Syazrina pov
Satu minggu dah berlalu ... Aku dan dia pun sama je macam tu. Tak tegur tak cakap .
Dia sebagai Cikgu aku sebagai pelajar... And aku sekarang susah sangat nak senyum. Senyum pun time Zara buat lawak hambar.
"Weiii dah² la. Kau asyik sedih jeee. Tak best la!. Boring tau aku duk sorang² buat lawak terlampau hambar."- kata Zara merunggut.
"Alalala sian nyeeee"- jawap aku lalu memberi muka meluat..
"Fine! Malam ni jumpa kat belakang block B. Aku nak lepak sana , dating an ekhem² jap k. Teman aku tau!"- kata Zara then kiss pipi aku sebelum keluar dari bilik aku.
Aku hanya dapat melepaskan keluhan berat.... Nak kata tak nak teman dia, nanti dia cakap aku lupa kawan pula. Nak tak nak ikut je la kan.
Betol la kata orang... Kalau kita rindu seseorang tu senang je air mata akan keluar. Aku nak kata dah depressed tak juga... Nak kata happy tak juga. So demi nak lupa kan dia aku selalu jogging .
Release stressed kata kan. Korang² yang depressed to mesti buat exercise tau . Kalau tak betol² mental la korang nanti.
Best2 tengah enjoy feeling jogging tu.. aku tersempak dengan dia... Woww dia hari ni pakai t-shirt, seluar sukan panjang and rambut ikat tinggi . So so so beautiful...
Aku terhenti tak terkata... Jantung mula berdegup di saat diri ku melihat diri mu yang cantik seperti malaikat cinta...
"Hai..."- tegur aku .... Aku pun tak macam mana aku dapat berani sangat duduk sebelah dia dekat bangku taman sekolah .
Dia tak pandang aku, dan tak jawap juga. Dia ni nak apa baru nak jawap aku eh??
"Hmm.... Jangan lah diam. "- kata aku lagi.
"Kamu nak apa? Saya tak da masa nak layan perangai kamu."- jawap dia dengan nada ais.
Wuuu dia ni dah jadi ais ketul rupanya....Muka bengis tapi masih cantik....
"Alaaa give me 5 minutes k. Dah lama kita tak cakap² borak² kan."- kata aku lalu tersenyum manis..
Dia ni memang ada pemanis laa. Aku ni tak boleh tahan senyum kalau nampak dia.
"Tak da benda nak cakap buat apa nak borak² kan?"- tanya dia sinis lalu memandang aku.
"Yeke tak da?? Ke kau sedang tahan nak kiss aku lagi?"- kata aku lagi dan tersenyum sinis.
Ha tu dia!! Muka dia memerah dah! Sampai telinga...
"Ha nape diam? Betok kan apa aku cakap. Kalau kau nak lagi. Im already here for you."- bisik aku dekat² dengan telinga dia.
"I don't have time to play with you!"- kata dia lalu berdiri nak jalan tinggal kan aku.
Apa tunggu lagi kan? Aku terus tarik tangan dia kuat sehingga kami berpelukan....
macam dalam gambar tu👆👆👆
Aku rasa dia dapat dengar detakkan jantung aku yang mengila apabila diri nya di dalam dakapan ku ...
Aku kemaskan pelukkan kami.... Dia tak membantah...
Aku rasa sabgat tenang ...
Aku perduli apa ni tempat aku. Ada peluang mesti di hargai tau..
"Iloveyou..toomuch..."- bisik aku perlahan..
Lepas tu Cikgu Suziey terus mengundurkan diri nya ke belakang 3 tapak jauh dari aku sehingga terlerai pelukkan..
Dia terus berlari meninggalkan aku yang berdiri tercegat di situ macam orang ditinggalkan ibu..
Walaupun dia dah cau..tapi jantung aku masih berdetakkan laju.. dan bibir mengeluarkan senyuman manis....
--- --- --- --- --- ---
A/n pov
Masa berlalu sangat pantas. Syazrina terus bersiap dan berjalan menuju ke tempat yang di janji nya denga Zara tadi..
Keadaan masa tu senyap dan hanya bunyi angin je di dengar.... Boleh naik bulu kalau sorang² dekat sini...
Sekarang baru pukul 8 apabila Syazrina melihat jam nya..
Tidak lama kemudian... Bunyi tapak kasut seseorang yang sedang berjalan kedengaran jelas di telinga Syazrina...
Dia mengukir kan senyuman nya.. dia tahu itu pasti Zara dan Zahid.
Apabila dia menoleh.... Ketika itu juga mata mereka bersatu..
Jantung Syazrina terus mula berdetakkan tak tentu arah..
"Syazrina?"
"Cikgu Suziey?"-
??????
*
*
*
*
*Thanks for yang setia membaca..
Thanks for 1k!!!
Keep read
Keep vote
Keep like
YOU ARE READING
Cikgu itu aku punya
Teen FictionKisah ini tentang Cikgu dan Student~~ "wei weii, bodoh la kau ni! Kau ingat cikgu tu garang aku takut? bapa ahh memang tak la!"- Syazrina "padan muka sekarang sapa jatuh cinta?"- Zara L.E.S.B.I.A.N ---- (100% imagine!!!)