ Хим

- Не, Хари. Не мога. Връщам се.  - казах и се обърнах, но той ме хвана за ръката и ме извъртя съм себе си.

- Виж, не знам защо толкова те е страх от него, но просто влез и го размажи.

- Не се чувствам готова – той въздъхна. Приближи се към мен, хвана лицето ми в ръцете си и ме целуна нежно. Е, какво толкова. Обвих ръцете си около врата му и отворих устата си. Той не изчака втора покана и вкара езика си в устата ми. След известно време се отделихме един от друг, задъхани.

- Сега по-добре ли си? – попита ме той.

- Много по-добре – той се усмихна и ме хвана за ръката. Застанахме пред вратата. Добре, Хим,  давай, можеш го. Хайде, ти си. Можеш го, давай, давай, давай. Боже, кого заблуждавам.

- Моля те ,Хари. Не мога, да си вървим.

- Твърде късно – каза и отвори вратата. Всички погледи се забиха в нас. Когато Майкъл погледна към нас, се подсмихна. Но защо. Той трябваше да се ядоса. Пак е намислил нещо. Стиснах силно ръката на Хари.

- Всичко ще е наред, тук съм. – прошепна той и палецът му погали ръката ми. Добре,хайде, Хим. Всички изглеждаха изненадани. Все пак Хари никога не е водил тук жена, така че е нормално. Отидохме при останалите. Всички спряха да ни зяпат и се огледах отново. Залата беше средно голяма, с високи маси и секси келнери с алкохол. Имаше и голям бар, залепен за една от стените.

- Имам нужда от уиски - прошепнах на Хари. Той кимна и тръгна към бара,понеже келнерите разнасяха само шампанско, твърдият алкохол беше на бара.

- Добре ли си? – попита ме Сис, след известно време.

- Добре ли ти изглеждам? – попитах саркастично.

- Всъщност, си много, много секси. - прошепна ми в ухото Хари ,който явно току що се бе върнал с уискито. Бях облякла черна, дълга рокля. С гол гръб и голямо деколте. Завъртях очи и взех чашата от ръцете му.

- Я виж ти. Самият Хари Стайлс, с жена! И то каква! – при нас дойде един мъж на средна възраст. Хари хвана ръката ми, а аз сложих изкуствената усмивка.

- Да, Андреес, това е Химена. Мила, това е Андреес.

- Радвам се да се запознаем, госпожице – каза той и целуна ръката ми.

- Аз също, господине. Всъщност, една от причините да съм тук тази вечер, освен Хари ,разбира се – погледнах го и му се усмихнах фалшиво-  Сте точно вие.

RevengeWhere stories live. Discover now