37.

88 3 0
                                    

Nemohli jsme použít přenášedlo, které jsme měli nachystané, protože, přestože jen máme Lunu a s ní by to prostě nebylo možné. Tak jsme museli jít letaxovou síti, ale museli jsme se rozdělit, protože bychom tam nenarvali kočár. První si do krbu stoupl Draco. Pronesl adresu a zmizel a pak jsem se tam postavila já s kočárkem a Lunou. Taky jsem pronesla adresu a pustila lataxový prach, nebo jak se tomu vůbec říká. Pro Lunu Weasleyovým jsem si vzala jen nějaké oblečení, plenky, dětský pudr, hračky a celý balík mléka, přestože jen tam budeme spát, takže to bude chtít hodně mléka. Rázem jsem se objevila u Weasleyových. Molly stála u krbu a když viděla kočárek, vykulila oči. "A to je čí miminko? Nebo Ron se nezmínil, že bys byla těhotná." "Taky že nebyla." řekl vystrašeně Ron a třeštil oči. "Mojí tety Em. Hlídám ji, což mi připomíná, že s vámi zítra ráno neodjedu do Bradavic." "Jakto?!" Ozvalo se z jiné místnosti. Slyšela jsem blížící se kroky. "Proč nepojedeš do Bradavic? Co to máš za mimino?" Byla to Nell. Jen jsem se usmála. "Moje teta myslela, že to stihnou do dneška, nestihnou, nemůžu jet do Bradavic s dítětem. Musím počkat než přijedou." řekla jsem. "A to bude kdy?" zeptala se Hermiona která scházela ze schodů a už se hrnula k Luně. "Doufám, že stihnu Silvestr." řekla jsem a Ginny taky sešla schody. "To já teda taky, bez tebe by to bylo pěkně na nic." řekla a já se usmála. "Jak se jmenuje?" zajímala se Hermiona. "Luna." "To je tak nádherné jméno." Zasnila se. "Chceš si ji podržet?" zeptala jsem se a Herm se rozzářila. "Jo, moc ráda." Lunu jsem jí dala a Herm byla strašně nadšená, až jsem se tomu musela zasmát. "No, tak, já si myslím, že si tu poradíte, ne?" zeptala se Molly a my všichni jsme ji to odkývali a ona odešla někam. "Musím nachystat mléko." řekla jsem a z tašky vytáhla věci, které na to potřebuju. Když jsem připravila mléko, podala jsem ho Herm a ukázala ji, jak má držet Lunu. "Děcka! Pojďte na tu snídani už!" ozvalo se a všichni kromě mě a Herm odešli. "Myslíš, že bych mohla zůstat s tebou? Pokud ne, tak to je jedno, jen tak mě to napadlo, teda pokud zůstává Draco tak ne, to bych vám nic nechtěla kazit..." "Ne, Draco nezůstává a jo ráda budu když zůstaneš se mnou, přestože jen nechci tam být sama." řekla jsem a Hermiona se usmála. Zbytek dne jsme strávili tím, že jsem si s Herm povídala o všem možném, ona pak i uspávala Lunu, dávala ji další jídlo atd. Teď je půl deváté a já se divím, že se mi podařilo uspat Lunu, protože to bylo hrozné peklo. Já se šla okoupat a lehla si ke kočárku, protože jsem s sebou postýlku nebrala, přišlo mi to zbytečné. Spala jsem na pohovce  obýváku, abych nikoho nevzbudila pokud budu vstávat v noci k Luně a nebo ať někoho nevzbudí Luna. Sama jsem řekla, že tady budu spát, protože vím, jak Luna brečela a to by probudilo i mrtvé.

Co kdyby...  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat