Author pov!!!
Pada readers yang bawah 15 , better jangan baca part ni....rosak mata korang nanti ..jangan salahkan author ehh😂😂😆
Ziey pov;
Aku tahu Syaz memang akan perasan aku pakai pakaian sexy malam ni.... Dia takkan tahan if tengok aku camtu....well Syaz tu gatal...memang tak stop tangan nak sentuh sana sini .....
Malam ni aku sengaja je pakai camni...memang niat untuk mengoda si dia.....
Lately kami sama - sama stress.... Aku banyak fikir tentang ni tentang tu...tak tahu macam mana la si Syaz tu kalau aku takda nanti......... Aku pun dapat rasa Syaz sangat risau dengan penyakit aku..... Tetapi dia diam jee sebab taknak aku tahu apa yang dia risaukan......end up dia pilih untuk bercuti...sebab tu aku nak mengoda dia ...untuk tenangkan fikiran kami..............
Kami tidur awal sebab letih siang tadi....tetapi belum sampai tengah malam aku dapat rasakan Syaz bangun balik...sebab rasa kosong je kat sebelah tiada dia.
Aku tak beritahu dia aku dah bangun...so dalam diam aku intip cerita apa yang dia tengok...well romance type of movie. Memang sah dia dah turn on .....
Aku rasa nak gelak pun ada but takut dia perasan pulak.... When cerita tu sampai part yang kiss....aku nampak Syaz pejamkan mata....memang tengah imagine la tuu....
Aku berjalan perlahan ke arah dia lepastu duduk di atas paha Syaz....mata dia terus terbuka luas......
"Sayangg??" - panggil Syaz tekejut....aku nak gelak but hanya mampu tahan.....muka dia memang tekejut habiss...dia mesti tak sangka aku berada atas dia sekarang sedangkan tadi lena tidur di atas katil.....
Aku tersenyum sinis dan cuba untuk mengodaa Syaz.... Aku nampak dia memang turn on sekarang....
Apa tunggu lagi ..aku terus satukan bibir kami...... Syaz membalas setiap ciuman aku ...tangan dia pulak memang dah liar meraba belakang aku.........
Gonna be a hot night ~
End of pov;
Syaz pov ;
Ziey merangkul leher aku.....bibir kami masih bertaut.....aku dekatkan lagi badan dia dengan badan aku.......
Aku dapat rasakan Ziey pun memang dah terangsang sekarang ni...tangan aku tak lepas dari meraba - raba dia dari atas sampai bawah.........di sebabkan dia hanya pakai singlets without bra dan seluar pendek...memang senang lagi nak wat project..... Pakai cam tu pun dah nampak separuh naked kan.....
Fuhhhhh my girl ni memang mengancam.....
Aku lepaskan tautan bibir kami dan meneruskan ciuman tu ke jaw line dia....pastu leher Ziey....... Ziey memejamkan mata sambil menerima setiap ciuman dari bibir aku kat badan dia..... Tangan dia meramas dan mengusap rambut belakang aku...
Tangan kiri aku meramas pantat dia...tangan kanan aku meramas gunung dia...... Gunung Ziey tak la besar sangat but memuaskan hmmmm... Bibir aku pula masih di leher Ziey....aku pastikan ada bekas ciuman aku di sana.... She is mine!!
"Hmmmmm...."- desah Ziey.....
Gunung dia dah mengeras....aku cubit² manja sikit....badan Ziey menggetar......aku lepaskan pantat dia lepastu kedua dua belah tangan aku meramas gunung Ziey.....meramas...ramas... meraba...raba......
"Hmmmmm.....ahh.."- Desah Ziey lagi....
Aku semakin bernafsu dengar dia mendesah..
YOU ARE READING
Cikgu itu aku punya
Teen FictionKisah ini tentang Cikgu dan Student~~ "wei weii, bodoh la kau ni! Kau ingat cikgu tu garang aku takut? bapa ahh memang tak la!"- Syazrina "padan muka sekarang sapa jatuh cinta?"- Zara L.E.S.B.I.A.N ---- (100% imagine!!!)