Syaz pov
Sebulan sudah berlalu...aku jalani juga kehidupan aku bersama dengan Ziey. Kami bahagia tetapi kadang² apabila rindu itu hadir ia seolah seperti jarum satu persatu mencucuk cucuk ke dalam badan...
Ya itu sakit kan? Rindu kat keluarga sama seperti tanggung rindu kat buah hati.....just beza nya bersemuka je dengan family dah cukup dah kalau buah hati kena make out dulu hehehe ....
Ziey tanggung semua makan minum aku....kadang² aku rasa bersalah tapi apabila boleh buat dia berkeras juga nak...
Dekat sekolah banyak juga mata² yang menonton seperti paparazi dan mamarazi apabila aku dan Ziey duduk sebangku ...
Mata aku masih lagi memandang Ziey yang tengah bercakap di depan.....lenggok punggung dia menggoda.. hari ni dia pakai t-shirt and seluar sukan..nampak jelas shape body dia lepas tu bontot dia nampak jelas juga. Rambut kemas ikat tinggi...dahi dia nampak luas and so pretty ...
"Syazrina! Sila ke depan dan jawap apa soalan Cikgu tadi!"- panggil dia dengan nada sinis..
Aku tersentak ... Dia ni memang sengaja tahu2 je aku tak fokes . Haizz siap malam nanti aku balas ...
"Maafkan saya Cikgu..saya tak tahu jawapan kepada soalan Cikgu tadi."- jawap aku lalu senyum nakal
"Ke depan awak! Berdiri di depan sampai awak tahu jawapan.."- jawap dia ..aku tahu dia tengah tahan ketawa....
Muka dia dh senget² tunduk². Mmg dia nak gelak dah tuu....
Nasib baik sayang kalau tak hmm...
Satu kelas ketawa time aku berdiri mat depan tu..haizz hilang macho! Aku pandang je muka Ziey tengah pura² serious tu...
Dia berjalan perlahan menuju ke arah aku..tiba² kaki dia tersangkut dekat kaki meja and badan dia hampir jatuh²...
Dan aku tunggu apa lagi...cepat² la peluk pinggang dia...and masa tu mata kami bertentangan... Nasib tangan aku laju kalau tak habis la dia..
Aku tersenyum nakal... Satu kelas terkedu nampak aksi kami.. dia ni gf aku so sukati aku ler..
"Are you okay?"- tanya aku apabila dia sudah berdiri stabil..
"Yup... Thanks"- kata dia laly senyum manis..
"Aku dekat kan lagi diri aku dengan dia...lepas tu..
"Hati2 kalau jalan tengok buah hati. Malam nanti sayang nak balasan okay?"- bisik aku dan tersenyum nakal dan kembali ke tempat duduk aku...
Muka dia memerah... Aku tersenyum puas dalam hati.... Satu kelas terkejut tadi...hehe biasalah tu ....
---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ----
Aku pandang jam dekat pengkalan lengan..dah tunjuk pukul 3... Ziey masih lagi cari barang untuk di beli..aku hanya tukang tolak troli...letih weii.....tambah lagi sejuk dalam mall.
Nasih baik aku pakai seluar jean and jacket hitam tebal...
"Sayang ..lama lagi keeeeee...letih laaa"- runggut aku..
"Sabar la big baby ... Tengah cari lagi....barang dapur kita da habis laa.."- kata dia lalu mengusap tangan aku perlahan...
YOU ARE READING
Cikgu itu aku punya
Teen FictionKisah ini tentang Cikgu dan Student~~ "wei weii, bodoh la kau ni! Kau ingat cikgu tu garang aku takut? bapa ahh memang tak la!"- Syazrina "padan muka sekarang sapa jatuh cinta?"- Zara L.E.S.B.I.A.N ---- (100% imagine!!!)