Je šest ráno a Luna mě asi před 5-ti minutami vzbudila. V noci spala jako zabitá a nevzbudila se, což je sice super, ale teď naopak vstávala moc brzy. I když zase až tak ne. Ron, Harry a spol, co jedou do Bradavic prý vstávají za hodinu, protože jim vlak jede v 9 a oni si ještě budou dobalovat věci které ráno potřebovali jako například kartáčky na zuby a taky se chtějí v klidu najíst. Jestli si myslíte, že je povinné zítra jet do školy, tak ne. Je to povinné až 2. ledna, to je poslední termín kdy můžeš do školy přijet. Je to neděle a den před začínáním školy. Další nejbližší termín, kdy bych mohla přijet do školy je 29. to je za tři dny, jenže nevím jestli to stihnu vzhledem k tomu, že se Em a Luc nevrátili ani neupřesnili termín přijetí. Ráda jim pomůžu, ale oni dobře ví, že tady mám kamarády a navíc se blíží Silvestr a s ním i škola. Dneska ráno jsem jen nakrmila a oblékla Lunu a čekala než přijdou ostatní. V jedné ruce jsem držela knihu a v druhé děcko. "Vypadáš přesně jako takové ty maminy co jsou celý den doma samy s děckem a nudí se." řekla pobaveně Ginny a já se na ni podívala. "Diky." řekla jsem ironicky a zaklapla knihu. "Jak dlouho si vzhůru?" zeptala se Ashley která přišla rozebraná hned po Ginny. "Od šesti." řekla jsem a podívala se na hodiny. 6:54 "To není zas tak hrozné." řekla Nell, která se hrnula dolů ze schodů. Kývla jsem hlavou a podívala se na Lunu. "Probudila se v noci?" Začala se zajímat Hermiona a už už byla u mě. "Nechceš jí?" "Klidně." řekla nadšeně a já ji Lunu podala. "To je způsob jak se zbavit děcka." řekla Nell a začala se smát. "Hele, ono se to zdá, ale celý den z malým děckem tě zabije. Já s ní jsem už dva dny!" řekla jsem a Ashley se zasmála. "To věřím." řekla Ginny a otevřela lednici. "Nechápu jak to naše mamka přežila." dodala a já přikývla. To je pravda, paní Weasleyová má tolik děti skoro hned po sobě a starala se o hodně z nich najednou. Muselo to být peklo. Ale asi ji to nevadilo, miluje děti. Po chvíli jsem viděla, že kluci ještě nejsou vzhůru. Šla jsem nahoru a vešla do místnosti kde spí Draco. Ještě spal stejně jako dvojčata. "Vstávejte!" vykřikla jsem a všichni sebou cukli. Jen jsem se zaculila a chtěla odejít. "Ne tak rychle!" vyjekl Draco. "Jo, proč nás budíš?" zeptal se asi Fred. "Jo jako." řekl George. "Už je čas, kdy byste měli vstávat, jinak vám to ujede, jdu vzbudit kluky naproti." řekla jsem a odešla směrem do Ronova pokoje. "Vstávejte! Jinak vám ujede vlak!" vykřikla jsem a Harry se okamžitě vzbudil, za to Ron si spal vesele dál. "Pak ho vzbuď." "Jo." zašeptal rozespale Harry. Já jsem mezitím sešla schody dolů. "Ginny?" Ginny se na mě otočila a kývla. "Kde jsou tví rodiče?" "Museli do práce, prý si máme něco nachystat, tak dělám míchaná vejce." řekla a já kývla. "Chceš pomoc?" "Ne vpohodě, Ashley už mi pomáhá." "Okej, tak mám prostřít stůl?" "Ten už řeším já." ozvala se z jídelny Nell. "Dobře, tak můžu něco uklidit?" "Ty chceš fakt s něčím pomoct, že?" řekla Herm a já přikývla. "Nudím se a NE nechci děcko." Všechny holky se zasmály. Dokonce se zachichotala i Luna. "No kdyby si věděla co tvoje sestřenka řekla, nesmála by ses." řekla Herm a já se uchechtla. Jak už byli všichni po jídle, i kluci, vše se sklidilo, dochystalo a oni už se chystali na odchod letaxovou sítí. "Tak jo, pokusíme se dorazit do Silvestra." řekla jsem a usmála se. Herm kývla. "Fakt to zvládneš?" zeptal se Draco který mě pevně držel a objímal. "Neboj se, zvládnu." řekla jsem a usmála se. "Dobře, tak se pak uvidíme, buď opatrná." řekl a dal mi krátkou pusu. "Ty taky, ahoj." pak už všichni postupně zmizeli. Draco mi ještě lehce zamával a byl klid. "Tyjo, jednou bych chtěla mít kluka který by se ke mně tak hezky choval." řekla Hermiona a já se zasmála. "Věř mi, i on má své mouchy a je často otravný." "To věřím, ale i tak." řekla. Pak jsem ji řekla jakou adresu má říct a ona zmizela v letaxové síti. Po chvíli jsem se taky objevila i s Lunou, jejími věcmi a kočárkem v chatce která patřila babičce.
ČTEŠ
Co kdyby... [DOKONČENO]
FanfictionCo kdyby žádná válka nebyla a Voldemort neexistoval? Katherine a její nejlepší kamarádka Ashley přestupují z Krásnohůlek do 4. ročníku Školy čar a kouzel v Bradavicích. Kde bude Katherine zařazená? Co jí nabídne zmijozelský princ? Nenávist, lásku ne...