Genap beberapa jam barulah aku tersedar ke alam nyata....
Kepala aku masih berdenyut - denyut perlahan dan di balut dnegan kain putih.....seluruh lengan sebelah kanan aku juga dibalut kain putih...aku cuba menggerak kan perlahan tertapi terasa sangat² pedih dan nyilu....
Tangan sebelah kiri aku di genggam kemas oleh seseorang...aku menoleh ke kiri...rupanya Syaz..
Tangan dia menggengam kemas tangan aku dan masih tidur nyenyak...
Muka dia nampak agak letih... Baju dia pun masih belun di tukar... Masih pakaian time kami hiking .. rambut dia pun tak kemas..
Sesungguh nya aku terharu... Ini lah first time orang jaga aku sampai tertidur... Aku takda parents so aku sendiri la...dulu duk kat rumah anak yatim..tp lepas masuk u ofcouse la sendiri...
Perasaan aku dekat Syaz terasa sangat membahagiakan yang akubtak pernah rasa sebelum ni....ada pun akhirnya penderitaan juga..
"Hey..."- panggil Syaz..... Aku terkejut... tadi dis tidur sekarang dia bangun.... Dia pura - pura tidur ke???
"Macam mana rasa badan tu?? Dh oky?"- tanya dia lalu mengusap muka aku perlahan..
"Oky just lengan ni masih terasa sakit... Awal tadi betul² tidur ke?"- tanya aku ingin kepastian..
"Yela...takkan pura - pura pulak. Just tadi Saya terasa tangan awak bergerak..so saya terbangun.."- jawap dia lalu tersenyum manis..
"Awak belum mandi? Dah makan tak?? Sekarang pukul berapa dah?"- tanya aku bertubi - tubi.
Syaz tergelak kecil.. dia ketawa tu buat aku rasa sangat bertuah sebab dapat di cintai nya.
"Ziey..awk bercakap dah macam kartun hahaha... Laju sangat."- dia jawap lalu ketawa lagi.
"Ishh"- jawap aku lalu memuncungkan bibir...
Alaa takpa la manja2 sekejap.. kan kan...
"Elehh merajuk pula dia ni eh.... Nak kiss? "- tanya dia tersenyum nakal buat aku blushing..
Aku masih lagi diam...berusaha taknak senyum.
"Im sorry oky? Sekarang dh pukul 12 tengah malam.....tadi saya makan sandwich jer and hurm belum mandi lagi..."- jawap dia lalu menggengam tangan aku erat...
"Nape tak mandi? "- tanya aku lagi...mata hitam pekat dia menantap anak mata aku...jantung aku mula berdetak laju..tapi aku berusaha tak tunjuk keresahan itu...
"Saya nak mandi dengan awak.."- jawap dia slumber lalu tersenyum nakal sambil mengigit manja bibir bawah dia...
Aku berusaha tahan gelora nafsu ....fuhhhhhh Syaz lah satu² nya gadis yang dapat membangkitkan nafsu ghairah aku.... Aku pun tak tahu kenapa..
"Syaz!"- marah aku pura - pura merajuk padahal hati kan main bernafsu.. hihi....
"Yela²..tadi tak sempat bawa baju time pergi sini.. yela saya mana tahu drive kan.."- jawap dia lalu tersenyum...
Aku pun balas ler senyum tu.. kami saling berpandangan...mata bertentang mata...
Jantung aku berdegup kencang saat diri nya memandang tepat ke dalam anak mata aku....
Ya aku memang dah sayangkan Syaz....
Muka dia semakin dekat dengan aku...
Tetapi.....suasana yang senyap dan sweet tadi terputus apabila phone Syaz berbunyi kuat..
"Jap.."- kata dia lalu tersenyum manis ..dia menjawap panggilan itu dan membelakangi aku..
"Hello? Anggah? Nape call Syaz malam² ni?"- tanya Syaz.
Rupanya orang yang call dia tu angah dia..lega siki hati....mana tahu girlfriend ke boyfriend ke kan...
Jwpn yg di berikan angah dia tak dapat dengar yela dalam phone...
"Oh..dont worry. She is fine and I'm oky angah. Tadi dah Syaz call nenek dan along. Jangan panic. Adik angah akan sentiasa hidup laa"- kata Syaz lagi setelah lama berdiam dan dia tergelak perlahan.
"Oky2 take care! Jangan risau k?"- ksta Syaz terakhir sebelum menamatkan talian...
Dia duduk lagi dan tersenyum memandang aku..
"Angah awak call ke?"- Tanya aku
"Yup. Dia risau tentang saya...and tanya tentang awak juga."- jawap Syaz tersenyum
"Tanya saya? Kenapa?"- tanya aku balik
"Sebab awak bakal girlfriend saya.."- kata dia lalu tersenyum lagi manis..Fuhhhh senyuman tu buat aku menggila..
Aku tersenyum dan blushing..
"Yeker?? Saya tak cakap pun nak jadi girlfriend awak huhh.."- kata aku lalu menjeling dia.
Dia tergelak.. tangan dia mula menggengam tangan aku kemas...
"Ye memang awak tak cakap pun but Ziey... .saya betul - betul suka awak..and semakin sayang awak. Saya tak tahu kenapa dan mengapa awak yang hati saya pilih...saya dah cuba menjauhkan perasaan itu tapi tak dapat...setiap kali saya pejam mata awak lah orang yang saya selalu bayangkan... Awak lah orang yang buat jantung saya terhibur berdetak laju...ye saya lesbian..saya tomboy..tapi aaya jamin dapat buat awak bahagia Ziey. Im really love you."- dia meluahkan segala nya dan mencium dahi aku perlahan....
Terasa bahagia dapat dengan luahan hati orang yang kita sayang tau....terasa sangat di sayangi time bibir dia menyentuh lembut forehead aku..
"Iloveyousomuch Ziey. Be mine ?"- kata dia selepas mencium dahi aku and menantap ke dalam sedalam nya nak mata aku..
Mata aku dan dia bersatu.. jantung aku berdetak laju..
Lidah aku terkelu...aku terkaku dan terkedu..
*
*
*
*
*
Keep vote!!!
Keep read!!!
Sorry pendek!!!I_dont_read_after_done_writing
YOU ARE READING
Cikgu itu aku punya
Teen FictionKisah ini tentang Cikgu dan Student~~ "wei weii, bodoh la kau ni! Kau ingat cikgu tu garang aku takut? bapa ahh memang tak la!"- Syazrina "padan muka sekarang sapa jatuh cinta?"- Zara L.E.S.B.I.A.N ---- (100% imagine!!!)