Zormuş, Kendini günah saymak zormuş bu alemde , Acı yaşanıyorsa sancısını herkes çekermiş, Ruhsuz insanların,çirkin yaşamlarında ötesinde Kalbi olmayan,her gün çoğalan varlıklar varmış. Günah gibi gizlenmek,nedir bilir misin? Ateş gibi yakmak, Saçma sapan bir şarkı gibi dillerde dolanmak, Korkak cümlelerle geçiştirmek hayatı. Ne zormuş,gidenle gidememek Yada kalmak bunca feryadın arasında Çığlık çığlığa seyretmek hayatını Titreyen ellerini göstermemeye çalışarak. Başını dikip bakamamak gökyüzüne Mecburi insarlarla aynı havayı solumak, Ağlayanla ağlamak,gülenle gülmek, Akan yağmurla eriyebilmek Susmak sessizce izlemek Elin kolun bağlı çare aramak Siyahı beyazla karıştırmak, zormuş...çok zormuş.
(bana aittir)
hayatta bazen uğruna herşeyi verebileceğimiz şeyler vardır.Kimi zaman korkularımız bırakmaz peşimizi,kimi zaman hayyellerimizle yoğrulmuş umutlarımız.
Ama hiçbiri başını gökyüzüne diktiğinde,gözlerini kapattığında hayalinde canlanan şey kadar değerli değildir.
sana en eşsiz manzara karşısında bile kendini hatırlatır.
Rüzgarla ismini kulağına üfler,
Yavaşça konuşmaya başlar,
ve sonra seni terk eder,
bir başına kalıp onu düşünesin diye,
Sadece hayatın en büyük darbesidir bu,
İki insanı birbirini bağlayıp sonra o bağı sökmeye çalışır,
en sevdiği şey budur işte,
Hayat hep oyun oynamayı sever...
Genç kadın boşluğa bakıp gecenin karanlığında fısıldadı,sesi küçük bir çocuğun coşkuyla çıkardığı sesler gibiydi;
-Ekin!kar yağıyor!
genç adam gözlerini gökyüzüne dikti ve konuştu;
-Görüyorum demet!
ikisi de sırtlarındaki ince battaniyeye sarılmış,sırtlarını arabaya yaslamıştı.Soğuktu evet ama hiçbir güç bu anın büyüsünü bozacak kadar üşütemezdi.
Genç kadın,adamın sözlerini dikkate almadı,her seferinde aynını yapardı.Herşeye alışkındı,içinde o olan herşey artık ondan bir parça taşıyordu.
Yağan kar aceleci bir tavır sergilemeden yavaş yavaş iniyordu yeryüzüne.
Sanki geldiği yerden memnun gibiydi,böyle bir yere gelip yok olmak istemiyordu.
gözlerini kısarak konuştu genç kadın;
-Giden herkes yerinden memnun!
genç adam soluğunu dışarı verdi ve konuştu, kadın bu arada adamın ağzından çıkacak sözleri merak ediyor,sessizce onu dinliyordu.
-herkes değil,bazıları acı çekiyor.
-bizim gibi!
kadın gözlerini kapattı.Derin bir nefes aldı,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH ADAMIN BEYAZ KADINI
RomanceHiç bitmeyen bir çilenin yolu gözlenir mi yıllarca? siyahı beyaza karıştırmadan, gün sabaha ermeden, yıldızlar kayarken son bir dilek tutmalı insan!Kiralık bir kalpte mahsur kalmış savunmasız bir kadından daha acı bir şey var mıdır? Derin sularda k...