Chaper 24 ● Hi, I'm Harry and I fuck your sister.

1.1K 73 0
                                    

-Какво смяташ да правиш? - попита ме Найл.

- Заминавам за Ню Йорк. Ще разбера какво става. - казах и тръгнах към вратата. Точно преди да изляза, се обърнах към Найл. – Не й казвай нищо. Все още не е сигурно, че е той. – той кимна, а аз излязох от стаята. Защо някой би се крил, три години? Защо би сменил фамилията си? И защо би станал полицай? Да, все глупави въпроси. Влязох в стаята. Хим лежеше и разглеждаше нещо на телефона си. – Готова ли си за още един рунд?

- Нима се съмняваш в мен?

На сутринта

Бях навил алармата си за 7:30. В 9 беше полета ми до Ню Йорк, където щях да изненадам скъпия, умрял брат на Химена. Много ми е чудно защо я е лъгал толкова време? Изключих бързо алармата, за да не събудя Хим. Бавно станах от леглото и влязох в банята. Беше ми много трудно да стана толкова рано след вечер като вчерашната. Подсмихнах се. Вчера беше страхотно. Взех си набързо един душ и измих зъбите си. Увих една кърпа около кръста си и излязох от банята. Отидох до гардероба и го отворих. Извадих черни дънки и риза, разбера се, и боксерки. Облякох се, взех телефона и оръжието си и погледнах към Хим.

- Изплаши ме – казах и аз, докато се протягаше. - Не е ли малко рано за теб?

- Продължавай да се подиграваш и скоро няма да видиш секс. - засмях се и седнах до нея на леглото.

- Заминавам. Най-вероятно ще се върна утре вечер.

- Къде отиваш, ако не е тайна?

- В Ню Йорк. Имам малко работа.

- И каква е тази работа, за която не знам?

- Една сделка. Знаеш, че имам износ към Северна Америка.

- И аз към Южна, но не вися в Рио, нали? Макар че това не е лоша идея. – каза тя, а аз се засмях. Тя въздъхна.- Не ти вярвам, нали знаеш?

- Знам. – казах и я целунах. Ту уви ръце около врата ми и ме събори на леглото, лягайки отгоре ми. Беше с моя тениска. Седеше й толкова секси. Мамка му, тъп самолет, тъп брат и пак тъп самолет. Ако не бързах, едно бързо би ми се отразило страхотно. - Съжалявам, мила, но трябва да тръгвам. – целунах я за последно и станах. – Ще се видим утре.

ГТ Хим

Оф, от къде му хрумна да ходи в Ню Йорк. Станах бавно от леглото и тръгнах към кухнята. Май бях сама. Днес Бар трябваше да замине за Гърция. Все пак Андреес обеща да ни помогне. Явно и Лу е с нея. Може би тяхната любов е истинска. Може би, още от самото начало съм грешала за всичко.

RevengeWhere stories live. Discover now