Multimedia - Masal
Antalya sıcağında bir ormandayız. Tabii sorarsanız bu sıcakta burada ne işimiz var. Hepsi bizim Gül hocanın suçu. Gıcık karı
Neymiş ağaç dikcekmişiz. Yaw canım illa burayamı dikcez? Bizim mahallede boş arsa var oraya dikerdik. Hem bizim çocuklara da kale olur. Ahh ahh biz çokmu oynamadık o arsada çocukluğum orda geçerdi lan. Bizim ameleler kale için çöp kutularını çekerlerdi. Ben hiç dokunmam pis onlar bee ıyyy.
Beni düşüncelerimden ayıran Canım (!) Gül hocam oldu. Tabi cırlamasıyla beraber.
'' Masal kızım nereye bakıyon diksene ağacı. ''
İçimden ' Ben sana dikcem şimdi ' dememek için zor tuttum kendimi
'' Hocam bunları buraya dilmek zorundamıydık. Bizim mahallede arsa vardı oraya dikerdik. ''
Ben böyle diyince kadın kötü kötü bakmaya başladı ve hiçbirşey demeden de diğer okulun müdürünün yanına gitti. Bu hoca sürtük derimde inanmazlar tibe bak bee
Ağacı hemen dikip bizimkilerin yanına gittim.
'' Bak Hande son kez soruyorum şu ağacı dikcen mi, dikmicen mi ? '' yinemi kavga yaa... :(
'' Yaa Ömer ben sevgilimle buluşcam sen diksen ağacı olmaz mı ? ''
''Lan Hande bu kaçıncı be sen beni delirtcen mi söyle kim bu pezevenk !! '' Ömer sinirlenmişe benziyo du, sanırım araya girsem iyi olacak.
'' Bro gel biz beraber dikek ağacı. Hande sende otobüse git. ''
'' Tamaam '' Hande güle oynaya otobüse gitti. Tabi mutlu kız
'' Yok yaa delirtcek bu beni. Ne sevgilisi yine yaa. ''
'' Tamam Ömer yaa dikelim şu ağacı bizde gidelim hadi. ''
'' Tamam ''
Ağacı diktikten sonra bizde otobüse gittik. Hande en arkaya oturmuş telefonuyla uğraşıyodu. Ben de gidip onun yanına oturdum. Ömer de hemen önümüze oturdu.
O kadar yorulmuşum ki bir süre sonra zaten uyuya kaldım.
*** *** ***
" Lan Kalksana bee. Pist. Masal. Hadi bak. Ablacim yaa heryerinden salya akiyo. Iyk. "
Hande'nin cigrinmasiyla gözlerimi zorlukla açtım ve
" Geldik mi lan? " diye saçma bir soru sordum.
"Yok ablacim daha gelmedik bir durak daha var "
" Hee ne uyandiriyon o zaman mal " diyip tekrar gözlerimi kapattim.
Bu sefer ise Hande çığlık atıp
"Off delircem yaa gerçekten kalksana laaan !!!! " diye bogurduu. Bunun üzerine bende kalkmak zorunda kaldim.
" Kalktık işte bee ne boguruyon. Camış. "
Tabi ben bunu diyince Hande uzerime yürümeye başladı.
"Tamam ya valla şakaydı cidden bak .. Aşkoooomm . "
Hande benim bu halime sırıtıp yanımdan geçip gitti. Bende arkasından kufur ettiğimle kaldım.
" Sonunda uyandin bee. Öldün sandıydım bi ara " Ömer'in bunu demesiyle ona yapay bir gülüş yollayıp yanından gectim.
Yalnız nerdeyiz lan biz. Haa okulun önüne gelmişiz. Okula girip çantayı aldım ve Hande'ye haber vermeden eve gitmeye başladım. Kalsın öyle göt.
Ben yolda amaçsız yürürken bir anda telefonun çalması ile yerimden sıçradım. Altıma yapıyodum lan kimse bu iyi bir küfürü hak etti. Numaraya bakmadan direk telefonu açtım.
" Kimsen odumu kopardın be gött. "
" Aaa cok ayip sen tanimadıgin insanlara boyle mi davraniyosun haa ?? "
Bu kim lan şimdi telefonu kulağımdan cekip numaraya baktim kayitli degildi.
" Kimsin olum sen numarami nerden biliyonn "
" Tanisiriz zamanla sorun olurmu tatli seyy. "
" Lan ne tatlisi, ya kezbanin teki isem nolcakk keşş. "
" Sen bana keş mi dedin simdi ? "
" Noldu begenemedin mi "
" Hayır begenemedim. Bunu cahilligine veriyorum eger beni gorseydin diyecegin kelime bu olmazda zaten tatlim. 'Ahh hadi yakisiklii' olurduu "
Karsi taraftan gelen gulme sesiyle sinirlerim bozuldu ve agizima gelen tum küfürleri saydirmaya başladım.
" Lan orospu çocuğu ne diyon lan sen şerefsiz insan gibi konuş lan kankan yok karsinda senin pic kurusu... " vb seyler.
" Tamam tatlim tamam küfür yok yeter bence bu kadar sadete gelelim biz. "
" Neymiş lan sadet . "
" Adin ne bakalim senin "
" Söylemezsem nolur? "
" Bende takma isim koyarım "
" Neymiş o "
" Küfürbaz Fıstık "
" Bende sana Yavşak Piç adini koysam sorun olmaz herhalde. "
" Sanırım bir süre bu ad ile idare edebilirim. "
" Off oğlum s*ktir git başkasıyla konuş yaa. "
" Ama sen daha tatliymissin oyle dediler. "
" Kim demiş "
" Arkadasin biri neyse sen beni kaydet fıstık. "
" Ins cnm yhaa .s.s " diyip telefonu kapattım. Kapatmamın üzerinden 10 saniye sonra mesaj geldi.
Bak kaydetmeyi unutma haa - Yavşak Piç'in
05*********
Yemin ediyom salak yaa. Cocugu kaydedip telefonu cebime attim. O kadar konusurken farketmemisimde bizim evin onune gelmisim iceri girip annemi optum ve uyuyacagimi soyleyip yukari ciktim ve yatağa kendimi attığım gibi uyuya kalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Telefondaki Yabancı
ChickLit" Adın ne bakalım senin? " " Söylemezsem nolur? " " Bende takma isim koyarım " " Neymiş o? " " Küfürbaz Fıstık " " Bende sana Yavşak Piç adını koysam sorun olmaz herhalde. " " Sanırım bir süre bu ad ile idare edebilirim. " Bu Küfürbaz Fıstık ve Yavş...