25 [M]

5K 66 10
                                    

Syaz pov

Lepas balik dari Tanah perkuburan siang tadi Ziey terus mendiam kan diri hingga lah sekarang, dia tengah basuh pinggang lepas kami makan malam.... Aku tahu dia mesti masih teringatkan kata² Kak Najwa tadi...aku pun tak tahu berapa kali aku dah mengeluh....

Rasa bersalah sangat - sangat..... Yela sapa dapat tahan kalau orang lain cakap yang kita ni pembawa syaitan kan guys.. kalau korang?? Mesti korang marah kan?

Aku terus bangun dari sofa then berjalan ke arah Ziey yang tengah membelakangi aku ... Tangan dia sibuk membasuh pinggan.. aku tersenyum sendiri apabila terasa badan dia terkejut time aku peluk dia dari belakang...

"Syaz..apa ni?? Saya tengah busy ni kan.."- kata dia perlahan lepas tu sambung balik kerja...

Tangan aku yang berada kat pinggang dia memeluk dengan erat.. aku dekatkan lagi badan aku ke belakang dia.... Nafas aku dapat terasa tersentuh kat leher dia.....

"Sayang..... Jangan la marah lagi..... I'm sorry okay?"- bisik aku perlahan lepas tu cium sekilas cuping telinga dia...aku dapat rasa kan kepala dia bergerak perlahan..geli kot... aku masih lagi tersenyum kat belakang..

Tiada jawapan dari dia..so aku terus cium perlahan leher dia...cium punya cium tak terasa okay tangan aku dah tersentuh gunung2 dia..hehehehehehe...not gatal but she is mine ..so I'm romantic. Hehehehe

Sunyi di antara kami buat aku lagi bernafsu... Aku tahu Ziey layan jer...... Aku gerakkan perlahan kedua - dua belah tangan aku yang berada di gunung² dia.....bibir aku pula teruskan permainan cium perlahan..... Lepas sebelah kiri aku pindah sebelah kanan then teruskan permainan kiss slow..slow....

Malam ni Ziey just pakai t-shirt fit and seluar pendek jer so hehehehe senang la sikit.....

Lama kelamaan permaian yang slow² tu bertukar menjadi ganas... Tangan aku tanpa berhenti dan terus meramas - ramas buah dada Ziey...... Ziey lemas di dalam permainan aku.. aku dah dapat rasakan Ziey dah mula sandarkan belakang dia kat badan aku...maybe terangsang.....

"Kita sambung kat bilik yerr..."- bisik aku lagi...Ziey angguk jerr..... Aku tunggu apa lagi aku angkat jer badan dia dan berjalan ke arah bilik kami...mata kami bersatu then bibir pun bersatu...... Aku dan dia sama² menikmati perasaan aneh ini... Sex feeling. Yang under age tu baik jangan baca!!!😂😂

Aku baringkan Ziey perlahan - lahan ke atas katil...bibir kami terlepas...lepas tu Ziey terus letakkan dua belah tangan dia kat bahu aku...dia terus satukan bibir kami semula.... Now kaki dia terbuka luas dan badan aku berada di tengah² tu.... Haaa dapat magine???

Jangan lama2 basah nanti.😂😂

Bibir kami terus bermain.... Hot hot hot.... Lidah aku bersentuhan dengan lidah Ziey.....aku lepaskan bibir dia and terus turun ke bawah leher dia....aku tinggalkan kesan biar orang tahu dia aku punya. Aku terus sambung dan sambung permainan kami... Ziey memang dah bernafsu.... Ziey terus tarik baju t-shirt tidur aku yang loggar tu... So tinggallah sport bra ku jerr... Mata dia tak lepas dari memandang perut aku.... Ada six-packs okey!! Sexyyy...

Aku tersenyum sinis hehehe...aku terus tarik baju t-shirt fit Ziey thenn dia now hanya tinggal bra yang berwarna biru muda...malam² pun still pakai bra cantik².... Aku tak perduli....tangan kiri aku terus meramas genung dia yang masih dicover oleh bra dia....then mulut kami bersatu...tangan dia mengusap - usap rambus pendek aku.... Tangan kanan pulak terus menyentuh perlahan - lahan di bahagian sensitive dia..... Aku dapat rasa kan bawah Ziey dah start basah...wuu memang dia tengah ghairah ni...

Aku hentikan mainan tangan kanan aku....then aku buka bra Ziey...haaa nampak la kedua - dua belah gunung² dia... Sexy..hot hot hot...

Aku terus dekat bibir aku dengan gunung kanan Ziey...then aku mainkan dengan lidah aku... Tangan kiri pula meramas sebelah lagi gunung Ziey... Mulut Ziey terbuka dan mata dia tengah terpejam , dia menahan geli bercampur dengan kenikmatan setiap sentuhan....

"Ahh.... hmmm....ahhhhmm..."- Desah Ziey perlahan...

Aku tak tunggu lama aku terus tarik seluar pendek yang dia paksa , aku tarik terus dengan underwear dia sekali😂😂 hehehehe.. tekejut pulak aku.. underwear Ziey warna biru tua.. mak ai dia ni malam2 pun nak pakai cantik² macam ni... Girlfriend sapa ye??😂😂

Sekarang Ziey naked habis... Mata aku terpaku..... Cantik sungguh ciptaan Tuhan. Aku kangkangkan kaki Ziey dengan luas lepas tu dekatkan lagi muka aku dengan benda sensitive dia... Aku pandang dia sebelum mulakan langkah....

Aku guna lidah aku untuk mainkan peranan....aku dapat rasa kan badan Ziey bergerak tak tentu arah... terangsang la tuu..... Tangan dia menggengam erat cadar tilam kami..

"Ahhh....hmmm...ahh..ahh...hmmm...sa....y...a..n..g....hmm"- desah Ziey kuat lagi...

Aku terus dan teruskan....semakin laju aku mainkan guna lidah makin banyak air Ziey mengalir keluar..... 

"Cum for me baby.."- kata aku perlahan lepas tu sambung semula mainan lidah aku.... Jilat punya jilat akhirnya tiba la kemuncak nya... Pinggang Ziey terangkat - angkat time dia mencapai kemuncak nya....

"Hmmm...ahh...shh..ahhhmm..ahh...S...y...a..z.."- desah Ziey lagi dan lagi...kaki dia terus bergetar dan bergetar....

Tak lama lepas tu... Peluh Ziey mula membasahi muka dia yang cantik lagi menawan tu.... Mulut dia terbuka luas..mata dia terpejam rapat....

"We're not done yet baby.."- bisik aku...

Ziey tak menjawap......aku tersenyum manis... Aku terus cium mulut dia...tak sangka pula dia balas setiap ciuman aku...then tangan aku terus meraba - raba , meramas - ramas buah dada Ziey yang kembali menggeras itu..

Huhhh cepat sangat dia segar semula... Lepas tu aku kiss sekilas gunung sebelah kanan Ziey then kepala aku terus turun ke bawah  bahagian sensitive Ziey...

Tangan aku mula menyentuh semula bahagia tengah² sensitive Ziey.... Lepas tu aku gantikan tangan aku dengan lidah... Ziey kembali mendesah...

"Ahhh hmmmm..."- desah Ziey..

Air Ziey mengalir keluar semula.... Lidah aku menjilat dan terus menjilat lepas tu aku masukkan 2 jari tengah ke dalam Ziey...

"Ahhhhmmmm ...shhh hmmm"- desah Ziey dengan kuat dan mata dia terbuka luas.

Aku mainkan kedua - dua nya.....tangan aku keluar masuk dengan laju sebab licin...tangan aku basah dengan air Ziey...lepas tu lidah aku terus menjilat...dann...

"Ahhhhhhhhh...ahhhhmmmm shh ahh...ahh..shhh..."- desah Ziey dengan kuat sekali lepas tu kaki dia bergetar dengan kuat kali ni....

Akhirnyaa Ziey mencapai kemuncak nya 2 kali pada malam ini.....lepas tu Ziey baring tekulai lemah di atas tilam... Aku tersenyum...

Aku bersihkan tempat tidur kami lepas tu baring sebelah Ziey yang dah tidur keletihan...aku tarik selimut kami hingga paras dada...

Ziey dah kembali tenang semula... Aku kiss perlahan dahi Ziey...aku pejamkan mata time kiss dia tu..terasa bahagia menjelma segenap ruang hati...

"I love you sayang. Hingga akhir hayat saya kot.."- bisik aku lepas tu terus memejamkan mata untuk tidur...

Aku dapat rasa Ziey memeluk badan dengan erat...aku tersenyum....

Aku harap sesangat kami akan bahagia macam ni selamanya.

*
*
*
*
*
Thankssss for yang always menunggu!!! Hari ni author belanja chapter full of sex hehehe..
Lama tunggu kan?? Sorry yee...
#always love you all readers..
#stay safe!!

#kalau typo tolong fahami sendiri yerr..malas dah nak baca balik hihihi.

Cikgu itu aku punyaWhere stories live. Discover now