Za chvíli začíná ples a já se právě chystám. Zajímá mě jestli se Malfoy bude i tam chovat jako osina v zadku nebo bude vpohodě. Doufám, že bude vpoho, protože jsem se na ples celkem těšila a nenechám si to zkazit tím, že se můj přítel chová jako šašek. Oblékla jsem si šaty, nalíčila se, upravila si vlasy, navoněla se a podívala se do zrcadla. No, nejsem egoista ani optimista, ale vypadám dobře a mám pocit, že tahle celá šaškárna s plesem dopadne dobře. Nebo aspoň v to doufám. Vyšla jsem z pokoje a zamířila ke schodům před velkou síní. Nell mi řekla, že na ni čekat nemám, prý dorazí. Nevím proč, ale mám pocit, že není vpohodě. No, uvidím v jakém rozpoložení přijde. Poznám když je člověk smutný, ale často to přehlédnu a to mi na mně vadí, pak si přijdu jako nejvíc sobecký a nechutný člověk na světě. Musím se svým kamarádům a dokonce i příteli víc věnovat a více jim naslouchat, i když mě zajímá jak budu naslouchat Malfoyovi, vždyť je jak kámen. Vyšla jsem zpoza rohu a rozhlédla se pod schody. Byl tam a usmíval se jako nejšťastnější kluk na světě. Tohle mi ukázalo, že je nejspíš vpohodě. Podívala jsem se vedle něj, stál tam Blaise. Vypadal nešťastně. Promiň Draco. Šla jsem letovou čárou za Blaisem. "Kde je Nell?" zeptala jsem se pohotově. "Pohádali jsme se, nevím jestli přijde." "Proč jste se pohádali?!" zeptala jsem se a zamračila se. "No, ona žárlila, stál jsem vedle Parkinsonové, sáhla na mě a Nell si to špatně vyložila." "Ta mrcha Parkinsonová! To je taková děvka!" "Shh! Klidni hlas!" Až teď mi došlo, že jsem skoro řvala. Rychle jsem šla za Dracem a dala mu rychlou pusu. "Vypadáš úža...." "Hned budu zpět, slibuji." řekla jsem, dala mu pusu a utekla najít Nell. Je mi ho líto, vypadal, že je rád, že mě vidí, ale teď musím udělat to,co by pro mě udělala i Nell. Musím jí upřednostnit. Miluju Draca, ale někdy je přátelství důležitější. A tohle je ten případ. Rychle jsem doběhla do jejího pokoje a vtrhla tam. Seděla a brečela na posteli. "Nell! Proboha! Rozmažeš si make-up!" Rychle jsem se k ní rozběhla a všimla si, že ještě není nalíčená. "Pojď sem." řekla jsem a objala ji. "Vím co se stalo, ale Pansy taková je, jen tě chtěla naštvat, mluvila jsem s Blaisem, mrzí ho to, čeká na tebe pod schody." řekla jsem a podívala se na ni. "Fakt?" "Jo, pamatuj si, že Pansy chce rozdělit všechny a všechno, ale my jí ukážeme a teď pojď, musím tě narychlo nalíčit." řekla jsem. "A co Draco?" "Miluju ho, ale musí počkat, tohle je teď důležitější, takových večerů s Dracem ještě můžu a budu mít." "Děkuji." řekla a já se usmála. "Tohle je úplná maličkost oproti tomu cos pro mě udělala ty." řekla jsem a rychle vytáhla taštičku a make-upem a podala Nell kapesník. Ta si utřela slzy a vysmrkala se. Rychle jsem jí začala líčit. Musím říct natož, že to bylo narychlo, vypadalo to fakt dobře a byla jsem na mé dílo hrdá. Nell se šla rychle převléct a vlasy si jen učesala, protože jsme tam nechtěli nechat kluky čekat. Rychle jsme se rozběhly k velké síni.
ČTEŠ
Co kdyby... [DOKONČENO]
FanfictionCo kdyby žádná válka nebyla a Voldemort neexistoval? Katherine a její nejlepší kamarádka Ashley přestupují z Krásnohůlek do 4. ročníku Školy čar a kouzel v Bradavicích. Kde bude Katherine zařazená? Co jí nabídne zmijozelský princ? Nenávist, lásku ne...