Jeg ser opp mot Oscar som ligger der så behagelig og rolig. Ser ut som han synes livet et helt perfekt akkurat nå. Jeg reiser meg opp og setter meg på kne forand han i senga og lener meg opp mot han og kysser han ømt og rolig. Jeg ser han inn i øyene og starter å stryke han over magen over t-skjorta. Han ser på meg i øynene og smiler lurt før han tar av seg t-skjorta og kysser meg igjen på munnen. Jeg starter å stryke han over magen før han plutselig tar tak i hodet mitt og kysser meg igjen intenst før han fører hendene sine ned over magen min før han drar t-skjorten over hodet mitt.
"Vil du dette her?" Spørr han med et lurt smil.
"Jeg hadde ikke startet å kysse deg sånn hvis ikke dette var det jeg ville." Sier jeg før jeg snur meg og legger meg ned i sengen og venter på at Oscar skal gjøre noe med meg.
Hendene til Oscar starter å stryke meg nedover magen og jeg merker hele kroppen stivner og starter å få frysninger gjennom hele kroppen. Hvordan klarer han alltid å få meg til å føle det sånn her uten at han gjør noe som helst?
Jeg merker Oscar kommer sakte oppover til munnen min og kysser meg lenge før han starter å kysse meg nedover nakken. Plutselig kysser han meg på et bestemt punkt og jeg gir ut et høyt stønn.
"JEZ! Vær litt stille. Folk er i huset denne gangen også." Sier han mens han småler litt nervøst.
"Undskyld. Du må jo ikke kysse meg sånne steder du vet jeg gir ut stønn." Noe mer får jeg ikke sagt før Oscar starter å kysse meg nedover magen og kommer til buksekanten. Mens han kysser meg på magen og nakken går hendene hans ned til buksekanten og tar opp knappen. Han fører buksa forsiktig og rolig ned mens jeg gjør det samme på han. Hendene hans starter å beføle meg rundt trusekanten før han tar den fort av. Jeg ser han dypt inn i øynene før jeg fører hodet hans inntill mitt og jeg starter å kysse han ømt og lenge mens mine hender går ned på han og beføler han. Jeg starter å kysse han nedover magen og stopper nederst på han før jeg starter å suge. Plutselig hører jeg et stort stønn som kommer fra Oscar.
"Hysj. Tenk på at vi ikke er de eneste i huset denne gangen heller da." Sier jeg sarkastisk mens jeg ler.
"Dust." Legg deg ned.
Noe mer får jeg ikke sagt før jeg plutselig merker en finger kommer inni meg. Hvorfor fingeren? Jeg vil heller ha han inni meg?
"Oscar?" Spørr jeg rolig.
"Ja babe?"
"Kom inn i meg. Vær så snill."
"Er du klar for det da?"
"Bare kom inn i meg."
Oscar lener seg fram mot meg og kysser meg før han ser meg dypt inn i øynene og jeg merker plutselig at han kommer inn i meg. Det er den beste følelsen man kan ha å føle han inni seg. Hva kan være bedre enn det?
Oscar starter rolig og gå fram og tilbake mens han ser meg rett inn i øyene. Jeg merker hele kroppen min blir kjempe varm og at jeg får gåsehud samtidig over hele meg. Jeg slipper ut stønn og prøver å la de være så lave som mulig selv om det nesten er umulig. Oscar merker jeg også prøver å holde de så lavt som mulig eller holde de inne selv om det er totalt umulig for han.
*OSCARS SYNSPUNKT*
Jeg ser henne dypt inn i øynene før jeg stikker en finger inn i henne. Med en gang merker jeg at hun er mer enn klar til å få meg inn i henne.
"Oacar?" Sier Edel rolig.
"Ja babe?"
"Kom inn i meg. Vær så snill!" Sier hun fort.
"Er du klar for det da?" Selv om jeg vet godt at hun er klar spørr jeg for å vite om hun også tenker at hun er det.
"Bare kom inn i meg."
Jeg lener meg fram mot henne og kysser henne før jeg ser henne dypt inn i øynene og fører meg inn i henne. Jeg kunne ikke funnet en bedre jente å gjøre dette her med. Hun er den beste og mest vakreste mennesket i hele verden og jeg kunne ikke ha nyter det bedre med noen andre.
Jeg fører meg rolig inn og ut av henne mens jeg ser på henne at hun sliter med å holde seg stille med å ikke slippe ut for høye stønn. Jeg merker også selv at jeg sliter. Men jeg vil ikke at jeg skal få spørsmål i morgen rundt frokosten om hvordan min og Edel sin sex er. Derfor prøver jeg og holde oss lave med stemmen selv om jeg merker det er vanskelig og at jeg også slipper ut kanskje litt for høye stønn. Jeg ser henne dypt inn i øynene og starter å føre meg fortere fram og tilbake. Dette er bare det beste som kunne skje. Får kjæresten min tilbake og dette er velkomsten jeg får når hun kommer hjem.
"Går det bra?" Spørr jeg Edel etter at vi er ferdig og hun ligger med hodet på brystet mitt.
"Kunne ikke gått noe bedre. Jeg elsker deg Oscar. Tusen takk."
"Jeg elsker deg også babe. Takk for at du kom tilbake og at du gjorde dette mot meg. Kunne ikke fått en bedre kveld enn dette."
Edel lener seg opp og kysser meg før hun legger seg ned på brystet mitt og sovner stille og rolig. Går ikke ann å elske en person mer enn jeg gjør mot henne. Hun er alt for meg.
/////////////////////
Hei alle sammen. :) tusen takk for alle koselige meldinger jeg får på Facebook og andre steder. Blir så glad når jeg får meldinger av dere hvor dere sier at dere liker historien. Håper dere liker denne delen. Folk har spørt om jeg kunne skrive en sånn type del til så da måtte jeg bare gjøre det da.
Glad i dere <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Only one of the other
FanficNy skole, nye mennesker. Eller ikke alle da. Men de fleste. All fokus skal være på skolen nå bestemte Edel seg for før hun startet. Fikk bytte skole mitt i skoleåret, da må all fokus være på skolen. Ingen gutt skal komme i veien trodde hun, helt ti...