13.

156 7 4
                                    

Už jdu z knihovny, když v tom jsem slyšela zvuk z dívčích záchodů. Prvně jsem si myslela, že to bude Uršula, ale pak mi došlo, že tady stoprocentně není. Pomalu jsem se tím směrem dala a nakoukla do místnosti. Byl tam Draco a.... líbal Pansy? To nemyslí vážně!? Já mu dám další šanci a on to zase posere!? Kašlu na něj. Potichu jsem odešla a vydala se na pokoj, cestou mi po líčkách tekly slzy, ale mě to bylo jedno. Když jsem doběhla do společenské místnosti, vběhla jsem do jeho pokoje, vzala si svoje věci a běžela do pokoje Nell. Začala jsem klepat. Nell mi otevřela a když uviděla, že brečím, vtáhla mě do pokoje a zavřela za mnou dveře. "Co se děje?" "Hádej, začíná to na D a končí na A." "Co ten nechutný, slizský, hnusný červ udělal?!" Vykřikla, že jsem se ji skoro lekla. "Líbal se s Pansy, ale kašlu na něj." "No to bys měla, nemluv s ním, nezaslouží si tvou pozornost." Řekla a já přikývla. "Jdi se okoupat do mé koupelny, dneska spíš u mě." Řekla a já odešla do koupelny. Osprchovala jsem se a oblékla se do pyžama, které jsem si odnesla od Draca. Vyšla jsem ven a sedla si na postel. "Promiň." "Za co?" Zeptala se mě Nell. "Pořád si jen stěžuju." "Tohle není stěhování, hlavně už se od něj nenech obalamutit." Řekla a já se usmála. "Co bych bez tebe dělala?" "Nevím."

Další den. Super dneska je den kdy se musím podívat do školy a vidět svého pořad ještě kluka, který mě podvedl s tou čůzou. No, zvládla jsem to kdysi, zvládnu to teď. Oblékla jsem si hábit, trochu se nalíčila a šla s Nell na snídani. "Prostě ho ignoruj a pokud bude dělat, že nic, prostě ho zabij, zaslouží si to." Řekla a já přikývla. "Máš pravdu." Uznala jsem a vesla do velké síně. Sedla jsem si na obvykle místo a Draco si přisedl ke mě. "Dobré ráno, jak to, že jsi včera nepřišla?" Zeptal se a já se zamračila. "Je konec." "Co?!" "Říkám, že je konec." "Proč?" Řekl "zdrceně" ale nic z toho mu nevěřím, jediné co z toho slyším je falešnost. "Ty dobře víš proč, přemýšlej." Řekla jsem, ani se nenajedla a vyšla směrem na první hodinu která začíná až za 20 minut. Máme ji až v lese, takže se tam aspoň projdu. Došla jsem k Hagridově chatrči a on vykoukl z okna. "Co tady děláš tak brzo? Nebo jdu pozdě?" "Ne, jsem tu brzo, potřebovala jsem si pročistit mysl." "Von jen na to les nejlepší, že?" Přikývla jsem a usmála se. "Vo co vůbec jde, že jseš smutná?" Zeptal se. Nevím proč, ale nesnáším jeho přízvuk, mluví strašně divně a mě to leze na nervy. "Problémy s kluky. Klasika v mém životě." Řekla jsem a Hagrid vyšel ven z dvěma hrníčky. "Oujej. Vo co, že je to Malfoy." Řekl a já se na něj překvapeně podívala. "Jak to víš?" "Von takový je. Nenapadá mě nikdo jinej a ještě k tomu jsem vás často viděl pospolu." Řekl a já přikývla. Podal mu hrníček a já ho přijala. "Na hlupáka Malfoye." Řekl a já jsem se zasmála. "Na hlupáka Malfoye." Zopakovala jsem. Musím říct, Hagrid je super.

Tvůrce: Ahoj!! Doopravdy se snažím vydávat často, ale teď na to fakt nemám čas, ve čtvrtek začnou pětidenní prázdniny, pokusím se vydávat. Snad se líbí a nebude chuť mě zabít za tu zápletku. 😂😂❤️❤️

Co kdyby...  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat