"awak..... Saya nak minta maaf atas semua yang saya dah buat kat awak. Saya sayang awak , saya akan buktikan. Saya akan jaga awak..awak akan jaga saya juga kan?"- kata Syaz lalu menggengam erat tangan aku...
Aku merenung ke dalam anak mata dia... Mata kami bersatu... Jantung aku mula berdetak..
Aku tahu aku dan Syaz dah terlanjur ke dalam dunia kami sendiri ..... Dara aku pecah di tangan Syaz..tapi sedikit pun aku tak rasa takut... Mungkin ini lah namanya cinta sejati...
Semakin jauh aku dan dia berjalan bersama semakin dalam juga sayang aku kat dia...
"Terima kasih sebab izin kan saya mencintai awak. Ziey... Saya sayang awak bukan hanya main - main..saya tak jamin dapat buat awak bahagia sepanjang hidup tetapi saya jamin boleh buat awak tersenyum bahagia setiap hari... Izin kan saya Ziey..izin kan saya menjadi seseorang yang awak perlukan...memjadi seseorang yang awak selalu rindu..selalu sayang dan izin kan saya menjadi separuh dari nyawa awak. Mungkin sekarang saya masih budak mentah bagi awak..tak lama lagi saya akan lepasan form5...masa tu saya betul - betul akan buktikan siapa awak dalam hidup saya "- kata Syaz lalu memandang tepat ke dalam mata aku...
Sesungguh nya mata itu sudah terjelas bahawa dia memang tulus mencintai aku..
"Syaz....saya tak tahu macam mana nak huraikan isi hati saya dekat awak .... Tapi....saya sangat jelas tentang kata hati saya."- jawap aku perlahan..lalu menarik nafas sebelum menyambung nya..
"Er..awak hm--"- kata - kata Syaz terhenti apabila aku menyambung semula ayat ku..
"Saya tak cakap saya tak suka kan awak dari awal pengenalan kita. Saya pun tak cakap yang saya cinta kan awak juga Syaz. Saya cuba lari dari persoalan ini....kalau persoalan ini di tulis dah lama saya bakar.. but this is reality. I can't help not to love you too... I already give all my body to you and also my heart . I admit i love you Syaz. "- kata aku sejujur nya dan menggengam tangan dia erat...
Dada ku terasa lapang selepas meluahkan semua perasaan..
Muka Sya nampak macam sedang tahan senyum...aku pun ikut tersenyum dalam hati.
Bahagia.
"So??"- tanya dia lalu menganggkat kening sebelah..
"You're accepted."- jawap aku lalu tersenyum..
Tak kira la siapa Syaz..yang penting rasa sayang aku tu makin kukuh.... Student but my lover too. Dekat dengan diri nya aku kalah dengan cinta.
---- ---- ----- -----
Syaz pov
Hari berganti terasa sangat laju.....sekarang dah dekat dengan hujung tahun.... Relationship aku dengan Ziey pun tiada masalah berjalan lancar...
Aku dan dia semakin rapat...jika di hitung - hitung kami banyak meluangkan masa bersama...kadang² weekend tidur rumah dia...kalau tak pun dekat asrama kami tidur sama...
Banyak juga mata mata memandang tapi aku tidak kisah sangat yela kami yang bahagia mereka yang macam kepanasan kenapa ?
Aku dah macam orang ketagih dengan najis dadah...aku tak dapat kawal nafsu aku time dengan si Ziey.. dekat kelas tengok lenggok punggung dia jalan fuhhh terkemut kemut bawah aku.... Kadang2 aku sempat main dengan dia kat belakang blok...dh tak tahan kan...
YOU ARE READING
Cikgu itu aku punya
Teen FictionKisah ini tentang Cikgu dan Student~~ "wei weii, bodoh la kau ni! Kau ingat cikgu tu garang aku takut? bapa ahh memang tak la!"- Syazrina "padan muka sekarang sapa jatuh cinta?"- Zara L.E.S.B.I.A.N ---- (100% imagine!!!)