Filmen er ferdig og jeg ser på klokken. Halv 2 viser den. Har vi sittet oppe så lenge. Jeg ser til siden og ser Oscar sitte å halvsove. Han er jo bare så nydelig når han halvsover sånn. Kanskje vi bør legge oss kanskje og få litt søvn.
Jeg reiser meg opp og går mot tv'en for å skru den av. Jeg går også og rydder opp glass og bollen med popcorn som sto på boret. Jeg kommer ut av kjøkkenet og ser at Oscar fortsatt sitter det og sover. Jeg går bort og prikker han forsiktig på skulderen uten å noe respons. Jeg lener meg mot han og kysser han på pannen.
"HÆ? Hva? Jeg er våken." Sier Oscar forskrekka.
"Nei, ikke for å skuffe deg altså. Men våken er du ikke. Skal vi gå opp og legge oss kanskje?"
"Ja kanskje det. Vi må pusse tenner og sånt først da."
"Jada masa. Kom nå." sier jeg og strekker ut hånda for å lede han opp trappen og inn på badet.
Flaks for meg at jeg har egen tannbørste her da. Så slipper jeg å rote så mye med å finne en helt ny en og alt sammen.Etter noen minutter går vi inn på rommet og Oscar lukker døren etter oss.
"Vil du låne en t-skjorte av meg?"
"Ja gjerne." Sier jeg og tar av meg genseren og boksa slik at jeg bare står i undertøyet. Oscar finner fram en t-skjorte og snur seg og stopper helt opp og bare stirrer.
"Liker du det du ser?" Spørr jeg han etterhvert.
"Om jeg liker det? Gjett om." sier han og kommer mot meg. Han tar av seg t-skjorta på veien og når han kommer bort til meg viser han tegn til at jeg skal hoppe opp på han og feste bena rundt midjen hans og arma rundt nakken.
Vi starter å kline med hverandre og Oscar kysser meg nedover halsen. Han treffer punktet på halsen og jeg gir fra meg et stønn.
"Vær litt stille da. Husk at Marina sover rett over gangen."
"Unnskyld."
Oscar bare smiler til meg før han kysser meg igjen, og igjen kysser meg nedover halsen og på brystet mitt mens han leder meg bort til sengen og legger meg forsiktig ned på sengen og han lener seg over meg igjen.
Blikkene våre møtes og vi bare ser på hverandre uten å si noen ting. Begge to skjønner litt hva som kanskje kommer til å skje men ingen klarer å gjøre noen ting.Jeg lener meg fram og kysser Oscar på munnen og samtidig tar armen min på buksekanten hans og stryker han lett på magen.
"Edel?" Spørr han rolig.
"Ja?" Hvisker jeg inn i øret hans.
"Har du hatt det før?"
"Mener du om jeg er jomfru eller ikke?"
"Ja, var vel egentlig det jeg tenkte ja."
"Ja jeg er jomfru Oscar."
"Jeg å." sier han og smiler bredt til meg før han kysser meg ømt og lenge på munnen før han kysser meg nedover halsen og nedover brystet mens fingrene hans leker med trusekanten min.Kommer det virkelig til å skje? Kommer jeg virkelig til å gjøre det med Oscar? Kunne ikke vært noen bedre gutt enn han. Jeg ser på Oscar som kommer oppover og kysser meg på munn. Jeg begynner å åpne opp buksen hans og ta den av han. Begge to er bare i undertøy. Dette føles ikke rart i det hele tatt. Føles så naturlig.
"Går alt greit Edel?" spørr Oscar meg og ser meg inn i øynene.
"Ja, alt er perfekt Oscar, jeg elsker deg mer enn noe annet."
"Jeg, elsker deg også Edel. Føler du deg klar til å gjøre dette?"
"Jeg er klar hvis du er klar."
"Jeg er klar."
Jeg bare ser på Oscar og lener meg fram og starter å kysse han på munnen og tar hånnen ned mot bokseren hans og strykker han lett på kanten av bokseren. Oscar begynner å kysse meg nedover halsen og jeg merker jeg stivner helt opp. Han vet virkelig hvilket punkt han skal treffe på halsen. Jeg får frysninger i hele kroppen og plutselig slipper ut et stønn.
Oscar begynner og kysse meg lenger ned på halsen og går videre ned til magen samtidig som han har hånden sin på trusekanten. Jeg prøver alt for å ikke slippe ut et stort stønn siden Marina ligger på andre siden av gangen og foreldrene lenger inn i gangen.
Jeg merker at hånden til Oscar gått inn i trusa mi og prøver å få den av. Etter noen få sekunder er den av og jeg ligger der helt naken. Jeg ser opp mot Oscar og gir han et flørtende blikk før jeg tar av han bokseren hans. Når han får av bokseren ser jeg at han har stå og jeg begynner å små le litt. Trodde virkelig ikke at han skulle få det så fort.
"Edel. Jeg vil komme inn i deg snart."
"Jahhhh, Gjer...." Noe mer får jeg ikke sagt før jeg gir fra meg et stort stønn.
"HYSJ DA." Sier Oscar.
"Sorri da. Er.... ikke let når..... du tar fingeren inn..... heller da." Sier jeg med noen stønn i mellom ordene.
"Du virker veldig klar for å få meg inn."
"Endelig. Kom igjen. Jeg er klar hvis du er klar."
Oscar ser på meg dypt inn i øynene og lener seg fram mot meg og kysser meg mens jeg merker hans ting komme nær min. Hele meg stivner. Jeg fryser fast og jeg klarer ikke tenke. Jeg bare ligger der og kysser Oscar og føler at alt virker så naturlig. Alt er så bra, og ingen ting igjen føles rart i det hele tatt. Min første gang kunne ikke vært bedre.
Plutselig merker jeg et trykk i underlivet og jeg gir fra meg et stønn til. Oscar holder meg over munnen for at jeg skal være stille, jeg lokker øynene og prøver å være stille. Dette er både ubehagelig vondt og så perfekt på samme tid. Det føles så bra.*OSCARS SYNSPUNKT*
Jeg ser Edel dypt inn i øynene før jeg fører meg inn i henne. Dette føles så bra, og så naturlig. At det kunne føles så naturlig å ha sex med sin beste venn og kjærste hadde jeg aldri trodd før. Men alt er så perfekt. Plutselig slipper Edel ut et høyt stønn og jeg dekker over munnen hennes for at hun skal være mer stille. Jeg fører meg selv inn og ut av henne sakte og rolig for å få henne til å føle seg konfertabel. Jeg har hørt at første gangen for jenter pleier å være litt smertefull siden vi gutter er store og det ikke akkurat er en liten ting jentene skal ha inn i seg. Jeg ser ned på Edel som ser ut som har det litt vondt men samtidig ser jeg at hun nyter det.
"Går det bra?" Spørr jeg henne for å være sikker.
"Ahhhh. Ja... Perfekt." Stønner hun tilbake.
"Fortere?" Spørr jeg.
Og uten at hun svarer begynner hun selv og bevege seg fram og tilbake fortere som jeg da skjønner at jeg også skal gjøre. Nå merker jeg selv at dette er så behagelig følelse og merker at mine egne stønn ikke ligger langt unna. Jeg prøver alt jeg kan for å ikke gi fra meg et stønn, fordi jeg er redd for at hvis jeg stønner blir det et høyt stønn som vil vekke alle i huset. Og jeg vil helst ikke våkne opp i morgen tidlig og bli "mobbet" av de andre for hva jeg og Edel har gjort.Jeg lener hodet mitt ned ved skulderen hennes og prøver alt for å ikke stønne. Jo fortere jeg går inn og ut jo mer merker jeg at jeg må stønne. Jeg ser på Edel som jeg klarer å se at nyter dette. Dette er så deilig. Og jeg klarer ikke holde inne lenger. Jeg slipper fra meg flere stønn jo fortere det går og igjen Edel klarer heller ikke holde inne og hun stønner og roper navnet mitt. Nå får det være det samme hva de andre sier i morgen jeg klarer ikke holde inne lenger eller være stille lenger.
"Ahhhh. Oscar. Dette er perfekt. Oscar." Stønner Edel.
"Ahhhh. Jaaaa. Edel." Jeg klarer ikke få sagt noe mer siden jeg blir tomme for ord og tanker.
Jeg starter å kysse Edel på halsen og hun starter å stryke meg på ryggen og magen. Denne natten her er den beste natten i mitt liv.*NESTE MORGEN*
Jeg ser ned på Edel som sover fredelig på brystet mitt. Denne natten er den beste natten i hele mitt liv. Det kunne ikke vært noe bedre. Tenk at jeg er ikke jomfru lenger og det er heller ikke Edel. Jeg er kjempe glad for at det er henne som fikk min jomfrudom og jeg er kjempe glad for at Edel valgte å gi sin bort til meg. Jeg kunne ikke valgt en bedre jente enn henne og ha det med. Alt med Edel er så perfekt. Øynene hennes, håret hennes, smilet hennes, latteren hennes, humoren hennes. Alt med henne er så perfekt. Og det er ikke rart jeg elsker denne jetna her.
Jeg lener meg framover å kysser henne på hode før jeg løfter hode hennes og legger henne ned på puta ved siden av meg før jeg reiser meg opp fra senga og går bort til klesskapet mitt for å finne meg noe klær jeg kan ha på. I dag skal vi inn i byen vi ja. Hadde jo avtalt å møte de andre klokken 2. Jeg ser på klokka og ser at den er 11, vi har jo god tid jo.
Jeg finner klærene jeg skal bruke og jeg går ut av rommet og inn på badet. Etter noen minutter hører jeg at det er noen som banker på døren inn til badet og jeg lukker opp og utenfor står Marina.
"God morgen." Sier jeg til henne.
"Jo, god morgen til deg også. Hadde det koselig i natt eller?" Spørr hun med et ertende smil.
Åjda. Hun hørte oss hun ja.
"Du hørte oss du."
"Du, det var ikke vanskelig å høre dere. Men til neste gang så gå ned i kjelleren så slipper vi å ligge våken hele tiden og høre på stønn og roping inne fra deg."
"Skal huske på det." Sier jeg flaut tilbake før jeg smiler og går ut av døren.
"Gratulerer da." Sier Marina.
"Jo takktakk." Smiler jeg tilbake før jeg går inn på rommet og ser min Edel sovende i sengen som en engel. Jeg elsker virkelig den jenta der.///////////////////////////////////////////////////////////////////
Så der. Da var den delen ferdig. Det var driiiiiit kleint å skrive denne delen, men det var mange av dere som ville ha en sånn her del. Så da har dere den her. Dette var både kleint fordi det er en sånn her del og samtidig tenkte jeg på han som er Oscar in real life. hahaha. Kleint. Men jaja. Håper dere likte denne delen da.
YOU ARE READING
Only one of the other
FanfictionNy skole, nye mennesker. Eller ikke alle da. Men de fleste. All fokus skal være på skolen nå bestemte Edel seg for før hun startet. Fikk bytte skole mitt i skoleåret, da må all fokus være på skolen. Ingen gutt skal komme i veien trodde hun, helt ti...