Chapter 8 ● I know who did it.

1K 64 2
                                    

НГТ

Химена бавно отвори очи. Слънчевите лъчи нахално си проправяха път през завесите и дразнеха в очите ѝ. Тя се обърна на другата страна и веднага съзря спящия Хари. Подсмихна се, след като си спомни какви ги свършиха вчера.. Знаеше, че това не е редно, особено сега, когато всички са в опасност, но след като той я опря в стената, тя веднага се възбуди и не можа да спре. И първият път, и втория,и третия..." Боже, колко пъти го направихме" - помисли си тя и поклати глава.

-Сега ти зяпаш мен. - обади се със своя секси, дрезгав, сутрешен глас той.

- Видя ли, не е приятно. - поклати глава тя и се обърна на другата страна. Той се подсмихна и прокара ръката си по нейната.

-Хими. - прошепна съблазнително той.

- Не, Хари. Няма да стане. - каза тя и стана от леглото. Облече ризата му и се отправи към вратата.

- Но, Химиии. - протена сърдито той. Тя се обърна към него и го погледна ядосано.

- Хари, мили, като толкова не можеш да контролираш желанието си, приятелката ти е в другата стая. - подразни го тя. - Но като се замисля, може да не те огрее доста време. Кой знае колко ти е ядосана. Вчера със сигурнос те е чула. - намигна му тя и се подсмихна.

- Не съм виновен аз, че ти си прекалено добра в това нещо. - подсмихна се той и поклати ханша си. Хим поклати глава и го замери с един химикал, намиращ се на шкафа до нея. След това му се изплези и излезе. Тръгна по коридора и влезе в една от отсрещните стаи. Гледката определено не й се понрави. Мишо спеше разпрострян на цялото легно, а върху него беше дъщерята на Андреес. Тя поклати глава и отиде до прозореца. Дръпна щорите и се подсмихна. Слънчевите лъчи веднага нахлуха в стаята и разбудиха Дилън.

- Хари те е разлигавил. Кое време стана, а ти още спиш. - скара му се тя. Момичето до него се разбуди. Щом видя Химена, замръзна на място. - Имаш десет секунди. - прошепна наперено тя. Момичето се изправи светкавично от леглото. Облече бельото си и взе в ръка роклята си. След което излезе от стаята.

- Това беше ли нужно?. - попита Дилън, ставайки от леглото.

- Никой не пипа това, което е мое, скъпи.- каза тя и го потупа по бузата. Той завъртя очи и отиде до гардероба. - Хайде, обличай се, трябва да говорим.

- Това не е на добре. Последният път, когато каза, че трябва да говорим, убиха баща ти. - каза той и облече боксерките си. Хим извъртя очи и седна на леглото. Взе телефона на Дилън от нощното шкафче и набра Лео.

RevengeWhere stories live. Discover now