Když jsme doběhly k velké síni, kluci tam čekali. "Už jsem se bál, že nepřijdeš, Malfoyová." řekl Draco a já se lehce začervenala nad tím, že mi řekl Malfoyová. "Neboj se, pro tebe vždy přijdu, Malfoyi." řekla jsem když jsem k němu přišla. Draco se usmál a nabídl mi rámě. Z radostí jsem ho přijala a nechala se odvést do velké síně. Dlouho jsme tančili, bavili se, dokonce i pili, ale o tom prosím vás ani muk Brumbálovi, nejspíš by nás zabil. I když jsem ve zmijozelu, jsem celkem poseroutka na takovéhle věci. Vždy se bojím, že na to přijdou, nebo mě načapou, proto jsem měla jen jednu skleničku vína a pak jsem radši dala zpátečku. To o Nell se to říct nedá, byla úplně na šrot, takže jí musel jít Blaise uložit a na plese se už neukázal. Asi se bál odejít, nebo se mu jí ještě nepodařilo uspat. "No ták, dej si ještě jednu sklenku, teď už tu Brumbál není." Vybídl mě už opilý George. "Kluci, nepokoušejte se mě opít, jsem na tohle hrozná." řekla jsem a lehce se zasmála. Otočila jsem se a viděla jak si Draco nalévá další sklenku whisky. "Ale toho už musím brzdit, neskončilo by to dobře." řekla jsem a vydala se směrem k Dracovi. Opíjel se tam s....Harrym?? Wtf? Tak tohle by byla poslední osoba se kterou by se Draco bavil. No, tak to už bude cinklý, protože bych nepředpokládala, že se s Harryho a Draca stanou kámoši na opíjení. "Draco jdeme, pojď." řekla jsem a chytila ho za ruku. "Neeeee, JeŠtě nE, BaVíM sE tU S mOjÍM NoVýM kAmOŠem." řekl a mě bylo blbě jen z toho jak z něj táhl alkohol. "To mi je úplně jedno." řekla jsem a táhla ho na pokoj. "HeLe, Je mI JaSnÉ, žE sI zE Mě NaŽhAvEnÁ, aLe jÁ Se FakT BAviL." řekl a málem spadl. Rychle jsem ho podepřela. "A ty jsi na šrot." "nEjSEm." řekl a hned po tom si štukl. Jen jsem nad tím protočila očima a pokračovala v chůzi. Nějak se mi podařilo ho dostat na pokoj, ale věřte mi, nebylo to nic příjemného a jen tak si to nebudu chtít znovu zopakovat, cestou mi vyprávěl, jak se mu jednou zdálo a růžovém jednorožci, který mluvil a říkal mu, že prý jsem pěkná. Tak to teda nevím co má za sny, když se mu v nich objevují jednorožci. Chvíli jsem taky uvažovala jestli není na drogách, ale to by měl zvětšené zorničky a oči červené, takže jsem to hned vyloučila. Teda aspoň doufám. "Draco, jdi se okoupat." řekla jsem. A hned potom mi došlo, že to asi sám nezvládne. "Pojď pomůžu ti." otevřela jsem dveře od koupelny a posadila Draca na zem. "Počkej chvíli." šla jsem ke věšáku a nachystala ručník. Pak jsem šla zpět k Dracovi a pomohla mu se vysvléct. A pak jsem mu pomohla se osprchovat, respektive řečeno jsem se okoupala s ním, protože jsem měla jen spodní prádlo a košili a on mě celou pocákal. Pak jsem mu pomohla se obléct do pyžama a uložila ho do postele. "Hned přijdu, dobře?" "jO." řekl a pořád ležel. Rychle jsem přes sebe hodila kabát a šla se podívat jak to tam vypadá. Když jsem tam vešla, viděla jsem střízlivou Herminou, jak se stará o Rona, Ginny o Harryho, Lenka o George a Neville pomáhal Ashley s Fredem, protože ten na tom byl snad nejhůř. "Chcete pomoct?" zeptala jsem se. "Ne, vpohodě, určitě si měla dost problémů s Malfoyem." řekla Ginny a já přikývla. "To jo." řekla jsem a rozhlédla se. "My už je uložíme do postelí, zvládneme to, ale díky." řekla Herm a já přikývla. "Dobře, dobrou." "Dobrou." řekl zbytek a já se rychle vydala, do pokoje. Nechci riskovat. že mě Draco bude hledat. Když jsem přišla, pořád ležel. "KDe JsI ByLa?" "Říct dobrou noc Hermioně a holkám." řekla jsem a on opile přikývl, jestli něco takového vůbec existuje. "Půjdu se rychle osprchovat, zůstaň tady." řekla jsem a slovo zůstaň znázornila. "DoBŘeee." rychle jsem se okoupala a lehla si vedle Draca.
Krásný nový den. Když jsem se vzbudila, Draco byl na záchodě. "Zvracíš?" zeptala jsem se a lehce se uchechtla. "Jak to víš?" "Včera jsi byl na šrot." řekla jsem a zasmála se. "Nic si nepamatuju." "No ještě aby jo, popíjel si s Harrym a když jsem tě chtěla vzít na pokoj, chtěl si tam s ním zůstat." "Cože?! Tak to jsem byl fakt opilý." "Jo, a pak jsem tě musela ještě sprchovat, nebyl si schopen udržet se na nohou." řekla jsem. "Ty jsi mě sprchovala?" Pak jsem slyšela jak záchod spláchl a vyšel ven. "Jo, jestli nevadí." "Neee, jen wow, tohle vše pro mě uděláš?" "Jo." řekla jsem a pohladila mu tvář. "Já tě miluju." řekl a chtěl mi dát pusu. "Neee, teď jsi zvracel, jdi si umýt pusu, pak ti pusu ráda dám." řekla jsem a usmála se.
Tvůrce: Ahoj, dneska byly tři kapitolky jako náhrada za to, že jsem dlouho nevydávala, ale musím říct, byla to fuška, snad se vám to líbí. :)
ČTEŠ
Co kdyby... [DOKONČENO]
FanfictionCo kdyby žádná válka nebyla a Voldemort neexistoval? Katherine a její nejlepší kamarádka Ashley přestupují z Krásnohůlek do 4. ročníku Školy čar a kouzel v Bradavicích. Kde bude Katherine zařazená? Co jí nabídne zmijozelský princ? Nenávist, lásku ne...