15.

142 9 1
                                    

Pořad jsme seděli na louce a dívali se do blba. "Draco?" "Ano?" "Proč tě ostatní nevidí jako já?" "Nedávám jim příležitost vidět mě tak jako ty..." "proč?" Mlčel. Je mi úplně jasné proč, jen jsem to od něj chtěla slyšet. "Miluji tě." Zašeptala jsem a on se usmál. "Já tebe taky princezno." Řekl a já se usmála. "Co teď jsme?" Zeptal se. "No, jestli chceš tak přítel a přítelkyně, zase. Ale pokud nechceš, jsem s tím vpoho, asi." "Ne, já chci." Řekl a usmál se. Pak rychle vstal a utíkal se mnou do hradu. Když mě dopravil do jeho pokoje, pomalu mě položil do postele a objal mě. "Draco, musím se jít okoupat." "To je ale štěstí, protože já taky." Řekl a já se zasmála. "Dobře." "Fakt?" "Ne." Řekla jsem, vběhla do koupelny a zamkla se. "Hej!" Slyšela jsem z jeho pokoje a jen se zasmála. Když jsem se okoupala, uvědomila jsem si, že nemám svoje pyžamo, protože jsem si ho odnesla pryč. "Draco! Půjčíš mi prosím svoje triko nebo něco v čem mužů spát?" "Jo!" Ozvalo se. Rychle jsem si oblékla moje spodní prádlo a čekala schovaná za ručníkem než přijde. Jako vždy do koupelny vtrhl a lišácky se usmál. "Nech toho a prosím podej mi to triko." "Bude to něco stát." Řekl a položil ruku na místo kde jsem si přidržovala ručník aby mi nespadl. Jen jsem protočila očima a ručník pustila. Odhalilo to moje tělo ve spodním prádle. Draco mě užasle sledoval jakobych byla svatý obrázek. Rychle jsem mu z ruky vzala jeho triko a oblékla si ho. "Máš nádherné tělo." Řekl a mile se usmál. "Díky, asi." Řekla jsem a přešla k jeho posteli. Lehla jsem si tam a čekala než se Draco okoupe. Když vyšel ven, lehl si ke mě a já okamžitě usnula.

Týden před Vánocemi:
Ahoj! Nic moc se nestalo. Až na to, že jsem si včera zlomila ruku.

Včera:
"Chytám!" Vykřikla jsem a George mi hodil camrál. No, bohužel jsem ho špatně chytila a ohnula se mi ruka. Nevadí.
Rychle mě dopravili na ošetřovnu a když se o tom dozvěděl Draco, hned přiběhl. "Co se stalo?" Vykřikl a já protočila očima. Až moc se o mě boji. Nejraději by mě obalil do bublinkové fólie aby se mi nic nemohlo stát. "Kluci trénovali famfpál, tak jsem se připojila, ale špatně jsem chytila camrál." "Už s nimi nebudeš trénovat." Zarazil mi to a já znovu protočila očima. "Neprotáčej očima!" Řekl a já přikývla. Chápu, že se o mě bojí, ale tohle je moc.

No, takže tak. Taky se konal druhý úkol pro šampiony nebo jak je nazvat. Prostě pro Cedrica, Viktora a Fleur. Všichni úkol zvládli, i když Fleur to měla tak tak. Jo, taky jsem se seznámila s Fleur. Je milá. No, každopádně, na svátky to bude celkem fuška. Dneska je 17. Prosince a už se neučíme. Navíc je pátek a ten je super. No, každopádně v neděli se koná ples, 21., to je úterý mám přespávačku s holkama. 22. Si dáváme dárky. 23. Jedu s Dracem k jeho rodičům, 24. Jedeme k mým rodičům a 25. Jsme slíbili, že se stavíme k Wesleyovým, což mě celkem překvapuje, protože Paní Wesleyová moc nemusí Malfoyovic, to samé pan Wesley. Ještě jedna novina. Draco už vychází s mými kamarády, což je super. Už nic neříká proti Hermioně, nevadí mu Harry ani Ron, děla blbosti s dvojčaty a celkem vychází s Nell, jen ho štve, že s ní jsem často. Dokonce i všem říkám křestnímy jmény, což je vážně velký pokrok, ale to je jedno.

"Kat, je ti lépe?" Zeptal se mě Draco který mi nesl další čaj a obklad na ruku. "Jsi normální?" "Já jo, ty asi ne." Řekl. Jen jsem protočila očima a vydechla. "Chceš ještě donést svetr?" "Dracoooooooooo!!!!"

Tvůrce: Ahooojj, jak jsem říkala, pokusím se vydávat častěji, tak tady je kapitolka, snad se vám líbí, když tak dejte vědět, jestli se vám líbí, popřípadě mi můžete hodit nějaké nápady, díky ❤️🥰😇😉😌☺️

Co kdyby...  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat