17

4.7K 73 1
                                    

Syaz pov

Aku tengok jam kat dinding..dah 20 minit Ziey berkemas... Aku tak suka orang pompuan ni asal siap je mesti lama²...... Lagi² si Ziey. Kalau dah make up mmg bertahun tunggu ... Padahal cantik je muka even tak pakai benda² make up tu...

"Ziey! Dah keee tuuuu???? Dah 20 minit tau awak tu berkemas !! " - jerit aku dari ruang tamu.

Aku simple je bab² kemaskan diri ni. Pakai je baju yang cantik²....asal kemas di pandang mata kan ...

Tiada jawapan dari Ziey buatkan aku naik geramm... Aku jalan masuk bilik tengok dia tengah buat apa sekarang...

Aku terpana....

"Omg sayangggg! Dah 20 minit awak berkemas dalam bilik ingatkan dah selesai rupanya baru habis mandi?!"- kata aku sambil menahan gelora nafsu yang sedang menggila dalam hati....

Fuhhhh..... Kan main lagi si Ziey ni , sexyy menawan guys ....nafsu aku terus bangkit. Dia hanya pakai kain batik sekarang.....

"Ishhh awak ni kan...bukannya nak tolong orang kemas tadi... Main game je tahu!"- Ziey mencebik.

Aku tersenyum kambing.....

Aku dekatkan diri aku dengan dia....aku rangkul pinggang dia ..... Mata kami bersatu... Ada detakkan dalam jantung aku yang tidak pernah sesaat pun duk diam time mata aku bertemu dengan Ziey.

"You're tok sexy now love....."- bisik aku di telinga Ziey....

Aku nampak muka dia yang mencebik tadi berubah menjadi muka yang sedang tahan senyum.....yes dia tahu apa akan terjadi nanti...

"Didn't you mind if i touched you dear?.."- bisik aku lagi.

Aku tersenyum menggoda...

Aku nampak Ziey menjeling manja aku....

Aku dekatkan bibir kami and kiss......kisss.....kissss.....kisssss....

Ziey membalas setiap ciuman aku... Nafsu ghairah aku makin menggila...

Tangan aku gatal..and aku genggam dua² belah punggung Ziey...hehe.... Lembut guys...

Bibir kami masih bertaut rapat...tangan aku meraba - raba lagi punggung montok milik Ziey...... Lepas tu aku dekatkan badan dia dengan badan aku... Bawah aku terkemut - kemut time bawah dia bersentuhan dengan bawah aku...

Aku tahan nafas nafsu aku....tak tahu syaitan apa dalam badan ni guys...

Nasib lah kain si Ziey diikat erat .. kalau tak memang dah membulat tanpa pakaian lerr dia depan aku..

Time aku nak turunkan bibir ke leher Ziey...dia menjarakkan jarak aku dan dia.

Dia tersenyum sinis..... Aku memandang dia dengan muka bernafsu..

"Sayanggggg..."- renggek aku lalu mendekatkan diri dengen Ziey lagi..

"Nanti sambung k! Love you"- kata dia then kiss dahi aku. Pastu dia terus berjalan meninggalkan aku dalam keadaan ghairah giler ni!

"Siap laa awak malam nanti! Saya akan buat awak menjerit sampai dapat satu kampung dengar tau!"- kata aku lalu berjalan keluar dari bilik. Ziey hanya ketawa.

Cikgu itu aku punyaWhere stories live. Discover now