TY 11

324 14 1
                                    

"Anne! Baba! Nerdesiniz?"


Karanlıkta önümü görmeden ilerliyordum. Giden elektriklerden sonra oluşan sessiz karanlıktan hep korkmuşumdur.


" Masal! Kızım nerdesin? " Annemin sesini duymamla sesim daha da yükseldi.


" Anne! Sanırım mutfaktayım. "


Tam yerimi bilmek için ellerimle etrafı yoklarken yere düşen şeyden çıkan metalik sese benim acı inleyişim de eklendi.


Avcuma elimi bastırırken hissettiğim sıcak sıvıyla ağlamam şiddetlendi.


" Masal!  "


Arkamdan gelen ses ile oraya döndüm.  Karşımda annem vardı. Gözleri elime gidince telaşla eliyle koymuş gibi bulduğu havluyu avcuma bastırdı. 


" Mehmet! Mehmet koş, Masal elini kesti. "


***


İlk defa acının nasıl bir şey olduğunu o zaman anladım. Kanın nasıl bir şey olduğunu ilk defa öğrendim. İlk defa dikişin nasıl hissettirdiğini. Ama ekranda gördüklerim çok farklıydı.


Kadın bir kez daha çığlık atınca kafamı yastık yerine bu sefer Poyraz'ın göğsüne gömdüm ve sinirle homurdandım.


" Nolur kapatın şunu. Genç yaşta korkumdan ölmek istemiyorum. " Poyraz ile Batu gülerken kafamı kaldırıp Hande'nin durumuna baktım. Hiçte korkuyormuş gibi değildi. Ama dıştan görünen oydu. Ben onun ciğerini bilirim. Kesin şuan olduğu yerde üç buçuk atıyordu.


Ekrandan gelen çığlık sesiyle bende çığlık attım. Sonunda benim çığlıklarıma dayanamayan Poyraz yanındaki kumandadan filmi durdurup kapattı.


" Bence bugünlük bu kadar korku yeterli. " Kafamı Poyraz'ın omzundan kaldırırken elimi ağzıma götürdüm. Her an kusabilirdim.


'' Filmin adı ne ise söyleyin izlemiyeyim. '' Kafamı her iki yana sallayıp kendime gelmeye çalışırken gördüğüm görüntüler hala zihnimden gitmiyordu.


'' Aynalar. '' dedi Batu gülerek ama Hande'nin öğürerek odadan hızla çıkmasıyla gülümsemesi dondu ve peşinden koşarak çıktı. Poyraz şaşkınlıkla arkalarından bakarken ben rahat bir biçimde koltukta oturuyordum.


Benim rahatlığımı fark eden Poyraz bana dönüp gözlerini kısarak baktı.

Gözlerimi devirip konuşmaya başladım.


'' 3 defa öğürdükten sonra hiç bir şekilde kusmayıp geri buraya gelecek. Merak etme her korku filminden sonra böyle olur. ''


Poyraz inanmazca bana bakarken omuz silktim ve kapıyı işaret ettim.

Hande'nin öğürme sesi gelirken ben sayıyordum.

Telefondaki YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin