19.

128 8 0
                                    

PŘEČÍST!!!!:

U MINULÉ KAPITOLY JSEM NEPŘIDALA FOTKU ŠATŮ, UŽ TO TAM JE, TAK SE PODÍVJETE!!

děkuji :)

Přišla jsem do pokoje, rychle se osprchovala a oblékla se do tohoto:

Trochu jsem se nalíčila, ale jen neutrálně, protože nechci vypadat jako nějaká barbie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Trochu jsem se nalíčila, ale jen neutrálně, protože nechci vypadat jako nějaká barbie. Vyčesala jsem si vlasy do vysokého drdolu a vydala se směrem k Černému jezeru.

Pohled George a Freda:

"Už jde!" Vykřikl Harry. "Jsi připravený Frede?" "Jasně Georgi."

Zpět u mě:

Došla jsem až tam a uviděla Draca. Stál tam v kvádru, ani nevím proč, byla tam červeno-bílá deka, naní bylo ovoce a pití. Usmála jsem se a když jsem přišla blíže, spustil se ohňostroj. Začala jsem se smát. "To nemyslíš vážně, tohle vše si nemusel." řekla jsem a podívala jsem se na oblohu. Na konci ohňostroje byl nápis. "Ples?" Zasmála jsem a podívala se a Draca. "Jo, ráda." řekla jsem a Draco mě rychle objal. "Promiň, že jsem zapomněl." "Hele, to je vpohodě, stává se to." řekla jsem a usmála se. Chvíli jsme tam zůstali, ale pak jsme se vydali na pokoj. "Draco? Co to je?" zeptala jsem se a z poličky zvedla lesk na rty, který není můj. "No...to...je...já..." "Už nic neříkej." řekla jsem a vešla do koupelny. Nechci dělat unáhlené závěry, proto to budu aspoň teď ignorovat. Věřím, že mě Draco nepodvedl, jen chci vysvětlení, na které mám právo. Po sprše jsem vyšla ven jen s ručníkem okolo sebe. Draco seděl na posteli a díval se na ruce. "Draco?..." sedla jsem si vedle něj a ruku mu dala na rameno. "Měl to být dárek, nepodvedl jsem tě, přísahám..." Jen jsem se usmála a dala mu pusu. "Já vím..." zašeptala jsem. Draco se bleskově otočil a lehl si na mě. Začali jsme se líbat. Po chvíli jsem se odtáhla, znám Draca, rád by dělal nějaké prasárny. Draco se lehce zamračil a stále držel moje ruky nad hlavou. "Co?" zeptala jsem se klidně. "Proč jsi se odtáhla?" protočila jsem očima a dala mu pusu. Nemám chuť mu nic vysvětlovat, tak mu radši vynahradím jednu pusu. Pořád jsme se líbali a já si začala hrát s jeho vlasy. "Jdu se obléct." řekla jsem když jsem se odtáhla a zvedla se. Vešla jsem zpět do koupelny, oblékla si pyžamo a vydala se zpět. V moment kdy jsem vešla do pokoje, Draco si svlékl tričko, jen jsem se lehce usmála a podívala se do země. "Ale ale, někomu se líbí podívaná." Jen jsem ho probodla pohledem. "Hele, chápu, že jsem neodolatelný, ale měla by ses ovládat." "Spíš ty, Malfoyi." procedila jsem skrze zuby. "Budu na to myslet, Adamsová." řekl a odešel do koupelny. To je, ale otrava. Asi ho plesknu pánvičkou. Mám ho ráda, ale dokáže být strašně otravný. Vzala jsem si polštář a deku a lehla si na zem. Dneska vedle něj nespím. Když nad tím přemýšlím, vůbec se nechováme jako přítel a přítelkyně a ani mi to nevadí. MALFOY, ano budu mu tak říkat, protože mě extrémně štve, vyšel z koupelny a z pohledu na mě si odfrkl. "To nemyslíš vážně, princezno." řekl a já se otočila, aby nešlo vidět, že jsem se začervenala z toho, jak mě nazval. "Jak chceš, stejně v noci přijdeš." řekl a já protočila očima. Musím říct, ego se mu ještě nesnížilo.

Tvůrce: Ahoj, omlouvám se, za dlouhou pauzu, snad se vám kapitolka líbí. :)

Co kdyby...  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat