Syaz pov
Seminggu telah berlalu dengan pantas....dan akhirnya tibalah hari terakhir sebelum New Year!!!(Dunia Syaz and Ziey je k) Hari ni hari terakhir tahun ni so aku dan Ziey dah plan nak pergi shopping dan menziarahi pusara arwah mak dan abah aku...
Dalam seminggu ni Ziey asyik batuk - batuk jer. Aku tanya dia akan cakap batuk sebab cuaca tak menentu... Ziey degil sangat kalau aku nak bawa dia gi klinik..... So nak ke taknak aku kena doa yang baik - baik je la...
"Fikir apa tu?"- Ziey tanya lepas aku lama mendiamkan diri.. aku pandang dia yang kat sebelah tengah drive pergi mall..
"Hm nothing. Next year ialah tahun last saya kat sekolah tu and hm you know right saya dah tak dapat tengok muka awak hari - hari macam biasa..... Saya rasa sedih pulak.."- Luah aku.. yela kan guys lepas spm terus kerja sambil tunggu results then sambung lagi study kat Kolej or U..then Ziey still kat solah tu ...
Aku dah tak dapat nak tengok apa dia tengah buat time kerja hm...
"Alaaa sayang.. nape cakap macam tu? Kan lepas masa sekolah tamat kita still dapat jumpa kat rumah kan? Awak dapat tengok muka saya setiap malam setiap pagi kan?"- Balas Ziey lepas tu ketawa kecil..
"Alaaaa saya maksudkan ialah di sekolah saya dah tak dapat nak intai awak tengah buat apa masa kerja kat pejabat guru haa.. "- kata aku lagi.
"Awak intai saya setiap hari ke???"- tanya Ziey.
"Yelaa .. mana la tahu kan ada orang cuba nak menggoda awak dapat la saya buka silat Thai saya tauu.." kata aku lagi. Ziey ketawa kecil..
"Eee tak maluu intai orang.... Rupanya orang yang selalu ikut saya gi toilet masa student rehat tu ialah awak la kan??"- tanya Ziey lalu memandang aku sekilas.
Alamak kantoi... Sejak kami officially bercinta kan.. memang tiap2 hari aku intai dia lepas tu dia gi tandas aku pun ikut sekali.. kadang² aku dah tak dapat kawal nafsu so aku terus cau and escape sepanjang hari hehehehe... Ziey memang tak tahu hal ni... itu bukan nafsu itu hanya nak memastikan dia dalam keadaan yang selamat tauu.. hehehehehe
"Ekhem2... Saya terasa sejuk pulak sayang."- Kata aku tukar topik.. hehehe...
"Elehhhh saja la tu nak tukar topik.. nasib baik sayang yang intai kalau orang lain?"- Kata Ziey lagi.
"Kalau orang lain saya akan patahkan setiap tulang orang tu sampai berkecai..."- jawap aku.
"Elehhh kuat sangat ke u tu??"- kata Ziey lagi.
"Hey .. hey .. hey.. I'm stronger okay! Can't you feel it when we're make out in the night?? Can't you see my abs? My muscles? And my hand can make you cum 5 time in one night.."- kata aku sengaja bangkitkan hal - hal private hehehhe...
Aku dapat rasakan muka Ziey tengah memerah.... aku tersenyum dalam hati.
"Apa ni Syaz! Orang tengah drive ni! Don't talk like a pervert with me now . We continued on this night."- jawap Ziey lalu menjeling manja kat aku..eleh malu² konon..padahal satu body dah aku nampak....
Then kami pun tiba di mall. Aku dan Ziey berpegangan tangan masuk ke dalam mall.. orang zaman now tak kesah sangat and aku ni dah macam lelaki mana la orang kenal guys..
"Sayang nak beli apa?"- tanya aku sambil mata memandang sekeliling..
"Hmm baju? Sayang nampak baju sayang dalam almari tu semakin berkurang.. yela sayang always buang kalau dah taknak pakai. Bazirr"- balas Ziey.
YOU ARE READING
Cikgu itu aku punya
Teen FictionKisah ini tentang Cikgu dan Student~~ "wei weii, bodoh la kau ni! Kau ingat cikgu tu garang aku takut? bapa ahh memang tak la!"- Syazrina "padan muka sekarang sapa jatuh cinta?"- Zara L.E.S.B.I.A.N ---- (100% imagine!!!)