Asi po 2 a půl hodinách se Luna probudila a začala brečet. Vstala jsem a vydala se ke kočárku. Lunu jsem zvedla a ona se už uklidnila. Vzala jsem ji k pultíku, vyslékla a rozhodla jsem se, že se podívám do plenky. No samozřejmě, že nebyla čistá, takže jsem ji vyměnila plenku, utřela ji, použila krémy a pudr, dala ji novou plenku a tu starou vyhodila. Pak jsem ji oblékla kalhoty a dala ji na deku do rohu kde byly různé hračky. "Nechceš ji na chvíli hlídat a hrát si s ní? Jsem uprostřed kapitoly." zeptala jsem se Draca a ten rychle vstal. "Jo, klidně." řekl a posadil se za ní. Já si sedla zpět ke knize a pokračovala v četbě. Divím se, že se mu chce, mám ráda děti, ale někdy chci mít svůj klid na čtení a to pochopí každý člověk co má rád knihy a rád čte. Když už bylo okolo 6 hodin, rozhodla jsem se jít něco menšího uvařit, ale před tím dát jídlo Luně a okoupat ji. Vstala jsem a šla ke kuchyňské lince. Začala jsem připravovat mléko a Draco přišel i s Lunou a postavil se za mě. Jakmile bylo mléko připravené, Draco mi předal děcko a já si zase sedla na pohovku a mléko ji dala. "Přichystáš vaničku? Je v tašce, ne moc horkou, ne studenou a je tam i taková plošinka ať můžu Lunu položit do lehu a není přitom potopena. Taky tam je houbička, nějaké kachničky a její ručník." řekla jsem a Draco kývl. Když Luna dojedla, zase jsem chvíli počkala, pak ji vzala na pultík, vyslékla ji a odnesla do koupelny kde už byla nachystaná vana. Lunu jsem tam opatrně položila. "Draco můžeš ji opatrně okoupat? Chci si tam nachystat její pyžamo, krémy a pomalu začít s vařením večeře. A taky si musím nachystat postýlku. Sice ji budu ke spánku ukládat až v osm jak říkala teta, ale chci to vše mít nachystané." řekla jsem a Draco se na mě vážně podíval. "Já nevím jak, co když to pokazím?" "Nepokazíš." řekla jsem a rychle mu ukázala jak na to. Nakonec jsem se přece jen dobrala do obýváku, nachystala si pult, postýlku, oblečení a začala jsem vařit špagety. Rozhodla jsem se, že udělám boloňské špagety, mé oblíbené jídlo. Draco po chvíli přišel s Lunou v ručníku a já k němu přišla. "Pohlídej tu směs." řekla jsem a kývla na sporák. On mi předal Lunu a hrnul se do kuchyně. Lunu jsem oblékla, namazala jí nohy a ruky krémem a přišla jsem s ní za Dracem. "Už to je." řekl a já ke stolu přisunula stoličku pro Lunu. To byste se divili co všechno nám tetička Em nabalila. Divím se, že nevzala i tu děckou houpačku, která se dává dovnitř. Lunu jsem posadila a dala ji hračku. Oba dva jsme se najedli a Draco se šel okoupat. Já jsem hlídala Lunu a rozhodla se, že se okoupu až pak po osmé hodině když uspím Lunu.
Už táhne na osm a já se rozhodla, že ji doopravdy půjdu uspat. Trvalo mi to asi půl hodiny, ale nakonec usnula. Přikryla jsem ji a odešla za Dracem který byl už v posteli, ale stále si četl tu knihu. "Jdu se okoupat. Luna už spí v obýváku v postýlce. Takže buď potichu a doufej, že se neprobudí, jinak ji uspáváš ty, bylo to peklo." "Jo, já slyšel jak nechtěla spát a brečela." řekl a já zakývala hlavou. Pak jsem zajela do koupelny, osprchovala se a šla spát. Musím se vyspat. Em říkala, že se Luna budí už v 6 nebo v 7 tak ať jsem vyspaná. Doufám, že mě v noci nevzbudí, že má hlad, prý to dělá často.
ČTEŠ
Co kdyby... [DOKONČENO]
FanficCo kdyby žádná válka nebyla a Voldemort neexistoval? Katherine a její nejlepší kamarádka Ashley přestupují z Krásnohůlek do 4. ročníku Školy čar a kouzel v Bradavicích. Kde bude Katherine zařazená? Co jí nabídne zmijozelský princ? Nenávist, lásku ne...