10

6.1K 85 13
                                    

Apabila dia dekat dengan diri ku... Terasa debaran di dada akan mula menggila....

Apabila pandangan nya bertemu dengan pandangan ku.... Debaran di dada lagi menggila ....

Dah puas mencari alasan untuk pergi.. dah puas melarikan diri dari reality tapi soal perasaan tidak dapat dinafikan dengan mudah.

Ya, im in love. In love with my student. She is girl not boy. Im lesbian but i don't care .

Syazrina... Gadis tomboy nakal,lawak,ramah dan bermasalah. Tinggi lampai..rambut stlye lelaki smart, kemas,pembersih, berkulit putih, bersenyuman manis dan berwajah handsome.

Sesungguh nya dia lah gadis yang berjaya membuatkan debaran di dalam hati ku berdetak laju sekian lama sudah menyepi...

Kadang - kadang aku tertanya adakah dia memang di takdirkan untuk aku? Untuk selama nya?

Dari kecil aku tiada tempat untuk bernaung. Tiada tempat untuk berminta kasih sayang. Pernah satu ketika dulu....aku mula mengenal erti cinta. Awal nya bahagia akhirnya menderita. Tetapi sejak - sejak kebelakangan ini... Hati dan raga aku seolah² ada seseorang yang melindungi...

Ya, aku jatuh cinta untuk kali kedua. Mungkin ini lah yang terakhir...... Berada dekat dengan gadis tomboy itu terasa bahagia dan gembira, dalam pelukan nya terasa selamat, aman dan di sayangi...

--- --- --- ---

Aku pandang muka Syaz yang sudah terlena dari tadi. Tangan dia masih kukuh di atas pinggang aku......

Walaupun dia kelihatan tak matang tapi bila di lihat lebih mendalami...gadis tomboy ini sangat lah matang orang nya. Di sebab kan itu lah hati ini terjatuh tanpa sengaja kepada nya.

"Iloveyou.."- bisik aku lalu membenamkan muka di dada Syaz.

Mimpu indah mula bertandang......

--- --- --- ---

Syarina pov

Cahaya mentari cerah bersinar menusuk ke dalam mata ku...buat kan aku tak senang nak tido lagi...

Ni la aku benci kalau pagi - pagi buta ada je benda kacau aku tidur. Sebab aku ni jenis yang malas semalas nya nak bangun...

Aku tutup rapat kedua dua mata aku.. tiba2 aku rasa ada orang yang goyangkan badan aku..

"Pesal ni?! Pi main jauh² jangan kacau org nak tidur."- marah aku.

Aku langsung tak ingat yang bangunkan aku tu si buah hati...hehehe...

Aku dengar ada suara orang yang ketawa kuat di sebelah aku... Aku terus buka mata...tiba² terasa lapang sangat dada tengok dia yang dah tercegat depan kita time pagi² macam ni...

Orang kata kalau nak tengok seseorang tu cantik or tak, tengok la time pagi... Memang cantik huuuu...

Cikgu itu aku punyaWhere stories live. Discover now