36.

90 6 0
                                    

Právě teď je 3:41 ráno a já dávám mléko Luně. Draco spí. Ani nechápu jak ho nemohl vzbudit brek Luny. Brečela hlasitě. A aby toho nebylo málo, měla špinavou plenku, takže jsem ji dávala novou. Už chápu proč si chtěla Em a Luc odpočinout. Musí to být otřesné, každou noc se takhle starat. Po asi hodině se mi povedlo ji uspat a když jsem se podívala na hodiny bylo 4:56. Pokusím se ještě usnout, ale moc šancí tomu nedávám. Nakonec jsem fakt usnula, no ani jsem se nenadála a byla jsem zase vzhůru. Luna zase brečela. Draco zase spal. Šla jsem do obýváku. 6:47. Sice to bylo skoro dvě hodiny co jsem spala, cítila jsem se jako bych od té doby naspala 2 minuty. Lunu jsem zvedla a ona přestala brečet. Myslím si, že neměla hlad a tak ji dám mléko až později ráno. Možná až u Weasleyových, říkali ať přijedeme na snídani v 8, prý bude velká. Jednou rukou jsem držela Lunu která si hrála se štěrkátkem a druhou jsem si vařila kafe, jelikož to na nakopnutí fakt potřebuju. Draca vzbudím za chvíli, jelikož potřebuju pomoc s balením, přestože jen, je tu dost věcí co musím uklidit když tu byla Luna. I s kafem a Lunou jsem se vydala vzbudit Draca. "Draco, vstávej, musíme balit, ty víš, že jedem k Weasleyovým." řekla jsem a Draco otevřel oči. "Jo, dobře." zamumlal a pomalu vstával. Já se vydala k postýlce Luny, dala dovnitř hračky a Lunu a šla balit. Draco mi po chvíli pomohl. "Počkej, pult ještě ne, musím ji přebalit a obléct." řekla jsem a vytáhla Lunu z postýlky. Došla jsem s ní k pultu položila ji tam a začala přebalovat a oblékat věci které si vezme k Weasleyovým. Když už byla Luna připravena, Draco rozložil cestovní pult a dal ho do tašky. Ještě než jsme chtěli odejít, přiletěla sova a zaťukala na okno. Otevřela jsem okno a vzala dopis. "Od Em a Luca." řekla jsem nahlas a držela dopis v druhé ruce než jsem držela Lunu. "Hele, mamka a taťka napsali." řekla jsem a Luna se usmála. "Ahoj Kat, je mi líto, ale nestihneme přijet včas, jsou tu menší komplikace a proto chci abys pohlídala Lunu maličko déle, snad to stihneme do Silvestra. Tetička Em." přečetla jsem nahlas. "Doufám, že jsou vpohodě." řekla jsem. "Asi můžeme nechat tu tašku tady a do Bradavic se podíváme později než 26." řekla jsem. "Ale já myslel, že 28. konečně udělám tu přespávačku..." zasteskl. "Tak odjeď dřív, nebudu se zlobit." "Ale..." "Ne, fakt, zvládnu to." "Fakt?" "Jo, možná se ke mně připojí Herm, miluje miminka." řekla jsem a Draco se na mě opatrně podíval. "Neboj, zvládnu to." řekla jsem a Draco kývl. "Dobře, jsi nejlepší." řekl a dal mi pusu do vlasů. Pak jsme se už oba rozhodli, že už se přemístíme k Weasleyovým.

Co kdyby...  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat