İki kalp arasında en kısa yol
birbirine uzanmış ve zaman zaman ancak parmak uçlarıyla değebilen iki kol!!
çıkarıp utancımı duvara astım,
korkumdan beslenen her şeye inat!
bitti,bu gün son damlaydı akıttığım gözyaşım.
sonum bu kadar çabuk,
bedenim bu kadar yakınmış ruhuna!
karanlığına alıştım ışığa bakabilecek miyim?bilinmez ama...
sen de sevdiğin kadar yakınsın sonuna!!!
DEMET'İN AĞZINDAN;
ahhh ölmek üzereyim dun akşam tamamiyle bir fiyaskoydu! Dahasıda var ben o adamla korktuğum için uyudum.bana bu yaptıklarımı daha önce biri söylese güler geçerdim ben ve bir adamla aynı yatakta uyumak,benim kurallarıma aykırı bikere ben erkeklere güvenmiyorum.yani tabiki erkek arkadaşlarım vardı ama onların hiç biri ekin gibi öküz değillerdi.bu adam,tam bir mağara kaçkını!
bazen onu öldürmek istiyorum,bazen ise onun bu yaptıklarını yaşadıklarına veriyorum.çünkü o aslında o kadar da kötu biri değil!!!!
ahhh!hayır tabiki de çok kotu ama ben onu iyileştireceğim evet bu konuda çok iddalıyım.
yani biz aslında şeyy öpüşüyoruz!
yani ben değil o beni öpüyor,yani aslında bende onu öptüm evet kabul ediyorum.
yani şimdi biz neyiz???
ahhhh!demet ne kadar da saçmaladın tabi ki de kocaman bir ''HİÇBİR ŞEY ''
çok yoruldum bütün evin işini ben yapıyorum.bu saçma şey ne zaman bitecek artık çok sıkıldım.
kalın sesli koca adam arkamdan sesleniyordu.ahh ne var yine lanet olasıca!!!
-yürü. Hazırlan.
-nereye?
-sana hazırlan dedim ufaklık bana soru sorma!
-heyy ben ufaklık falan değilim.
-haklısın ufaklık lafı için biraz fazla kalıplısın!
-sen bana şişman mı diyorsun?
-evet kısmen
gözlerimi devirerek umursamaz bir tavır takındım.
bana bakmayarak camdan tarafa dondu ve sanki tükürür gibi bir şeyler mırıldandı.
-bara gidiyoruz üzerini giy.
- niye durup dururken bara gidiyoruz?
-evli olmadığımı ıspatlamak için.
-nasıl yani?
-yukarı çık sümüklü söylenenleri yap uslu bir kız ol yoksa bugün senin için zor geçecek!
koşarak yukarı çıktım bu adamdan neden bu kadar çok korkuyordum,
hızlıca üzerime dar kısa kolları olmayan kırmızı bir elbise geçirdim,ayağıma da siyah platform topuklu ayakkabılarımı giydim.saçım düzdü her zamanki gibi ve toplu değildi.
bu elbiseleri ekin dun getirmişti bana uygun nasıl bulmuştu bilmiyorum ama bunun sırrını öğrenecektim!!
hızlıca aşağı indim.
beni baştan aşağı süzdü.
-git çıkart şunları!
-ya niye sen almışsın işte!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH ADAMIN BEYAZ KADINI
RomanceHiç bitmeyen bir çilenin yolu gözlenir mi yıllarca? siyahı beyaza karıştırmadan, gün sabaha ermeden, yıldızlar kayarken son bir dilek tutmalı insan!Kiralık bir kalpte mahsur kalmış savunmasız bir kadından daha acı bir şey var mıdır? Derin sularda k...