Právě stojíme v obchodě a vybíráme šaty. Lence se hodně zalíbily celé modré šaty s motýly, byly doopravdy nádherné, to Ginny do oka padly červené, skoro jako krev. Byly taky velmi krásné. Nell pořád pokukuje po celých bílých, skoro svatebních. A Herm se líbí růžové, klasický střih, ale jejich objem tomu dodává šmrnc, takže by si všichni mysleli, že jsou to velmi drahé šaty. Šaty všech se mi hodně líbily, ale ani jedny bych si nevzala, ne že by to nebyl můj styl, ale chtěla jsem něco speciálního. Když v tom jsem zahlédla fakt nádherné šaty. Přišla jsem k nim blíž a prohlédla si je. Nakonec jsem usoudila, že to jsou ty pravé.
"Holky, mám vybráno." řekla jsem a ukázala jim šaty. "Wow." řekly všechny nahlas a já se zasmála. "To asi znamená, že jsou pěkné, ne?" holky přikývly a já se rozhodla, že si šaty koupím. "Tak co, s kým na ples jdete?" Zeptala se Ginny a já sklopila pohled. "Já jdu s Nevillem." řekla mile Lenka a já se usmála. "Já s Ronem, doufám, že zase nebude jen jíst." řekla Herm a všechny jsme se zasmály. "Já jdu s Harrym." řekla nadšeně Ginny. "Mě pozval George." řekla Nell a Ginny se na ni překvapeně podívala. "Nic mi o tom neřekl." řekla. "A co ty Kat?" zeptala se nakonec Ginny. "Draco mě nepozval." "On tě určitě pozve." řekla povzbudivě Lenka a já se na ni podívala. "On ani nevěděl, že ples je. Dneska jsem mu to trochu připomněla a on se mě zeptal, jaký ples a kdy bude." řekla jsem smutně a holky mě objaly. "Podle mě už něco vymýšlí." řekla Herm a já přikývla. "Možná." Nemrzí mě, že mě nepozval, spíš mě mrzí, že zapomněl. "Jdeme na máslový ležák?" Zeptala se Nell a "Jo!" vykřikla Lenka. "Okej." řekla jsem a usmála se.
Došly jsme ke třem Košťatům a posadily se úplně vzadu v rohu. "Prosím pět máslových ležáků." řekla mile Hermiona a číšník odtančil do kuchyně, nebo tam, kde se to vyrábí. Po chvíli nám donesl pět sklenic plných máslového ležáku. Všechny jsme poděkovaly a napily se. "Je to výborné." řekla Nell a já přikývla. Doopravdy bylo. Po máslovém ležáku jsme se vydaly zpět do Bradavic. "Sejdeme se venku? Jdu si dát šaty pokoje." zeptala jsem se a holky přikývly. Všechny jsme se vydaly do svých pokojů. Přišla jsem do SVÉHO pokoje. Ne do Dracového a uložila si tam šaty. Jelikož jsem byla zvědavá, co dělá Draco, vešla jsem k němu do pokoje. Na posteli byl položený lísteček. Vzala jsem ho a podívala jsem se na něj. Stálo na něm: "Dneska, v 5 u Černého jezera. DR." No, už mám větší naděje, že na ples nepůjdu sama. Lísteček jsem si schovala do kapsy a vydala se ven, kde mě čekají holky. Když jsem tam přišla, už tam byly a povídaly si. "Co děláte?" zeptala jsem se a posadila se na kámen. "Právě se bavíme o tom, jak dneska ráno Ron spadl ze schodů." řekla Ginny a já se začala smát. "Co dělal?" zeptala jsem se a Herm se zasmála. "Harry procházel okolo a nechtěně do něj narazil a Ron se skutálel dolů." řekla a my všechny vybuchly smíchy. "Čemu se smějete?" Zeptal se George a chytil mě okolo ramena. "Taky by mě zajímalo." zeptal se Fred a chytil Hermionu. "Létajícímu Ronovi." řekla Ginny a já se zase zasmála. "Hej!" vypískl Ron a šel směrem k nám i s Harrym. "No ták Rone, bylo to vtipné." řekl Harry a Ron se na něj zamračil. Všichni jsme se začali smát. Podívala jsem se trochu nahoru a na astronomce viděla Draca. Vypadal smutně. Chtěla jsem se za ním vydat, ale George mě pořád držel. Po chvíli jsem se zase podívala nahoru a Draco tam už nebyl. "Omluvte mě." řekla jsem a chtěla se rozběhnout za Dracem. "Nikam." zdůraznil George a chytil mě. "Jdeme na oběd?" Zeptal se Ron. "Rone, já mám pocit, že ten jsme už propásli." Řekla jsem a Ron se zhrozil. "Cože?! My propásli oběd!" Ron začal panikařit a já se tomu jen zasmála. Venku jsme byli ještě dlouhou dobu. "Kolik je hodin?" zeptala jsem se. "4, proč?" řekla Nell. "Musím jít." řekla jsem. Ještě než jsem odběhla, George mi zašeptal do ucha. "Užij si to." A mně došlo, že Dracovi pomáhali. Nevadí mi to, jsem ráda, že to chtěl odčinit a nechal si pomoc. Uvidíme co mě tam čeká.
Tvůrce: Doufám, že se vám to líbí ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Co kdyby... [DOKONČENO]
FanfictionCo kdyby žádná válka nebyla a Voldemort neexistoval? Katherine a její nejlepší kamarádka Ashley přestupují z Krásnohůlek do 4. ročníku Školy čar a kouzel v Bradavicích. Kde bude Katherine zařazená? Co jí nabídne zmijozelský princ? Nenávist, lásku ne...