- О боже! - простенах тихо, понеже телефонът ми започна да звъни. Мамка му, имам ужасно главоболие и не помня нищо.
- Ало? - казах раздразнена, че ме събуждат в 9:38. По принцип, спя до късно.
- Най-сетне вдигна! - чу се гласа на най -добрата, но и най -досадната приятелка, съществувала някога.
- Добро утро и на теб. Явно някой е умрял, за да ме будиш толкова рано. - усетих как някой до мен се размърда. Обърнах се и видях мъж, на не повече от 22. Беше сладък. Надигнах леко чаршафа. О, да, определено си е струвал.
- Барбара пак изчезна.
- Сигурно пак е с някой секс символ. - засмях се.
- Не е смешно, Хим. Няма я от три дни. Мисля, че е станало нещо. - каза притеснено тя. О, боже! Мразя, когато започне да мрънка. Става толкова досадна. Въздъхнах. Нямаше как, трябваше да се върна, иначе нямаше да спре да мрънка.
- Ох, добре. Връщам се. Не може без да развалите почивката на човек, нали?
- Стига си мрънкала и идвай. Ще те чакам на летището. - каза и затвори. Много я обичах, но понякога прекаляваше с цялото това притеснение. Облякох се тихо и излязох, без да будя сладура. Първо ще отида до хотела, за да взема нещата си, а после щях да си хвана самолета.
Г.Т Хари
Събудих се към 10:30 и видях, че красавицата от вчера е избягала. Жалко, мислех, че можем да повторим заниманията ни от миналата нощ. Тя определено беше най - добрата, с която съм бил досега. А аз съм бил с наистина доста жени.
Хубав начин да приключи ваканцията ми.
Луи беше прав, във Валенсия е супер. Облякох се и тръгнах към летището.
... няколко часа по късно...
- Прибрах се! - извиках от вратата.
- Ти си най - големия идиот, когото познавам. Как може да си толкова тъп?! - чу се гласа на най- добрия ми приятел.
- Найл, аз наистина я обичам! - супер, Лу пак е влюбен.
- За Бога, Лу! Ти си влюбваш през два дни.
YOU ARE READING
Revenge
Fanfiction- Нямах избор. Той искаше съдружие с Майкъл, а това беше единствения начин. - Това ли беше единствения начин? Да се превърнеш в курва на поредния нарко бос?!- изсъска Лео. - Внимавай с думите! - развиках се, а шофьора на таксито ме погледна. - Знаеш...