Syazrina pov
Dah berakhir pun 5 hari persekolahan.... Si Ziey tu memang sedaya upaya elak diri dari aku..
Aku pun tak tahu nape dia macam tu... Aku ni teruk sangat ke??? Tengok kat cermin sama je.. sem je . Hehe...
Hmmm rindu tu ofcouse. Dia minggu ni tak masuk kelas so.. aku hanya mampu tengok dia dari jauh jerr.......hmmm sadis kan guys??
Malam yang aku selalu rindu tu always bermain di minda before tido.. muka dia... Senyum tawa dia.. shierr
--- --- --- ---- ----
Sekolah aku ni setiap tahun buat program untuk pelajar bermasalah macam aku. So mmg aku join la. Sorang pelajar sorang guru. Kalau laki ngan cg laki la ... Kalau girl mesti la girl juga.... Kalau boy with girl.... Lain jadi kan haha..
Aku kemas barang² aku ready to go. Sampai isnin ni... So sikit je la bawa kan...
"Weiii alaa rindu la kau nanti..."- kata Zara then peluk aku dari belakang.
"Ekkelehhh muka kau tu nak rindu.. puiii!"- kata aku lalu melepaskan diri dari pelukkan dia ..
"Rindu laa!!! Kau tu yang tak pernah rindu aku.!!"- jawap Zara lalu memberi aku muka konon² nya merajuk...
"Yela². Aku dah nak cau ni.. teman aku tunggu Cikgu kat lobi jap.."- kata aku.
Dia angguk je. Then aku dan Zara pun tunggu la dekat lobi... tunggu Cikgu mana yang akan ikut aku pergi kem membina jati diri ....
"Tu la kau... Kalau kau berubah takkan ada kem boring macam ni lagi la Syaz."- kata Zara .
"Kau ni pasal pulak?! Aku nak jahat itu hak aku. Kau tu tak nak kawan dengan aku oky boleh bla!"- jawap aku....
Betol apa kan? Kita jahat pun orang nak sibuk!
"Alaaaa Syazz... Jangan laaa marahh... ZARA MINTA MAAF KKK"- kata dia dengan nada manja lalu memeluk aku...
Aku masih geram lagi.. so tak pandang dia.
"Sayang syaz! Jangan la merajok macam budak darjah 1 pulak! " Kata Zara lagi
Aku masih diam.. sapa suruh Cari pasal.
"Ohno..."- kata Zara perlahan... Dia melepaskan pelukkan nya..
"Take care bro! Ni peluang hargai tau! Me love you!!"- kata Zara lalu kiss aku sebelum cau..
And aku apa lagi.. tersenyum la... Dia ni memang ada² je benda yang buat aku senyum.
Kawan k!
Aku pandang sekeliling... Tetiba jantung aku berdegup kencang...apabila melihat si dia berdiri depan mata aku...
"Zie--?..... Cikgu?"- tanya aku dengan suara agak gagap....lama tak cakap ngan dia...rasa malu pulak hehe...
Mata aku masih lagi pandang dia dari atas sampai bawah... Dia just pakau t-shirt putih and seluar hitam....rambut ikat kemas. Simple but hm really make my heart beats faster...
Muka dia memang serious....
"Jom.."- kata dia dengan suara seram lalu berjalan mendahului aku..
YOU ARE READING
Cikgu itu aku punya
Teen FictionKisah ini tentang Cikgu dan Student~~ "wei weii, bodoh la kau ni! Kau ingat cikgu tu garang aku takut? bapa ahh memang tak la!"- Syazrina "padan muka sekarang sapa jatuh cinta?"- Zara L.E.S.B.I.A.N ---- (100% imagine!!!)