"Masal kalk şu yataktan artık. "
" Anne okula gitmesem. Lütfen. "
" Hayır, gideceksin! "
Oflayıp yatakta oturur pozisyona geçtim ve 'Tarlası yanmış köylüler' gibi yere bakmaya başladım.
Hastaneden geldikten sonra yaşanan olay aklıma gelince yüzüme bir gülümseme yerleşti.***
" Niye hiçbir şey olmamış gibi davranıyorsun Masal? Niye? ‘’ Kaşlarımı çatıp konuşmaya başladım.
‘’ Çünkü arkadaşlar öyle yapar. Yardım ettin ve bitti. Sağ ol. ‘’ Poyraz kafası her iki yana salladı ve bağırarak konuşmaya başladı.
‘’ Arkadaşlar yardım etmesi gerekmezken de bunu yaparlar mı? ‘’ dedi ve ben daha tepki veremeden dudaklarıma yapıştı. Sertti öpüşü ama çok fazla duygu doluydu.
Bu sefer tepkisiz durmayıp bende karşılık verdim. Elimi saçlarına daldırıp, saçlarıyla oynamaya başladım. Poyraz'da ellerini yüzümün iki yanına koyup beni kendine daha çok çekti. Dudaklarımı ayırmadan son kez öpücük koydum ve dudaklarımızı ayırıp alınlarımızı birleştirdim. Gözlerimi yukarı kaldırıp Poyraz'abaktım.
Sevmiştim. Kısa zamanda hemde. Gözlerimi kapatıp gülümsedim ve kafamı çektim.
Sonra ise aklıma gelen şeyle yüzüm düştü. Peki biz neydik şimdi? Sevgili? Arkadaş?
" Masal. " Kafamı Poyraz'a çevirip süt kahvesi gözlerine baktım.
" Efendim." Vay kekelemeden konuştum bu günü tarihe yazın.
" Benimle çıkar mısın? Yani... sevgilim olur musun? "
Ben şok!
Ben iptal!
Ben wefad!Az önce Poyraz bana çıkma teklifi mi etti? Omg!
Poyraz'a gülümseyip hızlıca kollarımı boynuna doladım.
" Evet. Evet!! EVEET!! " Hem gülüyor hemde bağırıyordum. Uzun zaman sonra ilk defa böylesine mutluydum.
***
Gülümsememe son verip lavaboya gittim ve işlerimi halledip dolabımdan okul kıyafetlerimi giymeye çalıştım. Aslında bir yandan giyiyor bir yandan da Batu'ya mesaj atıyordum. Telefon numarasını nasıl aldın diye sormayın Hande yazdı. Benimkini de Batu'nun telefonuna kaydetmiş.Gönderilen: Batu
Poyraz'ın ev adresini verebilirmisin?Bir kaç saniye sonra cevap geldi.
Gönderen: Batu
Tamam da hayırdır? :)Bak bak. Bide gülücük atıyor. Bilirim ben o gülmeleri.
Gönderilen: Batu
Önemli. Süpriz :)Lakosu kafamdan geçirdikten sonra aynanın karşısına geçip saçımı taradım ve salık bıraktım. Telefonun sesiyle elime alıp mesajı açtım.
Gönderen: Batu
Öyle olsun bakalım :) Adres ***********
Bu arada uyuyorsa kolay kolay uyanmaz haberin olsun. :DGülüp telefonu cebime attım ve çantamı alıp aşağı indim. Mutfağa geçince herkes kahvaltı masasına oturmuş tıkınmakla meşguldü. Herkese 'Günaydın' diyip anneme döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Telefondaki Yabancı
ChickLit" Adın ne bakalım senin? " " Söylemezsem nolur? " " Bende takma isim koyarım " " Neymiş o? " " Küfürbaz Fıstık " " Bende sana Yavşak Piç adını koysam sorun olmaz herhalde. " " Sanırım bir süre bu ad ile idare edebilirim. " Bu Küfürbaz Fıstık ve Yavş...