21

3.7K 74 13
                                    

Syaz pov

Aku tarik nafas lepas nafas..... Aku tak dapat nak pandang mata Ziey. Seriously weii sakit.

Dah anak orang tu tergila - gila kan dia pastu senang² je dia duk rapat ngan orang tu pastu start lah nak ajak dating kann...

Ziey tu girlfriend aku. Aku dah sentuh satu badan dia. Dah confess lagi semua isi hati aku kat dia..senang² je dia nak ambik...... Ingin je aku bunuh Si mamat tu n mak dia sekali.. lantak ahh hahaha.

Aku rasa nak tumbuk pun ada muka Ikram sekarang then Ziey pun satu. Dia tak cakap tentang aku dengan dia depan mak cik Tia tu kenapa?! Hmmm aku rasa Ziey malu kot... Yela kami sama perempuan...

Kaum sejenis always di pandang serong oleh masyarakat guys.. apa boleh buat kan mulut orang kita selama nya tak dapat tutup....

Kecewa melanda. Terluka lebih dalam lagi.

"Makcik.....saya nak minta maaf dari hujung kaki...--"- ayat² dia di potong oleh aku.

Dia tu sebenarnya nak.....yela kalau taknak takkan dia yang mulakan aksi² yang menyakitkan mata ngan hati aku sekarang. Aku tak tahu  dah nak fikir apa..

Darah aku berderau.... Marah membuak - buak. Kalau betol Ziey sayang aku dia takkan kawin dengan Ikram.

"Alaahh Makcik takyah nak tanya lagi. Dia tu akan terima je-"- kata² aku terhenti apabila..

Pappppppppp!!!

Weii sakit weii. Pipi kanan kena tampar hmmmm.... yela sapa suruh nak sangat jodoh kan orang kalau mereka betol² berjodoh?? Merana kau Syazz...

Mata aku menikam tajam mata Ziey yang merah dan berair mata. Aku masiy lagi tahan air mata yang hampir - hampir mengalir keluar..

Mak Cik Tia dan Ikram agak terpana....yela Ziey yang manis , lembut tu bertukar jadi ganas and tengah marah sekarang...

"Awak nak sangat saya kawin dengan dia ke??! Kalau awak nak sangat saya boleh je!"- tanya Ziey dalam nada marah sambil nangis guys.

Ziey nangis buat hati aku yang panas tu sejuk balik.... Sayu nyee muka dia time nangis....

Aku kiss kang....

"Kawin lah! Nape awak nak tanya saya pulak! Yelaaa awak kan sayangkan dia! Kawin je lah !"- balas aku masih dalam nada yang terkawal.

Aku putuskan pandangan mata kami....kalau aku terus pandang...lemah weii...cairr ...

"SYAZRINA!! Saya tanya awak ni , in serious a way now! I ask you will you willing to give me the one you really love to married with other person?!!"- Tanya Ziey dalam nada tinggi and sebak...

Yess dia nangis teruk sekarang...muka putih gebu memerah guys...rasa bersalah menyelubungi hati....

Ayat dia will you willing to give me the one you really love to married with other person  buat jantung aku berdetak laju. Air mata ditahan mengalir juga....

Aku takut hilang Ziey. Dia lah segalanya... Rumah . Keluarga . Kasih sayang. Kawan . Dan pemberi ilmu.  Kalau dia hilang hidup aku pun hilang..  dia sebahagian dari diri aku. Sejak pertama kali kenal dia hati aku tak pernah terdetik pun nak hilangkan dia dari hidup ku.

"If i said i dont want will you trust me?  I will do everything if that make you feel happy. If you really need a person strong than me, love you more than me, protect you with all them heart more than me. Then i will willing to let you go. Iloveyou i always said that and you know that. I need you and you know who you're to me Ziey. My world will in the darkness and silent mode if you're not with me."- balas aku dan pandang ke dalam sedalam anak mata dia......

Cikgu itu aku punyaWhere stories live. Discover now