30

2.2K 49 7
                                    

Syaz pov;

Berlalu dah pun zaman sekolah menengah aku.... Tak terasa pun semua tu dah berlalu dengan sekelip mata jee...

Aku menarik nafas sedalam nya.... Sedih?? Ofcouse I'm. Every student akan rasa sedih time dah jadi ex student ... Lagi - lagi yang bermasalah macam aku ni.

Duduk temenung kat katil malam ni buat aku fleshback all the memories time masih jadi student......

5 tahun jadi student banyak benda yang aku buat sampai ada satu Cikgu tu tak dapat nak maafkan aku huhu... Maybe dia benci aku kot sebab dulu pernah ada kes dengan dia . Jadi budak bermasalah macam aku memang akan ada banyak kenangan manis dan pahit. Dari semua tu juga aku belajar jadi seorang manusia . Jadi manusia yang berotak.. even tak ambil serious dengan semua perkara akhirnya dapat juga berubah ke pangkal jalan..

Orang cakap kalau betul - betul nak berubah.. kita akan berubah juga just depend dengan diri sendiri yang nak or tak jee..

Dulu aku always cakap yang aku tak pandai.. lepas SPM nak kerja jer.... Itu dulu.. but lepas aku terkenal dengan seseorang ni tanpa sengaja ...... Everything berubah.

It's her. My love of my life. Aku tak pernah terdetik pun dalam hati yang akhirnya aku dapat lakukan yang terbaik untuk diri sendiri dan untuk dia juga. Aku tak pernah fikir nak ambil serious tentang semua perkara sekolah but lepas kenal si dia.... Aku mula berfikir .. aku mula berusaha .. aku mula tahu tentang kehidupan.

Semua nya bermula lepas kenal dia. Bersyukur sangat sebab Tuhan hadirkan dia untuk aku. She is mine, my lover, my sibling, my parents, my listener and my bestfriend.

How can i lose her?

Time aku pilih untuk mempertahankan antara kami dengan family aku... Aku percaya dah yang keberanian aku time tu tak sia - sia . Even i lose my family atleast i have her. Aku tahu dia rasa bersalah atas semua yang dah jadi antara aku dengan family..tapi dia juga yang melengkapi semua yang hilang dari aku sebab tu aku tak pernah sekali pun salah kan dia.

Kami bahagia .. so nothing can let me stop from loving her..

"Heyy...... Deep thoughts??."- tanya Ziey lalu mengusap lembut pipi aku... Mata kami bersatu ..... Aku mrnyentuh tangan dia yang mengusap pipi aku...

"Fikir awak jer sayang... Nothing more than you.."- jawap aku lalu tersenyum.. dia pun tersenyum.. 

Aku pandang muka Ziey ... Hari - hari pandang tak pernah rasa jemu.

"Awk nampak macam sedih jee tadi.. betul ke tengah fikir kite ni??"-tanya Ziey lagi...

Aku genggam erat tangan dia ...  Tak jawap lagi soalan dia...  aku dekatkan diri aku dengan dia then.... Give her a kiss on her lips...

Dia blushing dah..... Ziey memang always blushing time aku usik dia... Kalau tak usik..my touch pun dapat buat dia blushing teruk lagi tau ..... Hihi..

Aku pun perasan juga...bibir Ziey always pucat.. time tanye dia hanya jawap yang dia kurang minum air... Tak tahu why she always like that.  Risau... ofcouse.. dia makan pun macam terpaksa je..... Aku cakap why tak makan banyak dia jawap takde selera... Pastu aku nak bawa gi klinik dia taknak pulak... Ziey degil sangat....

"Sayang??"- Ziey panggil then goyangkan  bahu aku.... Itu buat aku tersedar dari fikiran aku yang mendalam tadi..

"Yee sayang why??"- jawap aku... Dia mengeluh.

"Nape asyik menung niii ?? Awk oky ke?"-  tanya Ziey risau dahh...

Aku tersengih tengok muka resah diaa..

"I'm oky... just tengah fikir how to..hmm how too..."- kata aku terhenti - henti sebab asyik nak tergelak jeee...

Muka Ziey mula serious dah...

"How to what Syaz?"- tanya dia seriously...

"Hahahaha.. waitt ..."- jawap aku sambil gelak...muka Ziey tambah serious pula...

Aku henti gelak..then tarik nafas dalam - dalam...

"Sayang... "- panggil aku..

Dia masih serious.

"Heyyy sayang...."- panggil aku lagi then tarik tangan dia..aku usap perlahan and genggam erat....

"I want to............"- kata aku dengan nada slow dah........

"Make love tonight.."- bisik aku di telinga kanan dia....... Thennnn dekatkan lagi bibir aku supaya dapat kiss her jawline hohoho....

A/n pov: readers under 15 don't read part this tau..bahaya😂😂😂

Aku tahu Ziey tekejut...tahan 2 minggu tau tak dapat sentuh dia huhu...

Aku cium jawline dia then turun ke leher.....  slowly lie her down on bed.....

Harini dia pakai baju tidur nipis...nampak  all her body  saja menggoda kita la tuu...

Aku cium leher Ziey...then naik lagi ke atas cium bibir dia... Tangan Ziey mula merangkul leher aku... Mata dia terpejam time bibir kami bersentuhann....  we taste each other lips... Then lidah pun bersentuhann........

Tangan aku tak duk diam....tangan aku berada di gunung gunung Ziey...... Aku sentuh perlahan lahan gunung dia yang masih di lindungi baju tidur... Nak rasa nikmat tu bersama.

Aku lepas kan tautan bibir kami...... Aku nampak Ziey buka mata dia perlahan....  Yeahh she is hot  ... Dia dah ter onn la tu... Hoho.....

Then aku bagi senyuman sexy....  Aku buka baju aku then buang ke lantai in rush.....

Aku nampak Ziey gigit bibir dia....huhhhh menggoda ..... Aku terus satu kan lagi bibir kami then turun ke jawline dia.... And her neck...then down and down to her mount.....

Aku tahu dia tak sabar ...  Aku terus buka baju dia yang nipis tu ..... Itu baju tidur yang macam dress tu.... so if aku tarik memang dedah satu badan dia  .......

Mata aku pandang dari atas sampai bawah body dia.... Damn sexy... 

Dia blushing..... Aku geram dah ni.....

Gunung dia dah mengeras dah..... Tak tunggu lagi then....... (You all know la kan😂😂)

"Sya....zzzz..... Hmmmm..."- Ziey mendesahh..

Mulut busy with the right one and tangan kiri busy sentuh the left one .....

"Hmmmm......ahh..... Syaz...."- desah Ziey.... Tangan dia menekankan lagi kepala aku kat gunung dia huhu...... Dia betul² dah hanyut dalam kesedapan .....

Lepas selesai kat gunung Ziey..... Tangan aku mula turun ke bawah... first  sentuh dah terasa wet hohoho......

Then ..............

"Hmmmm ahh....hmmm"- Desah Ziey semakin kuat ......... And the rest of night you all know...

~
~
~
~
~

Hey readers!!! Sorry buat korang tunggu lama... Part ni korang lama tunggu right.... Huhu author belanja satu... Sorry tak best sangat... I don't know how to write about it more than that huhu... Hope korang enjoy oky!!

Minggu depan i think is the end of this story!! Stay with me and stay wait for next chapter. Kalau tak busy will be end next week!!!

Stay safe everyone!!

Cikgu itu aku punyaWhere stories live. Discover now