TY 18

181 12 0
                                    

Gözüme vuran ışıkla uykumdan uyandım. Dün ağlamaktan şuan gözlerim ağrıyordu. Bir süre yatakta öylece yattıktan sonra komidinin üzerindeki telefonumu elime aldım. Kilidi açtığımda 1 tane mesaj vardı. O da Poyraz'dandı.

Gönderen : PoyrÇOK  - Evet hala değiştirmedim. -

Bugün seninle konuşabilirmiyiz? Son kez. Eğer gelirsen sahilde olacağım. Saat 1'de.

Telefonun saatine baktığımda 11.30 tu. Telefonu kitleyip tekrarkomidine koydum ve yavaş hareketlerle yataktan kalktım. Dün Poyraz'a söyleyeceklerimi düşünmüştüm. Umarım sapıtmayıp başka şeyler söylemem.

Lavoboya ilerleyip yüzümü yıkadım ardından ise saçlarımı at kuyruğu yapıp merdivenlerden aşağı inmeye başladım.

'' Nerede kaldı benim yumurtalarım. ''

'' Tamam Anıl bekle biraz. '' Gülümseyip mutfağa girdim. Anıl beni farkedince hemen konuşmaya başladı.

'' Ooo kraliçemizde sonunda uyanıp inebildi. Öldün sandım. '' Gülümseyip kafasına vurdum ve masaya oturdum.

'' Günaydın. '' Sesim kısık çıksada hepsi duymuştu. Annem Anıl'ın önüne yumurtasını koyduktan sonra saçımı öpüp konuştu.

'' Günaydın kızım, iyi misin? '' Kafamı sallayıp anneme gülümsedim.

Kahvaltıya dönüp bir süre baktıktan sonra annemin koyduğu çayı içmeye başladım. Hiçbir şey yiyesim yoktu.

'' Kızım kahvaltını etsene. '' Babama döndüm. Kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu. Kafamı her iki yana sallayıp konuştum.

'' Hiçbir şey yiyesim yok. '' Bir süre bana baktıktan sonra kafasını salladı. Bende bu arada anneme dönüp konuştum.

'' Anne, birazdan dışarı çıkacağım. Haberin olsun. '' Annem bana anlamazca baktı.

'' Nereye? ''

'' Hava alırım biraz. Hem de Hande ile falan buluşurum. ''  Annem kafasını sallayınca çayımı bitirip masadan kalktım.

'' Afiyet olsun. '' diye mırıldanıp merdivenlerden çıktım ve odama girdim. Dolabımdan bordo kot şortumu aldım. Üzerim içinde sıfır kol siyah bir üst onun üstünede mavi ince gömleğimi aldım ve banyoya geçtim. Soğuk bir duş üzerimdeki yorgunluğu atmama iyi gelebilirdi.

Poyraz'dan

Daha erken olmasına rağmen sahile gelmiştim ve yerden taş almış denize doğru fırlatıp sektirmeye çalışıyordum. Masal ile konuşmak istiyordum. Herşeyi anlatmak gitmesini önlemek istiyordum. Gitmesini istemiyordum.

Dün Batu ile konuştuktan sonra kafamda bir kaç cümle kurmuştum Masal'a söyleyecek. Onları dile getirmek istiyordum.

Yerden tekrar taş alıp denize atmaya başladım. En son taşı biraz eğilip yan attım. Denizin üzerinde 4 defa sektikten sonra derin mavi suyun içinde kayboldu.

'' İyi atıştı. '' Arkamdan gelen sesle dönüp kim olduğuna baktım. Masal gelmişti. Üzerindekilere baktığımda kaşlarım istemsizce çatılmıştı. Ama karışamazdım. Sonuçta şuan ayrılmıştık ve karışıp daha da herşeyi berbat etmek istemiyordum.

Gözlerinin içine bakıp burukça gülümsedim ve denize doğru geri döndüm. Adım seslerinden yanıma doğru geldiğini anladım.

'' Hava çok sıcak o yüzden şort giydim. '' Kaşlarımı çatıp Masal'a döndüm. Bana değilde denize bakıyordu.

'' Açıklamak zorunda değilsin. Sonuçta artık sevgili değiliz. '' Gülüp bana döndü.

'' Bakışlarından açıklamam gerekiyormuş gibi hissettim nedense. '' Bende güldüm ve denize döndüm.

Aklımda kurduğum onca cümle yok olmuştu sanki konuşamıyordum. Bende şarkı söylemeye başladım.

Konuşacak neyimiz kalmış,
Biz çoktan bitmişiz,
Hep aynı sondan, gün alıp sanki,
Ayrılmaya yemin etmişiz.

Ben kendimi böyle hiç sevmedim,
Yalnızlıktan çırılçıplak, of
Ben seni hiç böyle sevmemiştim,
Gideceksin diye korkarak.

Hangimiz bir parçasını bırakıp gidecek, diğeri uyurken?
Peki ya, hangimizin son sözü olacak diğerinin adı, yapayalnız ölürken?

Hangimiz bir parçasını bırakıp gidecek, diğeri uyurken?
Peki ya, hangimizin son sözü olacak diğerinin adı, yapayalnız ölürken?

Sanırım önce ben gidemem.

Masal'dan hıçkırık sesi duymamla ona döndüm. Kafasını yere eğmiş ağlıyordu. Kafamı eğip çenesinden tuttum ve yüzüme bakmasını sağladım. Ağlamaya devam ederken gözyaşlarını silip konuşmaya başladım.

'' Bak, sadece dinle. Düşündüğün gibi değil. Hiçbir şey düşündüğün gibi değil. ''

'' Artık dinlemek istemiyorum. Bilmek dahi istemiyorum. Sadece... sadece gitmek istiyorum. '' Ellerimi yanaklarına koyup konuştum.

'' Gidemezsin, biliyorsun.Döneceksen neden gidiyorsun? '' O da şarkıdan bir yeri söyledi. Ama en can alıcı bölümünü söyledi.

'' Bizim gibi acemiler ne anlar aşktan? '' Gözlerimi kapatıp kalbime sapladığı sözleri dinledim.

'' Seninle bir çok anım oldu. Bir çok güzel şey. Hepsi için teşekkür ederim. Her biri için. '' Biraz duraksadıktan sonra konuşmasına devam etti.

'' Ama gitmeliyim daha fazla duramam. Daha fazla bu acıya katlanamam. '' Gözlerimi açıp Masal'a baktım. Gözleri yaşlardan parlıyordu. Kafamı her iki yana sallayıp konuştum.

'' Gitme Küfürbaz Fıstık, gitme. '' Derin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim. 

'' Kal Küfürbaz Fıstık. Ne yapmış olsamda sadece kal, gitme. '' Kafasını yere eğip bir süre bekledikten sonra tekrar bana baktı.

'' Seni seviyorum. Seni seviyorum, seni gerçekten seviyorum. Bu yüzden gidiyorum. Daha fazla acı çekmemek için. Daha fazla güçsüzleşmemek için. '' Masal'a doğru bir adım attım ve konuştum.

'' Sen güçsüz değilsin. Aksine sen şimdiye kadar gördüğüm en güçlü kızsın. '' Masal kafasını her iki yana salladı ve hemen ardından bana sarıldı. Bende hemen kollarımı beline sarıp kafamı boynuna gömdüm.

'' Gitme. Lütfen gitme. Ben... ben yapamam. Sensiz yaşayamam. Sensiz... şu kelimeyi demekten nefret ediyorum. 'Sensiz' demekten nefret ediyorum. Gitme Masal. Ben 'Seninle' demek istiyorum. '' Masal hiç bir şey demeyip ağlamaya devam ederken bende onun gibi sustum.

Bir süre sonra kollarını benden çekince bende ayrılmak zorunda kaldım. Bana bakmak yerine yere baktı ve konuştu.

'' Görüşürüz... Poyraz Karayel. ''  Gidişini görmemek için gözlerimi kapattım ve mırıldandım.

'' Görüşürüz... Masal Çetin. ''

***

Kısa oldu farkındayım ancak konuyu bu şekilde iki bölüme yaydıracağım. Yani anlayacağınız 20. bölüm sezon finali olacak. Ondan sonra bölüm gelmeyecek ancak önceki bölümler düzenlenecek.

Bu bölüm gelmeme süresi ise 1 sene bile olabilir .Belkide iki ayda bir giripte uzun bir bölüm bile yayınlayabilirim. Çünkü 11. sınıf oldum. KPSS sınavı var önümde ona hazırlanmalıyım. Bu yüzden pek giremem. Hatta hiç giremem. Ama yine de arada kaçamak yapabilirim bilmiyorum şuan. O yüzden anlayışla karşılarsanız sevinirim.

Beğendiyseniz vote ve yorum yapmayı unutmayınız :)

Telefondaki YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin