Endelig er dagen over. Hjem, kan lette tankene litt. Ingen ting gikk som jeg ville i dag...
*ring ring* Jeg tar opp mobilen og ser hvem som ringer. 'Mommy<3' står det over hele skjermen.
"Hallo?"
"Hei Edel, hvordan var dagen?"
"Det gikk bra det. Alle var greie, kjenner jo en del fant jeg ut, så det gikk veldig bra."
"Åja, men så bra. Full fokus på skole nå da?"
"Jada... Skal det."
"Ja, du må tenke at du må jobbe dobbelt så hardt som alle andre siden du kom inn senere."
"Jada, jeg er fullt klar over det!!"
"Fint. Ses vi hjemme da?"
"Ja, Hadet!"
"Hade bra."
Vanlig telefonsamtale med mamma. Snakket alltid bare om skole og at jeg må stå på enda mer enn de andre. Begynner å bli rimelig lei av det...
*ring ring*. Igjen?? Så populær jeg var nå da. 'Broder'n min<3' sto det på telefonen.
"Hallo??"
"Hei, var det noen kjekke gutter i klassen?" Broren min er alltid beskyttende når det kommer til gutter.
"Nei, det var ikke det. Slapp av." Ja jeg vet jeg juger for han nå. Vil ikke at han skal vite om Oscar.
"Okei, pass på."
"Jada!"
"Ja, det er alt jeg skulle vite. Snakkes da. Glad i deg."
"Glad i deg også."
Oscar ja. Plutselig kom han tilbake igjen i hue. Jeg må finne han på Facebook. Vet jeg er venn med Ogge på face. Kan gå inn på venna hans.
Oscar Enestad! Fant han. Det var jo enkelt. Tørr jeg å legge han til? Nei, jeg tørr ikke. Jeg må snakke med Victoria om dette. Hun må vite om Oscar. Vet jeg sa jeg ikke skulle bruke tid på gutter, men han er så sinnsykt kjekk. av alle gutter jeg har likt slår han alle lett!*1 time senere*
Da var Oscar lagt til som venn. Sendte han venneforespørsel hvertfall. Håper han godtar. Jeg må snakke med han, bli kjent. Må bli god venn med de folka. Kan prøve å bli venn med Marina. Hun henger jo med dem. Eller, bør kanskje ikke si til hun hva jeg tenker om Oscar. De er tross alt tvillinger fant jeg ut i dag.
Endelig i seng. Går på Facebook for siste gang før jeg legger meg. 1 nytt varsel. Hvem er det fra? 'Oscar Enestad har godtatt din venneforespørsel.'
ÆÆÆÆÆÆÆÆ!! Jeg er venn med Oscar! Nå kan ikke kvelden bli mer perfekt. Nå skal jeg klare dette! Perfekt dag alikevell, var det siste jeg tenkte før jeg sovnet.
///////////
Kanskje ikke så spennede kapittel, men er jo noe. Og ble ikke så langt heller. Men jeg må tenke på hva som skjedde for et halvt år siden og husker ikke alt så fikk litt skrivesperre allerede. Skal bli mer interesant senere. Takk for alle kommentarer jeg fikk på forje kapittel. Jeg skal prøve å få skrevet et kapittel til før uken er ferdig. Skal til broren min i helgen så jeg kan skrive kapittel på flyet til han. Fortsett og kommenter og vote på historien. Da blir jeg glaaaad ^^
ESTÁS LEYENDO
Only one of the other
FanficNy skole, nye mennesker. Eller ikke alle da. Men de fleste. All fokus skal være på skolen nå bestemte Edel seg for før hun startet. Fikk bytte skole mitt i skoleåret, da må all fokus være på skolen. Ingen gutt skal komme i veien trodde hun, helt ti...